Känns som vi redan är vinnare! Vi är utan tvekan bättre. Det enda som oroar mig är om vi verkligen är så bra tränade i år? Mellan minut 5 och 15 skapade vi inte det där riktiga trycket. Men,men...
Nu tar vi dom i sudden - eller i nästa match ...eller i nästa!!!
lincoln: På vad? att det var utvisning är det ingen som ifrågasatt, men det var ju du som var korkad när du trodde att susse som skakade på huvudet, gjorde det åt domslutet och inte de facto att hans klubba åkte upp.
Men nu vet jag ju om att du är rätt korkad så jag nöjer mig så.
Detta är helt jävla vansinnigt. Fy håen. Men underbart, så klart. Undrar hur många medelpadska ringmuskler som förlorade sin funktion när Hahl smackade in kvitteringen? Sudden nu. Allt annat än en timråseger är inte bara en styggelse mot allt vackert livet har att bjuda, det torde vara rent olagligt. Kom igen nu. Snälla, snälla, Gud. Giv oss frid!
Steffe: ÅÅÅÅÅFY FAAAN!!! Så jävla skönt!! Målet är helt Regins! Så jävla rutinerat att inte bara buffla framåt utan gräva bak och passa i sidled. Fan så skönt!
å vilken match de är en stor eloge till timrå i kväll som dom kämpade å nu har turen vänt till oss så jävla skönt jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja ska fan ta på mig röda å vita kalsonger i springa igenom hela stan å sjunga timrå ramser så jävla skönt jaaaaaaaaaaaaaa
Smokey: Man får tacka för match nummer ett. En sammanfattning från en besviken modoit.
1a perioden. Timrå börjar bäst första 2 sen tar modo över tills 10-12 minuter in i perioden för att sedan bli jämt.
2a perioden. Timrå nästan kör över modo, men det är modo som gör målen och timrå som är ruskigt ineffektiva.
3e perioden Timrå börjar med en himla fart och 1-2 är inte allt för fult om man säger så. Tyvärr så kommer 2-2 på att som de säger i studion: Tydligen så ska man inte ha fyra domare av någon anledning. Men det är sådant som händer och domare missar saker hela tiden men det tar mer när de gör det med kort tid kvar.
4e perioden Modo gör ett snyggt uppspel som resulterar i utvisning för timrå och redan i det pp såg man vart det skulle gå. Sen när det blir spel 5 mot 3 så kan man inte hålla emot. Krizan borde dock ha lyckats hålla pucken.
Tur det inte drog ut så mycket mer på tiden då man nu kanske hinner gå ner några varv i minuten och somna i tid.
Åkejdårå. Om man sammanfattar matchen i en mening så låg vi under med två jävla noll efter två perioder, tog ut målvakten och kvitterade och avgjorde i sudden. Om man ändå ska vinna en match mot Modo, varför inte göra det på det här sättet?
Lätt härligaste segern hitills!:D Det roliga var att jag kollade på matchen med några modofans;) nu kunde man äntligen mobba dom!;) men det är ju 3 matcher kvar att vinna nu;)
timrådynamiten: Ja det här var jävligt skönt,och mycket viktigt tror jag för gubbarna att ta med sig tiil övik på torsdag. en annan har ju ett par röda kalsonger med timrå tryckt på som jag har fått av en tjej kanske tar jag dom på mig imorn jag har dom bara vid högtidliga tillfällen som tex när vi vunnit mot frölunda.