1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598843 inlägg · 6213 ämnen

Slaget om Västernorrland 2008

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Liknande läge som sjätte hemma - må detta gå Timrås väg den här gången!

KÄMPA TIMRÅ!!!

tikwille: Det djäkliga nu är att domaren säkert kommer att kompensera med en TIK utvisning efter att ha sett Tv-bilderna.

Känns som vi redan är vinnare! Vi är utan tvekan bättre. Det enda som oroar mig är om vi verkligen är så bra tränade i år? Mellan minut 5 och 15 skapade vi inte det där riktiga trycket. Men,men...

Nu tar vi dom i sudden - eller i nästa match ...eller i nästa!!!

ja nu äre bara å hoppas att dom sätter puck jäveln i förlängningen

Hur det än går ska Timrå ha all heder för upphämtningen - vrålade rakt ut vid 2-2!

Regin har varit kung idag, Tenkrat kronprins

lincoln: Hoppas modo har tömt sitt turkonto nu.

oraklet
TV-bilderna? Vad?

RocknRolf2: Är det 2-2 vid full tid? Är så nervös att jag varken vågar följa matchen vid TV eller webradio.

Det här kan vara den mest IQ-befriade kommentar jag någonsin sett!!
Angående sundströms utvisning.

Nån som kan spara detta till hall of fame eller nått!:

"lincoln: Du vet om att det var domslutet och inte att klubban var där som han skakade åt? "
spud @ lönndom

Pyörälä, den spetskompetens vi aldrig hade förra året.

lincoln: På vad? att det var utvisning är det ingen som ifrågasatt, men det var ju du som var korkad när du trodde att susse som skakade på huvudet, gjorde det åt domslutet och inte de facto att hans klubba åkte upp.

Men nu vet jag ju om att du är rätt korkad så jag nöjer mig så.

spud: Har du ringt Sundström eller? Men om du har rätt så ber jag om ursäkt. I så fall all heder åt honom

Detta är helt jävla vansinnigt. Fy håen. Men underbart, så klart. Undrar hur många medelpadska ringmuskler som förlorade sin funktion när Hahl smackade in kvitteringen?
Sudden nu. Allt annat än en timråseger är inte bara en styggelse mot allt vackert livet har att bjuda, det torde vara rent olagligt. Kom igen nu. Snälla, snälla, Gud. Giv oss frid!

Bragd-Birger:

Gud finns inte.

Nä vi får lita til Påskharen.

Simmalugnt: Aj fan. Då finns det risk för att det blir en lång förlängning, m a o.

Bragd-Birger: Faktum var att den där Svarten var ute och hakade Andersson, som i sin tur sedan bara låser klubban..

Är det ngn händig hacker som vet hur man får igång sopcastsändningen? MyP2P ligger nere. Att öppna Kanal 33952 verkar inte funka.

Min sändning rullar fint, men en polare har problem :/

oraklet: SAIK leder. Hehe.

arf: Det tog inte en minut...vem det nu var som sa det där med kompensationsutvisning

nej detta händer inte!

synd ingen straff men utvisning iallafall

tikwille: nu avgör vi

Frazze: inte mej emot kör nu tik!

tikwille: oj oj oj vilket läge

tikwille: NU avgör vi

lincoln: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Frazze: JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Frazze: jaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

lincoln: Fan va rättvist!

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

ja nu är de rättvisa så in åt helvete

oraklet: Gud finns tydligen ... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Heliga moder. Tack för att man blir bönhörd.

Grannen gråter och jag är gladare än glad!

Smokey: nu är ni allt glad era jävla fjoller

Steffe: ÅÅÅÅÅFY FAAAN!!!
Så jävla skönt!! Målet är helt Regins! Så jävla rutinerat att inte bara buffla framåt utan gräva bak och passa i sidled. Fan så skönt!

Där har vi en lönecheck som Tenkrat gjort sig förtjänt av! Dubbla den gärna om ni vill - I don't care.

Oj vilken moral när vi böjer ner lillasyster i brygga!!!!

Smokey: Snacka om viktigt för framtiden! Nu vet vi att vi kan vända en match!

lincoln:
Tenkrat Hahl Pyrret 3 spelare timrå inte hade ifjol!

å vilken match de är en stor eloge till timrå i kväll som dom kämpade å nu har turen vänt till oss så jävla skönt jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja ska fan ta på mig röda å vita kalsonger i springa igenom hela stan å sjunga timrå ramser så jävla skönt jaaaaaaaaaaaaaa

Ojojoj...så vansinnigt, oerhört, djävulskt underbart!!! Helt jävla sjukt!

timrådynamiten: Det konstiga är att det är en ganska vanlig syn i timrå alla andra dagar på året också.

Smokey: Man får tacka för match nummer ett. En sammanfattning från en besviken modoit.

1a perioden.
Timrå börjar bäst första 2 sen tar modo över tills 10-12 minuter in i perioden för att sedan bli jämt.

2a perioden.
Timrå nästan kör över modo, men det är modo som gör målen och timrå som är ruskigt ineffektiva.

3e perioden
Timrå börjar med en himla fart och 1-2 är inte allt för fult om man säger så. Tyvärr så kommer 2-2 på att som de  säger i studion: Tydligen så ska man inte ha fyra domare av någon anledning. Men det är sådant som händer och domare missar saker hela tiden men det tar mer när  de gör det med kort tid kvar.

4e perioden
Modo gör ett snyggt uppspel som resulterar i utvisning för timrå och redan i det pp såg man vart det skulle gå. Sen när det blir spel 5 mot 3 så kan man inte hålla emot. Krizan borde dock ha lyckats hålla pucken.

Tur det inte drog ut så mycket mer på tiden då man nu kanske hinner gå ner några varv i minuten och somna i tid.

Vi avgör i spel 5 mot 3 i sudden, MO HA HA HA HA HAAH AHAAAAH HAAAAAA!

spud: Jo här har vi mycket att vara glada för.

Åkejdårå. Om man sammanfattar matchen i en mening så låg vi under med två jävla noll efter två perioder, tog ut målvakten och kvitterade och avgjorde i sudden. Om man ändå ska vinna en match mot Modo, varför inte göra det på det här sättet?

Vi är Timrå och vi ger aldrig upp.

Grattis, skön match. Synd för oss att Sjöberg assade ert sista mål.

Lätt härligaste segern hitills!:D Det roliga var att jag kollade på matchen med några modofans;) nu kunde man äntligen mobba dom!;) men det är ju 3 matcher kvar att vinna nu;)

Timrå är väl det laget med mest flyt..dom fick ju in 2 mål mot världens bästa lag? :O

timrådynamiten: Ja det här var jävligt skönt,och mycket viktigt tror jag för gubbarna att ta med sig tiil övik på torsdag.
en annan har ju ett par röda kalsonger med timrå tryckt på som jag har fått av en tjej kanske tar jag dom på mig imorn jag har dom bara vid högtidliga tillfällen som tex när vi vunnit mot frölunda.

« · 1003230 · »