1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598933 inlägg · 6213 ämnen

Slaget om Västernorrland 2008

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
ja vi måste ju vinna minst en bortamatch för att gå vidare så
det skulle vara fint om vi tog detta ikväll.

Anonymous: Ja menar han på fullaste allvar att han är ute efter att skada människor så är han i detta fallet mycket korkad...Menar han att han tacklar lika hårt oavsett vem han tacklar även om denne skulle ha en läkande skada, Ja då faller ansvaret på den andre spelaren att välja att spela eller inte. Hockey är ju en kontaktsport.

Men jag stödjer inget som helst våld riktad för att skada någon oavsett lag eller sport. Om det verkade som så vill jag bara göra det klart och tydligt. Även om man dum nog att spela i Modo så är man inte dum nog att bli hockeyinvalid för det :P

Messiah: "Även om man dum nog att spela i Modo så är man inte dum nog att bli hockeyinvalid för det :P"
Där har vi ju en som skulle kvalificera sig med lätthet, nämligen; Peter "Foppa" Forsberg. Han måste ju ligga på gränsen att få enorma problem i framtiden.

Maggan:

FÅ problem? Han har väl haft en lika svår uppväxt som alla andra Ö-viksbor...

tikwille: Meeh heerguuu, va äre för folk i gästboken numera, tror ni verkligen att vi kan vinna ikväll? Man slutar aldrig upp att förundras över alla dum-i-huves-pojken-positivister.

Negotips: Modoliderna - Timrå 8-1, sug på den ni och kom ihåg var ni läste det först för ikväll så blir det råpisk, på blanka röva, skönt.

Johnny Hazard: Lycka till!

nectis: Jah håll fettummen.

Johnny Hazard: Satsa 10000kr på den matchen eller? Lycka till..

jZo: Hade jag bara en mille ikväll så åkte dom in på Modoliderna, mer lättförtjänta pengar går inte att tjäna. Ser knappast fram emot slakten, men det kanske ni gör? Får se om jag kikar på matchen, i alla fall första perren ska jag se.

Johnny Hazard: Du kan ju inte ha Timrå som favoritlag, dags å ändra press kanske?

General_Moisio: Hahaha. bra gissat lillpompen, just nu håller jag på Brünäs, ska bli kul att kunna gå på Gärdehov och kika på matcherna nästa säsong. Kvalserien, det är dit som man ska sträva.

Faaan vad det var bättre förr.

General_Moisio: Du har ingen aning om vem du pratar med va?

Johnny Hazard: Jo jag kan tänka mig de.

73Sjöbba: Haha, det är inte så lätt att veta alla gånger.

Alla där ute kylan, det är jag, mike666 mer ondskefull än vanligt. haha.

73Sjöbba: Nej?

Johnny Hazard: Som Ingmar Bergman sade:
"Nu mår jag så dåligt att det börjar bli intressant."

Robban: Som sagt, man hade ju inte mått dåligt utav att vara Brynäsare idag. Slutspel, vad är det jämfört med en ångestladdad kvalserie. Svar: Ingenting. Som sagt, det var bättre förr.

Johnny Hazard: Jag visste, men det betyder nog bara att jag har inget liv utöver HS.

17 år åt samma firma, 30 år kvar till pension. Jag lever i den gråa vardagen.

73Sjöbba: Du glömde den riktiga anledningen till din gråa vardag, du håller på fel lag.

spud: Hur kan Timrå vara fel lag?

73Sjöbba: Jovarsdårå, själv så var jag bara barnet då jag hittade hit till HS, 34 år gammal och okysst var jag visst. Numera 8 säsonger senare är jag mesigare än på länge, och fortfarande okysst.

General_Moisio: spud är dum-i-huves-pojken, bry dig inte om honom, han lirar felstämd banjo. Hahahaha...

Johnny Hazard: Du är jävligt klyftig nu va?

Johnny Hazard: Haha!

Johnny Hazard: Dom jävlas med Johnny. Ha ha ha. Dom vet inte vad dom gör hahahaha... Stå påre Mike

El Aka Ali: Har man sig i leken gett, då får man leken tåla. Ha ha ha...

El Aka Ali: Hahahahaha. Hängerumä och kikar på Brynäs i Gärdehov nästa säsong, hahahaha.

Johnny Hazard: Självklart åker man på match i Gärde. Va gör du under täcket Mike, vad är det där som putar ut......Hahahahahahahhhhhaaaa...

El Aka Ali: Jaja, vi får hoppas på att krapparna gör en kanonmatch ikväll. Nu ska logga ut, vi ses om nån vecka igen. Ha de, och må Timrå IK föralltid gå på fruset vatten.

Timrå IK är dom bästa.

Någon som vet varför inte matchen finns tillgänglig på myp2p????

Rox: Den som streamar kanske inte orkar göra det idag?

Johnny Hazard: Det var en gång en liten pojke som hette Spud, han skulle gå och se modo mot TIMRÅ IK i slutspelet.
På väg till matchen så var han jätte glad och hejade och vinkade på alla han mötte efter vägen, när han nästan var framme vid bank arenan så såg han en buss full med TIMRÅ supportrar.
Spud vände då och gick med nedsänkt huvud och långsamma steg hem igen. När han nästan var hemma mötte han en bekant såm frågade vad det var med honom, Spud svarade "hant ja skete på mig då"

Ingen Timmander eller Hållberg i Modo. Getmannen tillbaka. TIK med dyra fulla femmor.

Tjalle: yetman ÄGER Fredrik han som alltid är skadad hinning

Tjalle: dyra=fyra (även om även dyra stämmer...)

Tjalle:
som kanske delar ut fyra blämmor i kväll :)

Dags att dra till med dagens understatement: "Det blir tufft"

NordaBoy: Men hursomhälst kunde han inte undvika sannys tackling
klumpig som han är.

Rox: Den stremas, på myp2p. och i grym kavlite =)

nixXz: den finns ju inte alls på myp2p?

Paddan: fan, det funkar ju inte att ladda ner programmet =(

vafför funkar inte webbradion????

helvette jag kan inte höra matchen!!!!!!

Haha, Virus sa just att Viktor Hedman är en gigant "han är 1,69 lång" enligt Virus

Paddan: Doh! Hade precis slantat in mina 89 spänn när jag såg det. Nåja, känns bra att göra rätt för sig ibland :)

Kan man lyssna/se matchen på annat håll än canal + webTV eller sr.se?

arf: Själv har jag Canal+ så jag kan se matchen ändå. Bara att hoppas på att det blir en trevlig underhållning, som det brukar kunna bli i länsderbyna.

tikwille: nån mer än jag som inte får igång matchen på webtv?

« · 1004678 · »