Anonymous: Ja menar han på fullaste allvar att han är ute efter att skada människor så är han i detta fallet mycket korkad...Menar han att han tacklar lika hårt oavsett vem han tacklar även om denne skulle ha en läkande skada, Ja då faller ansvaret på den andre spelaren att välja att spela eller inte. Hockey är ju en kontaktsport.
Men jag stödjer inget som helst våld riktad för att skada någon oavsett lag eller sport. Om det verkade som så vill jag bara göra det klart och tydligt. Även om man dum nog att spela i Modo så är man inte dum nog att bli hockeyinvalid för det :P
Messiah: "Även om man dum nog att spela i Modo så är man inte dum nog att bli hockeyinvalid för det :P" Där har vi ju en som skulle kvalificera sig med lätthet, nämligen; Peter "Foppa" Forsberg. Han måste ju ligga på gränsen att få enorma problem i framtiden.
tikwille: Meeh heerguuu, va äre för folk i gästboken numera, tror ni verkligen att vi kan vinna ikväll? Man slutar aldrig upp att förundras över alla dum-i-huves-pojken-positivister.
Negotips: Modoliderna - Timrå 8-1, sug på den ni och kom ihåg var ni läste det först för ikväll så blir det råpisk, på blanka röva, skönt.
jZo: Hade jag bara en mille ikväll så åkte dom in på Modoliderna, mer lättförtjänta pengar går inte att tjäna. Ser knappast fram emot slakten, men det kanske ni gör? Får se om jag kikar på matchen, i alla fall första perren ska jag se.
General_Moisio: Hahaha. bra gissat lillpompen, just nu håller jag på Brünäs, ska bli kul att kunna gå på Gärdehov och kika på matcherna nästa säsong. Kvalserien, det är dit som man ska sträva.
Robban: Som sagt, man hade ju inte mått dåligt utav att vara Brynäsare idag. Slutspel, vad är det jämfört med en ångestladdad kvalserie. Svar: Ingenting. Som sagt, det var bättre förr.
73Sjöbba: Jovarsdårå, själv så var jag bara barnet då jag hittade hit till HS, 34 år gammal och okysst var jag visst. Numera 8 säsonger senare är jag mesigare än på länge, och fortfarande okysst.
El Aka Ali: Jaja, vi får hoppas på att krapparna gör en kanonmatch ikväll. Nu ska logga ut, vi ses om nån vecka igen. Ha de, och må Timrå IK föralltid gå på fruset vatten.
Johnny Hazard: Det var en gång en liten pojke som hette Spud, han skulle gå och se modo mot TIMRÅ IK i slutspelet. På väg till matchen så var han jätte glad och hejade och vinkade på alla han mötte efter vägen, när han nästan var framme vid bank arenan så såg han en buss full med TIMRÅ supportrar. Spud vände då och gick med nedsänkt huvud och långsamma steg hem igen. När han nästan var hemma mötte han en bekant såm frågade vad det var med honom, Spud svarade "hant ja skete på mig då"
arf: Själv har jag Canal+ så jag kan se matchen ändå. Bara att hoppas på att det blir en trevlig underhållning, som det brukar kunna bli i länsderbyna.
CLUBEN: Vad är det som gör Bernhardt bättre än Hardegård? Den ena åkte ur SHL med seriens sämsta lag (no offence modoiter) och den andre spelade riktigt bra i laget som tog SM-guld. Skulle säga att Hardegård är ett betydligt säkrare ... | Läs mer
det skulle vara fint om vi tog detta ikväll.