1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598973 inlägg · 6213 ämnen

Slaget om Västernorrland 2008

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Bamsefar: Men får nån igång vår match????

pp igen för att skröder har damp;)

johnny99: Nej, det är lite otur på den fronten idag tror jag. Statusen har bara ändrats från "Can not retrieve" till "Offline". Dessutom visar dom andra streamcastarna bara en kanal, och den kanalen, samt Kanal9 på TV, visar än så länge endast highlights från den egna matchen (på sin höjd).

Man får lyssna på FM- och webradio i stället.

tikwille: haha och riktigt å

ÖVERLÄÄÄGSET!!!

3-0

tikwille: Håller du på att samla ihop till legendstatus på rekordtid?

JAA!!! FY FAAN VA BRA! :-)

Johnny Hazard: Och ditt tips då? ser ganska mörkt ut!
0-3 =)

nnäää datan följde skröders exempel :P

kan tänka mig luckner sen efter matchen "Timrå kan tacka domarn!!! han förstör hela matchen snyft snyft.. nu måste gå o torka mina ögon med lite Modo Dass paper"

neej!

Bajs

jZo: piru parum jävla skit

när fan blev Virus-hiv modo supporter??

Men helvete, den reduceringen kom alldeles för snabbt och det är långt kvar. Vi har tappat säkra ledningar förut den här säsongen

RocknRolf2: precis vi får inte tro attvi vunnit förns tiden är 19,99 i tredje och vi leder med 4-1

nu börjar modo komma in i matchen så nu måste dom kämpa på fan boxplay nu också :/

va fan inte igen håll igen timrå!

jag vill inte klaga men vem fan har lagt in en bild på magnus wernblom längst upp här på sidan!

puh!

tikwille: kl går bara 60 sek på en minut, inte hundra ;)

Frazze: jag kanske menade 19 minuter och 99 procents minut :P:P

haha kommentatorn på radion klagar på modo som bara klagar på dommarn hela tiden helt rätt de är de enda dom kan ha stor käft

tikwille: ;)

tikwille: dom orkar inte hålla samma tempo hela matchen.

Frazze:

Han kör på metrisk tid....:-D

timrådynamiten: Virus blir bara värre och värre !!! vilken jävla sopa...

fighter:

Nä det kan man inte begära, men man ser när modo får tryck vad kall k och lotvonen blir över

Springsteen:

Virus har inte på en arena att göra. man kan inte vara timråhatare om man ska komentera matcherna

Taurus: Hur ser det ut i övrigt?

Per HApps: Är det någon mer än jag som tycker att MoDo är gnälligt alla kategorier?

Klacken/Publiken e ju fan otroliga buar till sig kompensationsutvisningar hela tiden, domarn har inte vart dålig ikväll. Modos veteraner jävla kärringar Svartvadet, Wernblom och Sundström grinkukar hela bunten!
Lûckner ska vi inte prata om finns ingen jag hatar mer i hela elitserien!

Springsteen: jo men han är altid dålig men ja lyssnade på webradion och kemmentatorn där klagar hela tiden på att modo åker till dommarn efter varje avblåsning i stället för att försöka spela hockey å de är ju helt rätt.

skönt i allafall att dom höll undan här i slutet hoppas att dom kommer ut med lite ny energi igen i tredje

kämpa timrå :P

johnny99: Enligt webbradiobisittaren så åker modoliderna mest omkring å klagar på domaren (någon förvånad?)

johnny99:

Först och halva andra var det ett lag på planen. men efter modos reducering kröp man hem och tappade sitt egna spel. hoppas periodpausen kommmer till nytta till tredje

Frazze: Nä det kan jag inte tänka mig ; )

Frazze: svar nej.

Taurus: Tackar! Hoppas det håller, man är inte lugn än.

Timrå ser trötta ut.. =/

timrådynamiten och frazze hörde precis samma grej och tvekar inte på att det stämmer publiken verkar också vara rastlösa.

Taurus: får modo ett mål tidigt nu i tredje då blir det nog stryk,det gäller nu att inte ge dom chansen.

huvaligen vad nervöst men det är slutspelshockey.

Frazze: Modo har "mest" flyttat upp spelet. Det håller inte i en tredjeperiod. Nu gäller det att hålla sig ur utvisningsbåset och spela enklare. Jävligt många slarvpuckar i egen zon precis som sanny säger.

Däremot så är det fruktansvärt pinsamt att se gnället mot domarna från Modo. Juniorer har sedan länge lärt sig att det inte hjälper att grina hos domarna men det verkar inte ha fastnat på herr Wernblom.

johnny99: Lugn?????? det blir man inte innan den tjocka damen sjungit.

andyo: problemet är att vi börjar dra på oss lite utvisningar --> vissa spelare tvingas matchas mera. Så länge vi håller oss på banan kan vi rulla runt på de 4 femmor vi har å på så sätt orka hela matchen

En ruskigt bra första period där MoDo inte hängde med följdes upp av en andra period där MoDo kom in riktigt i matchen, trots vårat tredje mål.

Vi såg lite trött ut i tredje, men frågan är hur mycket taktik som ligger i det ? Inte att vi ska se trött ut, men att vi drar oss tillbaks lite...

fighter: Nej jag menar det...och först i match fyra ; )

Frazze: Jo precis, då spelar ju 2 centrar boxplayet ihop t.ex. Fan känns som att vi skulle behövt Erik Andersson nu att döda boxplay med. Näe! Nu är det bara hårt jobb i 20min som gäller. Förlägg spelet i Modos zon och försök skaffa ett par powerplay så Modos spel tas ner.

Hoppas inte Rönnmark får hjärnsläpp i sista nu bara heller...

Såg att Kristofer Berglund skrivit på för Luleå

Orka nu för f-n. Hela vägen in i kaklet bara.

timrådynamiten: Men det måste väll för helvete finnas någon annan
som kan komentera matchena ???

« · 1004901 · »