johnny99: Nej, det är lite otur på den fronten idag tror jag. Statusen har bara ändrats från "Can not retrieve" till "Offline". Dessutom visar dom andra streamcastarna bara en kanal, och den kanalen, samt Kanal9 på TV, visar än så länge endast highlights från den egna matchen (på sin höjd).
kan tänka mig luckner sen efter matchen "Timrå kan tacka domarn!!! han förstör hela matchen snyft snyft.. nu måste gå o torka mina ögon med lite Modo Dass paper"
Per HApps: Är det någon mer än jag som tycker att MoDo är gnälligt alla kategorier?
Klacken/Publiken e ju fan otroliga buar till sig kompensationsutvisningar hela tiden, domarn har inte vart dålig ikväll. Modos veteraner jävla kärringar Svartvadet, Wernblom och Sundström grinkukar hela bunten! Lûckner ska vi inte prata om finns ingen jag hatar mer i hela elitserien!
Springsteen: jo men han är altid dålig men ja lyssnade på webradion och kemmentatorn där klagar hela tiden på att modo åker till dommarn efter varje avblåsning i stället för att försöka spela hockey å de är ju helt rätt.
skönt i allafall att dom höll undan här i slutet hoppas att dom kommer ut med lite ny energi igen i tredje
Först och halva andra var det ett lag på planen. men efter modos reducering kröp man hem och tappade sitt egna spel. hoppas periodpausen kommmer till nytta till tredje
Frazze: Modo har "mest" flyttat upp spelet. Det håller inte i en tredjeperiod. Nu gäller det att hålla sig ur utvisningsbåset och spela enklare. Jävligt många slarvpuckar i egen zon precis som sanny säger.
Däremot så är det fruktansvärt pinsamt att se gnället mot domarna från Modo. Juniorer har sedan länge lärt sig att det inte hjälper att grina hos domarna men det verkar inte ha fastnat på herr Wernblom.
andyo: problemet är att vi börjar dra på oss lite utvisningar --> vissa spelare tvingas matchas mera. Så länge vi håller oss på banan kan vi rulla runt på de 4 femmor vi har å på så sätt orka hela matchen
Frazze: Jo precis, då spelar ju 2 centrar boxplayet ihop t.ex. Fan känns som att vi skulle behövt Erik Andersson nu att döda boxplay med. Näe! Nu är det bara hårt jobb i 20min som gäller. Förlägg spelet i Modos zon och försök skaffa ett par powerplay så Modos spel tas ner.
Hoppas inte Rönnmark får hjärnsläpp i sista nu bara heller...