RTS: Och med dryga minuten kvar så provar Boorken med den såhär långt oprövade taktiken att ta ut målisen och sedan sätta in honom efter 16 sek igen...
Småläst er Gästbok och Brynäs och det är snabba vändningar från båda håll dvs ena stunden är det en ynka träningsmatch som inte gör något om man torskar och i andra stund en rejäl fjäder i hatten och grymt skön seger haha... Ja lite hyckleri och vändning av kappan från båda sidor kan man nog säga va :) ?
Visst är det en försäsoNgsmatch, men hur i helvete kan man låte en domare från AS döma, Slåpåtjekvski eller vAD fan han hEtte?? hAR SETT PÅ HOCKEY I 30 ÅR men aldrig varit med om något liknande!!
Lägg därtill på ett antal konstiga utvisningar, missade straffar mm så förstår ni.
Roligt var att se Sjölund stänka in 4-3 målet, det lär han leva på hela J-20 säsongen. Roligt att se Johan A, Björn S och Oskar S frejdiga spel i 2:a perren.
Nu hoppas vi på minst lika bra tändning imorgon mot blåklantarna från allsvenskan.
kulltorp: Det kanske var för att vi i matcherna innan den här hela tiden varit bäst i perioderna 1 och 3..som vi nu la all kraft på att göra en bra andraperiod också o det lyckades ju bra!
kulltorp: kulltorp: Ja, Johan Andersson var outstanding hela matchen. Verkligen en positiv överaskning för mig. Och vilket grymt Foppa mål! Även Björn Svensson var riktigt bra.
Dream Team: Vi fan vilka granna mål ikväll alltså. Det var ju inte direkt ett dussinmål av Niklas Sjölund. Kliniskt rent rätt upp i krysset!!!
För att inte snacka om bagarn! Vilket jävla mål han gör alltså. Rena rama karusellen alltså....ojojoj
Pratade med Casselståhl i mobilen för en timme sedan. Han sa det att Timrå ser riktigt jävla vasst ut. Timrå kan sopa hem hela rubbet. Så starka är ni alltså. Jag är grymt imponerad, lovordade Cassel.
Sedan tyckte han precis som alla vi andra att domaren var ett aprilskämt. För övrigt hade Brynäs en 4-4 puck inne där Cassel var sist på pucken, t.o.m. Asplund erkände att pucken var i mål, men Kotevski gjorde wash out.
Och så tycker han att Bagarn är spektakulär, jag har gått på min livs fint av den mannen, han är ruggig avslutade Cassel innan pastan kallnade.
dr-nix: Nej för här kommer han från egen zon fintar forwards som kör ihop och lurar sedan backen som sätter sig på runpan innan han förnedrar målvakten. Har mycket svårt att tro att vi kommer att göra ett snyggare mål i år!
Röda Tallen: Ja det lär säkerligen sättas dit reklam på magen, men jag håller ändå tröjorna för jävligt snygga i jämförelse med tidigare årgångar. Synd dock att man inte vågade ta steget fullt ut genom att köra med svarta brallor. Det var på gång, men klubbades ner...
Särklassigt bäst på plan... Björn Svensson! Han slet som ett djur varje byte, åkte på alla puckar, även de omöjliga. Fortsätt så! Även Johan Andersson förtjänar ett omnämnande.
Laken: håller med dig att Svensson var mycket bra !men Johan Andersson han var ju helt outstanding i Timrå lag denna afton!IS SNART PÅ BJÖRKÖFJÄRDEN!!!HAHA..
Ambroo: Instämmer! Reklamfritt och stilrent. Kan man inte få köpa en sådan där matchtröja alternativ en replica av matchkvalitet med snörning i halsen.
Isf tingar jag en direkt. Vackrare kan man inte bli. Passar i alla sammanhang. Dop, bröllop, party, begravningar etc.
TUSEN TACK TIMRÅ IK FÖR ATT NI ÄÄÄÄÄNTLIGEN HAR VAKNAT!
Laken: Ja måste hålla med om Johan Andersson, jag blev väldigt positivt överaskad gällande honom. Jag tyckte att det kändes litesom en Mattias Wennerberg värvning.
sargad: Önskar alla klyktattare en fin midsommar, hoppas ni hänger kvar så vi får våra fina derbyn 2026 igen. Till era moderatorer, inför Cluben-filter, för allas trevnad