1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598472 inlägg · 6213 ämnen

Slaget om Västernorrland del 1

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Paddan: jag tycker dte är snyggt om man skulle dela ut ungefär 50vita flaggor 50röda flaggor och så och vifta med dom för vad armarna håller för det ser riktigt bra ut med 100blandade flaggor FBK brukar ha så:)

Paddan: Och jag sitter på motsatta sidan (närmast Timråklacken) och hörde MODO-klacken mer än Timråklacken. Så den matchen ansåg nog jag att MODO-klacken vann den matchen. För en gångs skull.

Paddan:
OK och de som satt på långsidan närmast Timrå klacken hörde inte modo..

Så så är det väl då..En sida var???

Poffa: okej...??? konstigt

Men vilket jävla tjat om vilka som hördes mets under en match. Det är kontinuteten och vinster på plan som räknas.

Paddan: jag tycker dte är snyggt om man skulle dela ut ungefär 50vita flaggor 50röda flaggor och så och vifta med dom för vad armarna håller för det ser riktigt bra ut med 100blandade flaggor FBK brukar ha så:) så ni borde ha lite sånn flagger det ger enrgi för det bara vimlar om flaggor

Mitt i denna debatt så kommer jag och tycker.......
Det är bäst om Timrå vinner matchen :))

Poffa/t_i_k: Jag satt på långsidan närmast Timråklacken och hörde Modoklacken betydligt mer. Den gången vann Modoklacken, det är bara att inse. :)

LingaN:

Det var mest för ni dissade MoDoTifo, så jag jämnade ut diskussionen lite. Ni gör bra tifon.

Jag tycker de Modotifograbbarna duger riktigt bra. Jag brukar stöda dem med lite flis när de kommer med hinkarna.

Jag tycker ni gör snygga grejer. Fortsätt på inslagen väg.

friskan: håller med men efter som vi tar sm-guld i år så är det ju redan klart att vi slår modo

timrå_ik: självklart....

timrå_ik:

Nja, de ska visst börja spela om det på tisdag...

hellge: Kallar du det där för tifo?

Hej Ambroo:

Prova att säga något snällt, man dör inte av det.

hellge: Begär du inte ett underverk nu???

hellge: Prova och säg något positivt. Man dör inte av det.

hellge: dU er snel!1!!

hellge: modo vet inte vad tifo är ju

shinzawai: nä det kan du ine ha gjort jag hörde bara modo klacken när dom gjorde mål du borde gå å kola hörseln

Det som är tråkigt nu i allt tifosnack är att posten på något vis misslyckats med att få våra flaggor levererade både i fredags och idag, man upphör aldrig att förvånas den svenska posten.

actionleif: Det gäller att inte vara ute i sista minuten...

actionleif: Så det kommer inte bli nått Tifo imorn? :( Skulle vara skönt att tvåla dit lillebror laget med nått stort Tifo :D

Röda Tallen: Vi kunde inte lägga någon beställning förrän det var klart med slutspel..

actionleif: Plus att stället vi beställer ifrån har lagt om sina frakter så att det tog skapligt mycket längre tid än vad det gjort tidigare..

Shinza, Hääälge och alla som har en agenda att alltid måla upp en bild av att Modo är bättre och ja, kanske tom bäst på allt, FJÖL AV!

Lemmy: Jag visste inte att Hälge konverterat till den rätta tron, det måste vara väldigt nytt i sådana fall.

« · 846991