Helvete vad dålig stämning det var i hallen från Örebros sida, det var som att man var på en begravning. Det vara BARA TIKARE i hallen idag. Tillsammans skapade vi magi.
Ha ha, roligt att fler än jag känner av det där med Karlskrona-vibbar. Skrev att vi kommer ha en sådan situation igen i händelse av förlust i match 4. Så blev det också och känslan består efter vinst i match 5 🙏
DenRöda: Aha ok, vet inte vart den infon kommit ifrån då. Kanaske nån som spekulerat då bara? Kan ju vara Samuel själv som inte vill gå i fällan att börja följa Timrå än då kanske.. Man kan ju hoppas! 🙏
DJ Hemp: I tredje perioden, eller när matcher ska till att avgöras, tenderar domarna att inte vara lika nitisk i sina bedömningar. I vårt fall handlar det om att Timrå och Örebro hamnar på ungefär lika premisser i de randigas ögon. Och då vinner Timrå.
Känns nästan lite poetiskt att Timrås andra mål kommer av ett felaktigt domslut. Lite right back at ya'. Det blev ju om inte annat jämnare i kolumnen "domarmisstag som lett till mål". Örebro leder den för närvarande med 7-1.
Fan vad skönt att det vänder hem till Medelpad igen. Måtte man ta tillvara på chansen att spela inför kokande NHC.
Åh, just ja! Till Örebrosnubben (inte den trevliga) som var här inne tidigare och surfade om hästar:
falconuggla: Så kan det va! Han vill så gärna spela i Timrå, men pengarna saknas. Då kan vi kringå med rookiekontrakt om han går i Timrås gymnasium. 🥸👍
För att vara helt rättvis är det några som läxar upp honom med att det inte är ok. Men finns en del Öreplastare som tycker gilla. Bara så ni vet vad vi har att göra med.
OBS! Inte alla över en kam osv. Men att de ens resonerar så här öppet, och fler än Vidret som skriver det håller med är ju en plastnivå som inte är att leka med.
KulltorpsOlli: Ja sänn iväg två av mina rabbar till Ölebro!! Själv tog ja mä knappt tä hemmabaren Ida!! Helt slut av all fest!! Vi vann å hela kollektivet ifrån lage till supportrarna visa så STORT hjärta ❤️
Ni som inte var på plats idag, ni missade något! Vilket jävla tryck, ett minne jag kommer bära med mig resten av livet. Och då är jag bara 21 år gammal. Fyfan vad jag älskar denna klubb❤️