1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581162 inlägg · 6216 ämnen

Slutspelsbiljetter

« · 1246888 Till forumet


Sv: Slutspelsbiljetter
T T: Men är inte slutspelet något som ligger utanför ordinarie biljetter?
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Blizzard: Jag har också ett förslag men det är så cyniskt så att det kan jag inte tro på själv trots att jag är så irriterad.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
T T: Ingen i ledningen trodde på en bragd så i sista hemma matchen emot DIF så avaktiverades alla korten automatiskt just for fun, och nu så får dom leka viktiga igen.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter

Nej, nu tycker jag att den här tråden har tappat fokus. Så här är det:

Ett säsongskort aktiveras när det har betalats. Varför skulle det inaktiveras innan säsongen är över?

Om någon kan ge mig en rimlig anledning till varför ett kort skulle behöva aktiveras en ANDRA gång så ger jag mig.

Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Bissett19: Det var Lars Modig jag menade. Nu får jag ställa mig i skamvrån och skämmas en stund.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
250kg kärlek:
"Mattias Modigs far satt bredvid och led (Lars Hurtig)"

Det var inte Lasse Modig som satt där då?;)
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter

El Maco: Tufft att finna ett hak i Stockholm som ville sända Luleå-Timrå i går. Alla vi ringde till sade oavkortat: "-Idag sänder vi melodifestivalen."

Herregud, sändes inte festivalen från Globen? Har inte folk TV i Stockholm? Stackars oss som nästan gick miste om livesändningen....
Som tur var lyckades vi muta en restaurang där vi kunde följa fighten. Mattias Modigs far satt bredvid och led (Lars Hurtig). En bra kväll blev det dock (med massor av stout), även om Lars var aningen besviken då han lämnade.

Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
El Maco: Me too... Jag lade in en förklaring också... Får se hur långe den får vara kvar... haha

Leif tjänar nog bra på brandstationen tror jag... haha
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Tycho: Ja jag är medlem. Jag tror att om Leif spelat ihop de pengarna och det är bra för Gif så ska inte jag säga mot.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
T T: Vi är ju inte ens nära "Dags att Foppa köper Timrå bara för att lägga ner skiten" De har snart 300 medlemmar... haha 2x 5 meter plast... haha
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Facebookgruppen "Vi som vägrar att aktivera våra säsongskort en gång till" har redan 73 medlemmar.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Ambroo: Man kan ju tycka att det borde ligga i deras intresse att slippa sitta i telefon och förklara hela dagen. De har en del annat att stå i kan jag tänka mig. Om det här med "aktivering" skulle visa sig sant är det väl inte särskilt osannolikt att det Svedlund som har fått en snilleblixt.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
T T: Det är helt bedrövlig info. Jag förstår inte hur man har tänkt men det gör nog inte de heller. Det vore ju hyfsat på sin plats med ett förtydligande på hemsidan.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Ambroo: Ok, jag är så irriterad nu så jag missar ironin.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
T T: Näe jag menar ju det.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Ambroo: Hade vi haft den här diskussionen då?
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
T T: Jag tycker att Svedlund och Co ger klara besked...
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter

Moffsing: De med grundseriekort måste naturligtvis komma dit och ge besked i fall de vill förlänga över slutspelet. Det har inget med att "aktivera" att göra.

De som har säsongskort har redan gjort det valet. Varför ska man behöva göra det en gång till?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Happyer:
Så var det förra året. Då behövde endast dem med grundseriekort (sittplats) "aktivera" sina kort.
Nu iår behöver även dom med årskort (ståplats) aktivera sina kort.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Dream Team: Då kan det säkert göras på torsdag också.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Mathias: men vi har ju redan biljett, i form av ett plastkort! har aldrig varit med om tidigare att man ska måste aktivera det på nåt sätt...
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
T T: Fast Patrik bad av någon anledning de i kön som hade säsongskort att komma fram först. Det han gjorde var att "aktivera" kortet på något vis. Så tolkade jag det. Det gick som sagt på två millisekunder. Frågan är väl varför då detta aldrig varit nödvändigt förut, vad jag kan minnas.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Mathias: Min tolkning är att det står klart och otydligt att det bara gäller dem som har sina "kort" i form av biljetter.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Borde väl vara olika om man behöver göra något beroende på om man har köpt säsongskort med eller utan slutspel.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
T T: Står ju klart och tydligt att dom vill att dom med Säsongskort också kommer och hämtar sina biljetter!!
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
JNS: Nej, jag kan aldrig tänka mig att det kan vara så. Jag skulle vilja se någon försöka stoppa oss på torsdag, det skulle inte bli vackert...
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Så man måste åka dit om man har säsongskort på stå?
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
T T: Jag vet inte om detta går att göra hemifrån eller om man måste dit. Det enklaste är nog att ringa dit själv. Själv är bäste dräng! ;)
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Dream Team: Det där blev vi inte klokare av. Måste vi ut till Eon i morgon eller inte?
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Happyer: Jag funderade också på det .Ringde därför kansliet och frågade . Dom frågade efter namn och vilket sorts kort jag hade ,  . Det ska funka på torsdag sa dom , får väl hoppas det är så.

Enligt Dream Team skulle man tydligen 'aktivera' kortet , hoppas dom kan göra det över telefon

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Happyer: När jag var där idag, med mitt plastkort, så ville Patrik endast läsa på kortets nummer och gjorde väl nåt för att aktivera det. Sen var det tycdligen bara att använda som tidigare!
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
En fråga, det står på hemsidan att "Du som köpt säsongskort ber vi också komma under samma tider för att hämta dina biljetter"

fungerar alltså inte plastkortet?!
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
T T: Tack!
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Nybbe: Biljettsläpp tisdag 17:00
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Moffsing: biljetter till Ståplats släpps dom på tisdag ? kl?
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
T T:
Okej, tack för snabbt svar! Får ta och pallra mig ut dit då.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Moffsing: Du måste till arenan.
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
T T:
Måste man åka ut till EON och förnya? Går de inte att göra de på Red Eagles shopen på Birsta?
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
fredriko74: Till 18:00
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
jonmannen: Hur länge kan man hämta biljetterna idag på EON? Någon som har koll ?
Kommentera

Sv: Slutspelsbiljetter
Eftersom de som vill förlänga sitt grundseriekort ska göra det idag eller imorgon senast så släpps de antagligen på Tisdag
Kommentera

Slutspelsbiljetter
När släpps biljetterna till Kvartsfinalen ?
Kommentera

« · 1246888