1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581774 inlägg · 6215 ämnen

Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29

« · 2029184 · » Till forumet


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Nånting positivt är väl att vi ökade avståndet ner till 4e plats iaf. Nu laddar vi för retromatch och arenafredag
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
kulltorp: Håller med. Extremt tråkigt att se på. Tror Freddan skulle gilla att coacha Troja Ljungby eller något. Fast där finns väl inga spelare som är skickliga nog att ge honom en räkmacka till framgång.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Vi får iallafall vara glada att vi slipp spel playoff till Div 1 i vår..👍🏼
Vi har chans att rycka ifrån Boförs ikväll...
Men ikke...
Västerås närmar sig...
Nä....töm å glöm ikväll!!!
Och mä dä spele kann vi glöm denna säsong å ladd om inför nästa!!!
Då mä ny tränare i båse!!!
Kansche Leif Boork???
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Tikkare: Ante är med bara för pojken ska få spela , .Ante är lika dårlig som fredddan
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
erathoo: Absolut konstigaste jag har sett
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Heisenberg: I kväll var nog ändå 33 vår bäste spelare.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Tikkare: alltså vad hände ? Vicket jädra antiklimax
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Woody: Freddan är nöjd med spelet dock. Skönt! Viktigt! Dåså!
Dödgrävarhockey i min bok.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
De sista minuterna i tredje och i förlängningen verkade de i alla fall tycka att hockey är kul att spela. Men som sagt, varför krävs det något extra för att plocka fram det spelet?

Något är fortfarande fel. De måste våga spela så hela matcherna. Ledar och motivationsfråga i kombination med ett uselt spelsystem? När vi släppte på gasen ser det genast bättre ut, som trollspöet jag nämnde i förra inlägget.

Synd att vi plockar fram det alldeles för sällan.

Vill dock fortfarande plussa för Madsen, Ohlsson och faktiskt Ohre. Dom tre har visat betydligt mest kämpaglöd i år.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
The great one: Ett bevis att det är dåliga träningar , när inte ens straffarna tas på allvar ..!
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Andersson: Thanks you and goodbajs,. Vi vann två gånger men förlorade ändå. Ganska usel match. Förlora är en sak, men när det inte ens är kul att titta på börjar man fundera om man kanske borde ägna tiden åt annat.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Andersson: Grattis SSK, Timrå har en del att jobba på..
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Ingen träning på straffar?.uselt...
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Hart Trophy
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Tikkare: dominans i 3e och 4e iallafall
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
JonteD: det här laget har inget att komma med, bara börja göra sig av med folk..hoppas verkligen Boys och Berglund försvinner till nästa år. Deras tid måste vara förbi. Tycker synd om Jonte som ska behöva vara i den här hönsgården. Går han inte tillbaka till over there så spelar han i SHL. Ser ingen ljusning på Timrå tyvärr.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Jockz: äntligen spel övertag med 3 min kvar .
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
josha840: Å Modo har vänt. Då tappar vi minst en pinne till på dom.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Jockz: Ja, helst plötsligt återspeglar matchbilden tabellen.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Tikkare: Kom igen nu alla timråiter! Tappa inte hoppet o sugen utan kämpa på jag flaxxar till Thailand i tre veckor!! Men kommer att hålla lite koll på vad ni gör!😎😎😎😎😎😎😎
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
jokklas: Helt annan inställning och vilja nu 2 min kvar!
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Haha så dåligt försvarsarbete hela vägen. En SSK:are sätter fart och bara vickar lite så slutar det i utvisning trots att han är helt ensam mot 3 TIK:are.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Tikkare: Dä tro fan vi int kann sätt upp namn på ryggen!!!!De kost ju!
Dä ä ju lånespelare...
Vi har blivit ett ända j-a lånelag till SHL...
De kann ju bli hemsända närsom ju..
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
sargad: Det håller jag inte med om, Modano hoppade på hur lång folk var eller andra saker man inte kan ro för, Modanos två största hatobjekt igenom åren är Hagos och Boyce, mer behöver man väl inte säga om det. Nu klagas det på att spelet ser riktigt dåligt ut, det är absolut inte samma nivå.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Synct: Njaa, det finns finns olika nivåer på kritik. Till viss del har det varit väldigt mycket inlägg i stil med hur Timrås Modano eller t ex Modos Ztork inlägg brukar vara.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Heisenberg: kan föreningen inte ens få upp namnet på tröjan på spelarna så säger det väl hur jävla lojt det är i Konsum IK. Jävla amatörer! Ante har jag aldrig förstått storheten med.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
😱😱😱😱😱😱😱
🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
DJ Abbot:

Bra gjort av legenden Carlsson. Att ta till sig av kritiken, därför han var så utomordentligt bra även 👍🏻
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Synct: Borde det inte varit en Timråutvisning i samma situation? Jag tror på en kompensation inom kort.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
DJ Abbot: Om man inte kan ta att supportrar visar frustration vid dåligt spel, då kanske man inte ska hålla på med en sport på professionell nivå? men vad tur att det finns goda människor som dig som aldrig kritiserar något.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Woody: Om man nu inte ens får ha en skridsko utanför straffområdet för att det ska dömas bort, kan det väl knappast godkännas om man ligger i målvaktens knä heller. Just det! Tack för det! Någon rättvisa får det vara.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
JonteD: Tacka gud. Hade det där blivit mål medan Timrås dömdes bort mot Björklöven hade jag stängt av för den här säsongen.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
JonteD: hyfsad interference på mv
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
MEN VAD GÖR SÖDERBERG? VARFÖR RUSA?!!
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Woody: Inte mål!!!
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Woody: Men vafan händer?
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
jaha 3-2
sant????
målgård juuu solklar
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
josha840: Carlson!! Det var en högoddsare! Lite spel på det här så! Kunde varit värre, vi kunde ha varit AIK!
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
JonteD: Å titta så glad Dahlen blev. Verkligen slängde sig om halsen på Carlsson. Det gillar jag.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
DJ Abbot: Dan såte'n igen!!! Nu jävlar!!!
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
2-2
🔥🔥🔥🔥
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Heisenberg: Den bästa analysen jag läst på jävligt länge!!! Heder till dig!!👏👏👍
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Läser gårdagens långa intervju i ST med Robert Carlsson. En av de kanske mest omtyckta i TIK under 2000-talet. Noterar hur jobbigt han tyckte det var med negativ kritik från media och supportrar, hur han ältade det han uppfattade som missnöje. Undrar hur han hade trivts i en Timråtröja idag? Med detta så kallade "supporter"-forum i ryggen. Bara en stilla undran.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Heisenberg: SSK har väl inget superlag, men de har uppspel som gör att de får åtminstone en halvchans varje gång de kommer in i zon med fart. Vi står still på blå och väntar och måste dumpa och hoppas på felstuds...
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Andersson: Blött krut i Kskoga numer... Västra såsen däremot tycks kunna jaga förbi oss inför Mecca Race... om vi nu tänker deltaga där ;-)
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Andersson: Inte jag. Spelet är överlag för oroväckande uselt.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Näe ... 3 snabba i tredje så blir alla glada
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Lika sömnigt som de senaste matcherna. Vart är viljan? Hur svårt ska det vara att bryta mönster och ta sig in framför mål? Vart är drivet och viljan att göra mål? Uppenbarar det spelet sig endast när vi jagar mål sista minuten? Då är det som ett trollspö som tas fram och det blir en jävla fart på grejerna.

Så sjukt tafatt och lojt. Samma visa hela tiden nu. Jag blir extremt provocerad när spelare och ledare sagt att vi ska vara som bäst efter jul. Nu har det gått mer än en månad och det ser ut som en jävla försäsong.

Är less på hur Freddan och Ante matchar och coachar laget, less på uttagningarna och less på att spelarna inte visar någon jävla vilja. Less på ett stillastående spelsystem, liksom wtf? Är inte fart viktigt i hockey helt plötsligt?

Fan till och med jag hade åtminstone försökt bryta in på kassen, göra något oväntat - och då har jag inte spelat hockey på 10 år. Men jag hade försökt i alla fall. För det som vi håller på med nu funkar uppenbarligen inte, men det verkar ju tränarna tycka att det gör. Så länge vi ligger topp fem är allting frid och fröjd eller vadå? Har man en uns av att se vart det här kommer bära så kan man fan inte vara nöjd. Lever tränarna endast i nuet? Verkar så, ända från sportchef till materialare.

Brinn lite, för helvete.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
She: japp ... 10-12 omgångar till så sitter försvarsspelet me
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
SMÅLAND: snart så sitter grundspelet freddan så kul att se sådan frejdig hocky med klapp klapp spel
Låst ämne

« · 2029184 · »