Skit! Varannandag var det. Varför känns den här säsongen som en enda lång försäsong?
Sanny gormar på i pausen men han kanske borde tänka lite på sitt eget spel. Det är ingen slump att det ständigt är han och Jonsson som drar på sig utvisningar. Lagets just nu två sämsta backar i samma par, suck
Jag fattar inte vad fan det är frågan om. Kan dom inte prestera mer än i varannan match. Jag tycker det är ren j-la katastrof med det material dom har, frånsett att de är backkös då!!!!!! Som dom beter sig i dag är inte försvarbart på nåt vis!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi trycker ner, pressar och tröttar ut Assyriska långa stunder i andra men får ingen utdelning. Fortsätt så här så blir det något mål och kanske, kanske tre poäng.
#71 Jonathan. Vilken stjärna och lagspelare. Skärp dig! Wake up.
Det är synd att detta går ut på att göra mål, för det kan vi ju icke. Annars en bra andra period, vilken skillnad. Andra linan skapar mycket men skjuter för lite! Pärssinen får gärna skjuta direkt. Han är dock den enda som är med i matchen i vår miljonkedja. Att kedjan varit dålig i försvarsarbetet på slutet är ju givet. Men nu får fan Jonte och Hahl vakna. Då vinner vi.
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer
Sanny gormar på i pausen men han kanske borde tänka lite på sitt eget spel. Det är ingen slump att det ständigt är han och Jonsson som drar på sig utvisningar. Lagets just nu två sämsta backar i samma par, suck