1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581831 inlägg · 6215 ämnen

SSK - Timrå IK 2008-12-09

« · 1097940 · » Till forumet


Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
USEL insats. med kraftig betoning på usel.

Bara Södertäljes enorma problem med målskytte som håller oss kvar i matchen. Jag hade lika gärna kunnat titta på en repris match från djurgården senast på bortaplan. tycker den matchen påminnde väldigt mycke om den här matchen!
Nån som är beredd att hålla med?

VAR FANNS GEISTEN? VAR FANNS KÄMPARANDAN? VAR FANNS VILJAN? VAR FANNS HJÄRTAT?

Kära timrå! spelar ni på detta sätt blir de ingen lång säsong för er!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Blizzard: Glöm det...TJ är nöjd!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Ambroo: Finns ingen vård att få för vad jag känner.

Som nån sa nyss

Spela kvalseriejäveln då om ni så gärna vill

Snart skiter man ju i detta
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Det är beklagligt, var finns kämpar takterna idag, alla utespelare måste gå ner på knä å be Backlund om ursäkt.

Trodde att den senaste matchen mot Skansenbröderna var Tik,s botten nivå, men detta tar priset, nu måste något ske och det snabbt.

Jag kan nte ens gråta, jag skäms ikväll över ett lag som inte kan prestera en bättre nivå.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Cartman:var du där och såg andra och tredje perren mot rögle!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Yellowcard: Ciao!!!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Nu börjar väl alla jävla trådar dyka upp igen...

AVGÅ CHALLE!!!
VÄRVA MER SPELARE SOM INTE NÅGONSIN KOMMER UPPNÅ VÅRA ÖNSKINGAR!!
AVGÅ TJ!!!!
VÄRVA!!!
AVGÅ NYGGE!

Vart är Laken när man behöver han?
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Yellowcard: Challes svar på frågan vad tränar ni på i veckan efter det här? -Ishockey...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
NU TAR VI SILLSTRYPARNA PÅ TORSDAGH!!!!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
sargad: två gånger den här säsongen har vi tagit två 3-poängare irad! DET ÄR BEDRÖVLIGT, JÄVLA SNÅLA LEDNING LÄGG PENGAR PÅ BACKAR FÖR H-LVETE!!!!!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
MB: Jadu... Nu ska jag bada och koppla bort eländet, på återseende!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Sällan man är så jövla arg efter en match. Våra spelare verkar inte vilja vinna den här matchen. Vi skiter i det! Inte beredda att ge ens nära det som krävs mot ett lag som spelar med kiven mot strupen. Jävla primadonnor!

Backlund undantaget, som ska ha en enorm eloge för sin insats, vilket gör det än mer beklagligt att se spelare som inte hjälper honom för fem öre. Det är nån slags inställningspest i det här laget...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
usch vad tunga å trötta dom var!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
sargad: Det försvann med Lill-Kenta...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Vad i Helvetes jävla pisshora till satans fanskapets jävla SKIT! Är det så här man uppträder å en hockeyrink Challe?

Det är ju för fan i helvete som dag och natt mot matchen mot rögle!!!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
FY FAN
FY FAN

Hade varit bättre att förlora med de 14-1 som hade varit rättvist.
Tänk om vi tror att vi var nära denna match???

Det verkar inte finnas nån botten i det här laget. Halvarsson, Laakonen, C-J, Salmi.... kom tillbaka - Allt är förlåtet

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!! HJÄLP

MAYDAY!!!!!!!!

SOS!!!!!!

TIME OUT!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09

Sammanfattning av Timrås spel i kväll.
http://www.ekoagg.se/images/hg.jpg

Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Mackelito: Ja, det ska vara det som man kan le åt i så fall
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Mackelito: Ja Backlund var mest glädjande i denna match. sedan så har helt plötsligt timrå börjat tacklas?:S vad har hänt? annars vet jag inte om jag såg så mycket bra i denna match...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Mackelito: Jo skulle men är så jävla risig i magen. Tur jag inte stack iväg - hade spytt ner läktaren.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Jag behöver vård...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Yellowcard: Jag är ingen fan av sparka tränare, men Challes kapital börjar dryta nu, två pissmatcher mot bottekollegerna med taskig inställning, kan man inte få gubbarna tända till i de matcherna är det fan över.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
MB:

Jag skäms som en hund!!! Detta får bara inte ske. Hur kan man bara visa upp nåt så förbannat dåligt!!!! Spela kvalserie då f-n!!!!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
I slogan ovan borde det finnas ett tillägg stå "VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER ALDRIG UPP (i alla fall ungefär varannan match)"
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Mackelito: Jippi...eller nåt.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Taurus: JOHAN ANDERSSON TREDJE OPEN ICE PROPP HÄRLIGT MED NÅGOT GLÄDJANDE
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
MB: Det är så jävla typiskt!! Är det nåt lag som har gått dåligt, så nog fan vänder det mot TIK!!!! Som man spelar idag ska man tamej fan skämmas å det grövsta. KÖP FÖR I H-VETE IN NÅGRA BACKAR MED ES KLASS!!! Däri bottnar detta h-vete
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
John K: Alla utvisningarna utom en har varit hooking, det innebär att man inte åker skridsko, DET ÄR JU SÅ JÄVLA BEDRÖVLIGT.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Yellowcard: Skulle inte du på matchen?
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Njäee... nu börjar jag nog luta mot att vi får lägga all fokus på ett streck denna säsongen. Med denna fantastiskt ojämna nivå går det liksom inte att ha andra ambitioner.

By the way. Förj#¤%# tråkigt att bo 08-området nuförti'n. Vi presterar ju bara rena dyngan här.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
MB: Där kom jätten Tor och spikade igen kistan för Timrås del...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Inte för att matchen är över.. Men det känns då som att det blir förlust.. en sur sådan.. Hur fan kan inte Timrå spela bättre än så här då det gäller så mycket??
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
dr-nix: Fy faan vad dåligt!!!!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Mackelito: Äh det är vi som är så jävla dåliga.....om torsk så vill jag inte höra nåt jävla snack om ingen ödmjukhet o annat dravel från Challe, nu får han jävlar visa vad han går för. Taskig inställning från spelarna är hans jävla jobb att fixa, men det verkar han inte kapapel till.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Mackelito: Nämen hallå! Vimmerman går ju in i vår första femma i den här matchen. Den här torskar vi på helt egen hand. Rättvist dessutom. Nu har vi blivit slaktade i två matcher mot bottenlagen.

Bra jobbat!!!!!

Uj uj uj vad pinsamt

Slaktade av bottenkollegorna
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
John K: Skulle vilja säga att om vi håller siffrorna kvar vid 2-3 är det en bragd. Så jävla usla är vi idag.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Abron: ja sorgligt men sant... ikväll kommer trådarna om klubbledningens handligsförlamning vara i fullgång igen:P tror ni inte?:P
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Slutspelsplatsen är fortfarande en dröm som verkar så långt borta...
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Timrå lirar absolut inte bra ikväll, fan vad besviken man blir. Hade trots på känn att det skulle se ut så här.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Raggaren Putte: Vänder vi detta är det en bragd, oavgjort kan vi nog också drömma om.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Mackelito:
Inte dommarens fel, Timrå spelar div 1hockey stundtals.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
ChriZt3r: ja definitivt .. synd om backe som ska behöva förlora då han gör en av hans bästa matcher någonsin .. men ett sämre timrå har jag nog fan aldrig sett.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Sorgligt att se reprisen på målet. Tre Timrå-spelare åker och råstirrar och följer efter pucken framför målet samtidigt som man lämnar en ren i mitten en meter framför Backe. Bra arbetat!
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Raggaren Putte:fyfan att cp vinnerborg avgör matchen
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
ChriZt3r: När man börjar få lite hopp så blir allt bara bajs.....
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Vad fan var det där för jävla filmning.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Bigthelin: Ja där var det nog kört i alla fall. 3-2
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Nu fick vi i alla fall till lite spel och möjligheter:) fortsätt med det i 5 mot 5 nu också så kan detta bli en bra kväll!:)
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
73Sjöbba: En oförtjänt seger skulle sitta fint nu.
Kommentera

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Mackelito: Om jävlar imej 3an kommer nu då firar vi!!
Kommentera

« · 1097940 · »