1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582266 inlägg · 6215 ämnen

Supportermatchen

« · 805114 · » Till forumet


Sv: Supportermatchen
Abron: Okey. Ska slöa lite framför tv:n nu men kikar in sen hur det blev. Du det var inte lite storlek på bilderna :D
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Norden_AN:
1,42 Gb
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Norden_AN:
Håller på å byta på sidan just nu, får vi se vad det blir...
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Abron: Jo det skulle vara bra om det kunde bli lite större. Såg att det var många bilder. Hur mycket utrymme tar alltsammans upp?

Tack för skjutsen förresten. Glömde säga det vid Indiana ;)
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Norden_AN:
Blir lite sämre på sidan, skall försöka få de lite större...Kan skicka över några Mb om du vill ?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Abron: Tack. Jag var nyss inne på sidan din fast hittade inte :) hyfsade bilder. Men man kan ju inte begära bilder som är i tidningar ;)
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Norden_AN:
Här finns en länk till lite bilder från supporter matchen..
Kommentera

Sv: Supportermatchen
andyo: Förstår att det är stressigt innan jul ;) Men vad gör det? Det kommer väl en match nästa år också, då blir det i Kattlådan. Kanske man tom får hänga dit en i nätet då?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Jag är så besviken & förbannad på mig själv. Tack vare att jag inte fixat i ordning julklappar, städning & dyligt så missade jag matchen. Fruktansvärt frustrerad när ens gamle vän Ante Nordin (Norden_AN här på HS) var med å spelade dessutom.

Roligt att ni som var med å spelade vann i alla fall, inga dåliga siffror heller!
Kommentera

Sv: Supportermatchen
LingaN: såg timrå-hv71 i repris nu igen jag såg den live i går med det var lika jävla skönt nu igen när sanny satte dit 6-6 målet jag fick går hud på armana
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Madde: Inte en enda A-lagsspelare var på plats och såg matchen. Men de har väl fullt upp med tanke på att julafton är på söndag och ett litet uppehåll i Elitserien.

Kanon match! Jag fick köra riktiga spotlighten. *stolt*

Skarin hade massor av hånlåtar som han körde i musikbåset.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Frella:
Men det gjorde ont å möta de där ångloken från stan, kanske har de andra regler söder om Torsdagsbäcken ?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Dream Team: Trevligt med seger, en ny era i supportermatcherna har inletts. Över 5000 spänn samlades in för Lekterpain, bara det är värt en applåd med tanke på att det inte kan ha varit mer än 100 på läktaren, om ens det. Sundsvall Fans utan TIKare i laget gick på knäna i tredje och var inte ens nära.
Kommentera

Sv: Supportermatchen

JimmyH: Härligt! Sviten håller i sig! Ni gjorde alltså en omvänd HV71. Ja, ni höll hela matchen ut.. hehe ;)

Rock on!

Kommentera

Sv: Supportermatchen
Dream Team: Vi vann enkelt 7-2! 6-1 efter två perioder!

Matchreferat kommer på tikare.se ikväll.

Nu ska vi ut på aveny!
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Madde: Ja, precis, vad blev slutresultatet?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Madde: och slutresultatet...?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Underbar match!

Lite segt i mitten bara men på slutet.... oj oj oj oj....

Väldigt fegt av en blå att cross-checka en röd i ryggen!
Skulle det vara macho eller nåt? Mycket fult!
Länge sedan jag stod upp och skrek på en match.

Sjöstedt var kanon som speaker! Ny karriär kanske?

Efter supportrarnas insats igår så borde hela a-laget befunnit sig på läktaren med flaggor och trumma för att visa sitt stöd för supportrarna.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Dream Team:
Kan vara Edström :)
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Per HApps: 6-1, ser man på. Det är alltså läge att det blir en vändning likt den vi fick se igår. Vem i kattlaget ikläder sig rollen som Sanny?

Moverare? Nä, vem försöker jag lura egentligen...
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Dalan:
6-1 till timrå efter andra perioden, kuriosa är att vi fått en ny stjärna på speakerhimlen nämnligen Erine Eagle, klockren som speaker, stakar sig inte och är tydlig, Pratarn se upp, du har fått konkurrens :)
Kommentera

Sv: Supportermatchen
actionleif: Och helt plötsligt fick man en anledning att inte gå.
Måste vara dömt att misslyckas om men ger den karln en PA anläggning att våldföra sig på.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
30: Och priset är en liten påse grillchips och en burk trocadero. Precis som på din tid.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
actionleif: Hoppas Sanny är på plats så kan vi alla få bevittna en härlig intervju om de två senaste veckorna!
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Ni som vill höra lite av Sjösan (ernie eagle) kan ju komma till hallen ikväll då han är speaker
Kommentera


Sv: Supportermatchen
Moverare:

För klenproppar som dig det. Mycket snack å lite verkstad är väl det du skall skriva på din profil. Armar å ben som lampsladdar fast å en storkäft fast det brukar lösa sig självt med såna klenisar. Har idag satt ett pris på din eminenta pappskalle så det löser sig nog (C;
Kommentera

Sv: Supportermatchen
30: Ni laddar väl med chips och dricka som på din tid.
Kommentera

Sv: Supportermatchen

30: Slagskott är hockeyns ABC, känner mej helt lugn!!!

 Ol' time hockey...here we come!!!

Kommentera

Sv: Supportermatchen
Mats Edström:

Du som håller på sundsvall måste ta med en nybörjarkurs dvd för hockeyspelare, så vitt jag vet har det aldrig spelats hockey i dom färjerna (C;
Kommentera

Sv: Supportermatchen

Dessutom kommer vi att ta med TV och DVD-spelare till omklädningsrummet. Vi skippar värmningen på is och ser på Slagskott istället!

Kommentera

Sv: Supportermatchen
Mats Edström: Jävla pervo.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Mats Edström:

Spelar nog ingen roll pingvinen björne drar av honom skinnet som är lite löst å slappt hahaha
Kommentera

Sv: Supportermatchen
actionleif: Moverare kommer att spela i bar överkropp ikväll, allt för att du inte ska kunna dra tröjan över skallen på honom i vanlig ordning. ;-)
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Jag har handlat lite taggtråd så alla i laget kan få litegrann och tugga i sig till matchen ikväll
Kommentera

Sv: Supportermatchen
tjobba: Det var fan i mig inget annat än imponerande.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Moverare: Visst gjorde Timrå en bra upphämtning ?!
Kommentera

Sv: Supportermatchen
andyo: Inte nästan 40, jag är 40. Roligare att vara gammal och barnslig än ung och gubbig.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Moverare: Okey ja då har du inga nervceller ovanför halsen då. Tydligen är du nästan 40 bast, och att ha en sån profil som dig här med tanke på detta är ju gulligt och roligt ;)
Kommentera

Sv: Supportermatchen
andyo: Nä, det har aldrig slagit mig, men vem slog dig. Det var i alla fall inte jag.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
JimmyH: Du förväxlar Lady och Ferdinand, men det är inte så lätt, många får hybris i julstressen.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Moverare: Aldrig slagit dig att "man" kan mena nivån du sätter på dina inlägg?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Helg Ernest:
Fa,,, att det har kommit ut, Skit åsså...
Kommentera

Sv: Supportermatchen
-Gurra-: Min gissning: en Sune-typ som låtsas vara tolv. Och han gör det bra också. Ungefär som pedofilerna på Lunarstorm.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
-Gurra-: ja och alla skiter i om du har diskat åxo jimmyH ha ha ;)
Kommentera

Sv: Supportermatchen
-Gurra-:
jag tror att det är mer ålderrelaterat än tokrelaterat, det du undrar över.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
timrå_ik: Vad är du för en tok egentligen ??. Du får ursäkta mig, men som situationen ter sig så känner jag mig bara så tvungen till att ställa den frågan.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
timrå_ik: Ta det lugnt med inläggen nu.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
JimmyH: ha ha så du han städa ändå jimmyH:)
Kommentera

Sv: Supportermatchen
JimmyH: PS. Jag är klar med städningen. Till och med disken blev undanröjd. Vinner Timrå ikväll mot all förmodan så kanske det rent av blir en myskväll. DS
Kommentera

« · 805114 · »