1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581472 inlägg · 6216 ämnen

Supportermatchen

« · 942935 · » Till forumet



Sv: Supportermatchen
Det börjar dra ihop sig!
Kommentera

Sv: Supportermatchen
T T: och så blir inte också i min värld.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Ambroo: Du skrev rätt första gången.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Ambroo: skriv ihop+ stava rätt=också
Kommentera

Sv: Supportermatchen
actionleif: Blå, vita och kanske gula ballonger och så säckvis med konfetti som nån stackare suttit och klippt för hand på samhall?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
T T: Eller Tifot med Sundsvall Fans.

Laguppställningen hålls hemlig till en timme före nedsläpp
Kommentera

Sv: Supportermatchen
actionleif: Det riktiga dragplåstret här måste ju vara "nationalsången live".

Vilka tappra har anmält sig till isfotbollen hittills då?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
En annan typ av supportermatch:

Sundsvall Fans vs. Timrå IK Supporterklubb
Isfotboll är precis som det låter fotboll på is, med full hockeyutrustning förutom skridskor som ersätts av tennisskor skall lagen under 3 minuter göra upp om vilka som det bästa laget. Isfotbollen spelas i andra periodpaus.


Vi behöver fortfarande nån som kan ställa upp på detta, vi har nästan fullt lag.

Om Sundsvall som har ett snitt på vad är det 100 pers(?)klarar det så måste väl vi som ligger närmare 5000 klara av att skaka fram 5 tappra.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Gladh:
Jo jag noterade att det var många med dålig ork, vilket var förvånnande.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Gladh: Vid cupspel skulle vi med största sannolikhet inte spela 3*20 iofs. 2*15 eller liknande kanske.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Abron:
jo det är ju sant var ganska slut efter tre perioder
Kommentera

Sv: Supportermatchen
T T:
Både Moverare och ernie............ähhh de har väl gift sig och dragit iväg.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Gladh:
Jo, men jag tänker på orken, den var inte speciellt hög....
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Abron:
ja eller en cup precis som scacupen och spelas på olika arenor varje år tål att fundera på
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Gladh:
Men då med lite spridning, en match var annan månad,,,,typ ?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
actionleif:
det skulle vara grymt supportrarnas motsvarighet till sca-cupen
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Moverare har lämnat HS. Tog förlusten så hårt?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Per HApps: Vore ju helt klart en dröm.

Frågan är bara hur det löser sig med istider och allt runtikring
Kommentera

Sv: Supportermatchen
actionleif:
Nästa år skulle ni kunna bjuda in Modo och Brynäs,
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Efterlysning!

Ni som knäppte bilder ni vill dela med er skicka de till mig på [email protected], funkar inte det så skicka till [email protected]

Gäller speciellt du som knäppte lagbilden
Kommentera

Sv: Supportermatchen
250kg kärlek: Vart har du fått tag i den bilden? Var länge sedan sist jag såg den, och då var det i mitt fotoalbum dessutom :)
Kommentera

Sv: Supportermatchen
friskan:
Utskällning? Tyckte vederbörande inte om barn?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Mats Edström:

He he...............vi är bäst när det gäller.

Tack alla trevliga människor jag tiggde pengar av, ni var helt fantastiska.
Jag fick bara en enda utskällning.
Kommentera

Sv: Supportermatchen

Tack för matchen, rönallar!

Vi erkänner oss besegrade 2006/2007 men återkommer med förnyade krafter till nästa säsong.

Som vanligt fantastiskt roligt men jobbigt och en sjujäkla träningsvärk så här dagen efter (och det beror inte på krogbesöket efteråt), det skriker i min trötta lekamen.

Skulle förmodligen kunna hitta tusen orsaker och ursäkter till varför vi förlorade men varför se bakåt?! Fast egentligen var det naturligtvis en ren och skär DOMARSKANDAL!!! ;-)

Ann: Jag sa aldrig att du hade myglat, det var actionleif jag anklagade (lite retsamt)! Jo, jag såg resultatet på porten. Inte undra på att hyran går upp i vår förening med allt klotter och sånt. ;-)

actionleif: Dessutom ljuger du, din illbatting!!! Det var ju sambon din som vann, inte du...som du skrek och hoppade omkring om utanför omklädningsrummen.

Återigen vill jag be #52 om ursäkt för nacksvinget, jag var egentligen mest förbannad på domaren som inte tog ut dej för high sticking där.

Slutligen ett stort tack till alla inblandade, ingen nämd och ingen glömd!

actionleif: Du ska plussa på femtio spänn till insamlingen med ditt vunna vad.

Ps. Det var inget större fel på domarinsatsen, dom var helt ok. Ds.

Kommentera

Sv: Supportermatchen

Per HApps: Sveriges i särklass vackraste supporter i en tidigare upplaga av supportermatchen.

 [bild]www.hockeysnack.com/medlem/250kg+k%E4rlek/filarkiv.php?showfile=namnls.bmp[/bild]

Kommentera

Sv: Supportermatchen
Alla Bobcats som är här inne och förgyller eran tillvaro, god jul på er.
www.hockeysnack.com/medlem/willysson/filarkiv.php?showfile=jul.gif
Kommentera

Sv: Supportermatchen
30:
Ja det är märkligt, men tydligen var vi inga får skallar igår, eller så var kanske katterna utan klor.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Abron:

Ja gosse ni fattade galoppen må jag säga ni gjorde precis som jag sagt före matchen otroligt bra intaget.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
30:
Hela gänget var kanon, dj,, kul kväll, men Ubbe var tungan på vågen, absolut, samt att vi tog in din små hintar....Vem är Viklund ;-), eller var.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Abron:

Det trycker när man ligger ner så tro fan att det inte gick att sova men du får ta en stänkare ikväll nu å fira segern å en bra insatts av dig själv.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
30:
Nä det brukar ta några timmar, men gick fa,,, int eatt lägga sig ner, trodde det var nåt annat. men nu har vätskorna bedövat en del ;-)
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Abron:

Jasså du hamnade på akuten inget jag såg på dig under matchen men du är ju en hårding. Flåset...har inget det var många år sedan den försvann hahaha
Kommentera

Sv: Supportermatchen
30:
Jodå, nog kom jag upp ur sängen allt, men det blev ett besök på akuten i natt, 2 revben gick åt he,,, men det biter inte på en fd 08,a öven om det var redan i andra bytet....

Bra jobbat i båset, men hur är det med´flåset ?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Norden_AN:
vet ej
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Abron: Okey. Var det nån fler än Jenny och Toivonen som fotade?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Norden_AN:
Jo Björn vill ha dom, men det saknades tomms DVD skivor hos datornörden, så vi får se när jag kan leverera.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Abron: Härligt jobb med bilder. Några som ev. kommer upp på tikare.se?

Bra jobb till de som var både på och utanför planen. Längtar redan till nästa match :)

God Jul!
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Tränaren för supporterlaget kan bara säga att spelarna som var med var strålande i sitt spel. Vad som var det roligaste var att alla spelade verkligen efter det vi sa före matchen dvs vi skulle spela med huvud o inte arsel.
Vi sa att vi skulle hålla ihop över banan det gjorde vi med bravur nästan överbetyg där, vi spelade verkligen enkelt å såg till att vi hade puck framför oss hela tiden och jag tror att ingen var trött för det såg faktiskt så ut så.

Dom fick skjuta från sidorna för det mesta å där tog Ubbe "väggen" Karlsson ALLT. Returerna tog vi alltid hand om eftersom vi var väl samlade som i övrigt på banan hela matchen. Vi hade snabba avslut å det var inte så mycket krims krams i hörnerna alla Sedin som tar kraft om man tappar pucken å skall den långa vägen hem, nä där var det riktig hockey från killarna snabba avslut som dessutom var resoluta utan pardon.
Vi stog upp bra på både offensiv blå som den egna å tvingade för det mesta dom "blåa" att ta taskiga beslut.

Bytena var lite vingliga från början pga tre backpar tre centrar å fyra ytterpar där det var rena rama hönsgården i båset jag var nära hjärnblödning pga att en del följde rakt av slips den femma dom börjat i hahaha men det löste sig med att vi spelade med tre sedan å rullade runt på folk hahaha gosse man var jätteyr själv där ett tag å då har jag tränat småkillar i 8år men detta var nog det yraste jag varit med om i ett bås hahaha.

Killar ni spelade faktiskt riktig hockey igår det var inte så mycket hawaii hockey som det brukar som dessutom tar kraft ni var helt enkelt överlägsen igår utan att överdrivit i ord på det.
ALLA får betyg MVG av tränaren å hoppas att ni kom ur sängen i morse hahaha.

//#30
Kommentera

Sv: Supportermatchen
actionleif: Ja jag frågade Kjell o han sa att det kunde jag ta itu med och det gjorde jag...
Men Mats må ju va tokig...hade jag velat mygla hade jag vunnit ena klubban o sambon den andra*S*...Närå...allt gick schysst till...Garanterat!:)
Kul det drog in så pass mycket pengar...jättekul...
Kommentera

Sv: Supportermatchen
actionleif: Ett stort tack till Rolle också givetvis!

Utan hans taktiska kunnande och lugn/ordningsfixande i båset hade vi aldrig bärgat detta!
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Ann: underbart!

Tur att du ordnade med dragningen, när jag sa att jag vann Jontes klubba så misstänkte Mats mygel direkt!
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Ann: Sett ska det givetvis vara....skrev på väldigt bred norrländska
Kommentera

Sv: Supportermatchen
actionleif: Hoppsan!! Va det flickvännen?? :) Jo jag kan dra rätt vinster ibland jag...Ganska kul att Mats Edströms Sambo vann den andra klubban...Fniss...Själv gick vi hem med en sundsvallshatt, en sundsvalls-t-shirt (till sambons stora förskräckelse) och en Timrå IK skiva....

Mats Edström BÖR ha sätt siffrorna jag tejpade fast på porten hemma 7-2 stod det så fint i relativt stora siffror tillverkad av maskeringstejp...Då må han ju ha känt sej välkommen hem tycker jag....
Kommentera

Sv: Supportermatchen
actionleif: klubba ska det givetvis vara.

Lite tufft å vinna Hedströms klubb.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Abron: Härliga bilder! vore fint om du kunde maila de högupplöst till mig!

Tusen tack till alla inblandade igår!
Spelare, Sjöstedt som speaker, Per Arne på klockan, Abris och Gurra som båsöppnare, Domarduon, Friskan, Ann mfl som samlade och sålde lotter på läktaren.

Har inte så stor koll på vilka som jobbade där men tusen tack alla ni som var i hallen igår! Ni skänkte smått fantastiska 5301 kr (vid en första räkning) igår!! Nytt rekord för supportermatchen antar jag.

Helt otroligt. Mer otroligt var att flickvännen vann det i mina ögon största priset, Jonte Hedströms signerade klubb ;)
Kommentera

Sv: Supportermatchen
LingaN:
Skall försöka fixa till lite bättre, har några film sekvenser åsså, men nu måste jag i lopp låddan....Så det får bli en julnöt.
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Abron: Tack för bilderna!
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Norden_AN:
Blev kanske bättre ?
Kommentera

Sv: Supportermatchen
Norden_AN:
Nu är de 100% större, å jej skall hoppa i lopplådan med minnen från hårdförda katter !
Kommentera

« · 942935 · »