1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582715 inlägg · 6215 ämnen

Tävlingen

« · 986792 Till forumet


Sv: Tävlingen
Maggan: hälften är på Hahl andra på Pyrret typ? åsså har vi min då! :p
Kommentera

Sv: Tävlingen
Kan meddela alla att ett 40-tal röster har kommit in. Fördelningen är intressant. =))
Kommentera

Sv: Tävlingen
Hahl Bundy: Hehe =) Blir bra de..
Kommentera

Sv: Tävlingen
Uddan: Det är väl det vi ska rösta om? :)
Med mitt nick så är ju rösten given.
Kommentera

Sv: Tävlingen
Hahl Bundy: Jo de tycker ja nog allt.. Han har varit bra.. Men inte bäst.. =)
Kommentera

Sv: Tävlingen
Kan man rösta på nån annan än Hahl i min situation? :)
Kommentera

Sv: Tävlingen
Skarin: Det var ju en grym straff iallafall.
Kommentera

Sv: Tävlingen
actionleif: Kanske, kanske inte.
Kommentera

Sv: Tävlingen
Efter denna denna storm börjar man fundera på om vi ska byta ut klubban mot Jimmys dito som användes i denna klassiska hockeymatch.

Är den lika eftertraktad tro?
Kommentera

Sv: Tävlingen
lungan: har tänkt i samma banor.
men nu är han långtidskadad så det är bara att gilla läget.
Kommentera

Sv: Tävlingen
lungan:

Jag tycker att det finns en spelare som verkligen varit en Krokov kopia, dock i minikopia, nämligen Johan Andersson.

Visst Hahl är en som kanske är den allra bästa, men jag bara känner för # 17.
Kommentera

Sv: Tävlingen
Den viktigaste spelare i Timrå är förnärvarande Timo Pärssinen, alla matcher som han inte har varit med har oftast slutat i förlust, se hur många av hans 32 matcher som varit förluster, det är betydligt fler vinster än förluster, denna kille har till statestiken spelat flest vinst matcher för Timrå denna säsong.

Han är viktigare än Hahl, för när han är med i laget lyfter han även Hahls offensiva kvaliteer
Kommentera

Sv: Tävlingen
LingaN: Om jag nu skulle vinna den skule jag aldrig någonsin använda den i spel. Varför skulle du göra det? Men det är klart, ser man den som "bara en klubba" så kommer kanske saken i ett lite annat läge. Då kvittar det väl vilket, skulle jag tro.
Kommentera

Sv: Tävlingen
Dream Team: Jag var ironisk. Men man skulle ju alltid kunna använda den själv, lär ju inte vara någon skitklubba precis om Hahl har använt(?) den.
Kommentera

Sv: Tävlingen
LingaN: En signerad klubba? Äh, vad är det att ha? Nåt snyggt att hänga på väggen? Mja, kanske. I en sådan här omröstning tycker jag att fokus istället bör ligga på den av spelarna som nu vinner. Den röd-vite krigare som av sina fans utses till att ha varit bäst under hela säsongen. Ungefär som Jerring-priset, där det är enbart folkets röster som har någon betydelse. Det är väl ärofyllt om något. Men alla är vi förstås olika.
Kommentera

Sv: Tävlingen
LingaN: hehehe, ja nu blev de svårt va :) ?
Kommentera

Sv: Tävlingen
Blizzard: Nu vet inte jag alls vad jag ska rösta på?
Trodde det var Hahl som skulle få flest röster, men nu verkar det som om alla röstar på bagarn.
ja måste ha kluban!!!11
Kommentera

Sv: Tävlingen
T T: jag tog Bagarn, så ska du inte ta honom nu då ;-) kanske jättae många som tog han Skynda, du kan ju missa klubbban pojk!
Kommentera

Sv: Tävlingen
fighter: Jag hade kunnat valt att lägga min röst på MPS. Men eftersom jag anser att han har spelat för lite för att komma ifråga så avstod jag. Det finns många personliga favoriter för mig i Timrå IK. Men anledningen till att jag röstade på Riku Hahl var därför att han är den viktigaste spelaren i Timrå. Han håller ihop lagdelarna. Mika Pyörälä och Timo Pärssinen skulle också ha kunnat komma ifråga. Men då det för tillfället går skadade så blev det Riku som vann min dragkamp om rösten. Ingenting annat.
Kommentera

Sv: Tävlingen
T T: Jag menar kunde Knylan sälja en matchanvänd klubba ifrån Zäta för 140kr så kan jag också avstå en signerad klubba ifrån Riku Hahl. Visst hade det varit kul att ha en sådan i sin samling. Men jag har andra rariteter i min samling och skiter fullkomligt i vilket som liksom.
Kommentera

Sv: Tävlingen
Jag kan tänka mig att lägga min röst på lillpebben.
Kommentera

Sv: Tävlingen
T T: Om jag vinner klubban så efterskänker jag den till dig, bara för att jag är en så godhjärtad människa. Så lägg din röst på Bagarn du.

Är vi överens då?
Kommentera

Sv: Tävlingen
T T: Du har såklart en poäng men vi antog nog att priset inte skulle vara så eftertraktat att människor skulle rösta emot sina värderingar för att ha chans till det. Utan mer bara en rolig grej.

Jag kan absolut inte förstå hur man som supporter inte vill ge sin ärliga röst i en sådan här tävling.

Vi får kanske fundera om vi ska ta bort priset helt eftersom vi uppenbarligen har underskattat girigheten hos människan.
Kommentera

Sv: Tävlingen
JimmyH: Japp, jag riktigt känner hur jag regregerar nu.

Det här är en omröstning om tycke och smak. Då kan ingen röst vara "fel" och därmed diskad från att vinna ett pris för den som vill ha en chans till det.

Jag skulle t.ex. vilja rösta på Bagarn men jag tror att de flesta röstar på Riku Hahl.
Kommentera

Sv: Tävlingen
T T: Det är nästan så att jag skulle kunna tro att du har hamnat i någon sorts trots-ålder.

Du ska rösta på den spelare du tycker har varit bäst. Tävlingens syfte går ut på att supportrarna ska få kora årets spelare. Den går inte ut på att vinna en klubba.
Kommentera

Sv: Tävlingen
Uno Gordon: Ok, bara så att vi vet. Tävlingsmomentet är alltså att försöka att gissa vem som får flest röster. Själva omröstningen är en annan sak. Eller?
Kommentera

Sv: Tävlingen
Uno Gordon: Jag gillar att du har medelpads Lucia-tävlingen som förebild :)
Kommentera

Sv: Tävlingen
T T: Jamen det säger vä'l sig självt. Om du röstar på Medelpads Lucia och inte ditt bidrag vinner så har du heller ingen chans att vinna presentkorten. Jag röstar på den som spelmässigt varit den bästa. Inte för klubbans skull.
Kommentera

Sv: Tävlingen
actionleif: Så för att ha en chans att vinna Hahls signerade klubba ska jag inte rösta på den som jag tycker har varit bäst, utan på den som jag tror att de flesta andra tycker har varit bäst?
Kommentera

Sv: Tävlingen
Uno Gordon: Reglerna är förtydligad i nyheten nu.
Kommentera

Sv: Tävlingen
Bergius: Rimligtvis borde det ju vara rätt spelare man måste gissa på också, annars blir det ju parodi.
Kommentera

Sv: Tävlingen
General_Moisio: Nej Marttinen!

Menee säg att man röstar på t.ex Marttinen och det visar sig att Kalle Koskinen blir framröstad som favorit. Har jag ändå chans att vinna klubban eller måste ja ha röstat på "rätt" spelare?
Kommentera

Sv: Tävlingen
Berglund: Fredrik Hynning va?
Kommentera

Sv: Tävlingen
Uno Gordon: Nej ingen motivering krävs, men vill man så är det ju bara att skriva ned några rader.
Kommentera

Sv: Tävlingen
Uddan: Du som röstar får ett fint pris (Hahls klubba med alla autografer). Sedan får spelaren också ett pris. Nej inte en klubba med styrelsens autografer. =))
Kommentera

Sv: Tävlingen
Maggan: Skall man lämna någon motivering också till varför man tycker som man gör förutom spelarens namn och sitt eget.
Kommentera

Sv: Tävlingen
Berglund: Om Riku skulle vinna..så får han ett tvåårskontrakt i första pris
Kommentera

Sv: Tävlingen
Maggan: Rösten lagd, var inte särskilt svår att välja heller.
Kommentera

Sv: Tävlingen
Maggan: Vinner man nåt eller är det den man röstar på som vinner?
Kommentera

Sv: Tävlingen
Uddan: Låter bra det. =) Men det finns nog mycket folk där ute som inte har tänkt klart än.
Kommentera

Sv: Tävlingen
Maggan: redan röstat
Kommentera

Sv: Tävlingen
Det har redan börjat komma in lite bidrag men jag vill ha mycket mer. Så fundera vilken du tycker är den bästa spelaren i Timrå 2007/08 och maila mig.
Se information:
www.tikare.se/nyheter/?nid=654
Kommentera

Sv: Tävlingen
Tvåtallar: *skratt* Vilken tur.
Kommentera

Sv: Tävlingen
Maggan: Det är väl inte så mycket att skryta med.
Jag är säker på att dom flesta här inne klarar tre saker sammtidtigt.
Tex. Dricka öl,äta varma smörgåsar, och se hockey på tv sammtidigt.
Kommentera

Sv: Tävlingen
T T: Ja du vet jag är ju tjej, så jag kan göra två saker samtidigt. ;P
Kommentera

Sv: Tävlingen
Maggan: Så det är sånt här du använder jobbmejlen till? ;)
Kommentera

Tävlingen
Hej,
hoppas alla har upptäckt tävlingen som vi annordnar på www.tikare.se.
Kommentera

« · 986792