1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596716 inlägg · 6213 ämnen

Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
pefr: Men det är kanske därför det går så dåligt. Alla vi här är i själva verket med och spelar i laget och våra inlägg skriver vi när vi sitter i avbytarbåset. Så måste det ju bara vara. AVGÅ ALLA!

A51: Solklar armbåge rakt i bröstet. Sen att Torp ligger kvar när han inte har ont eller ens är skakad, det är bara pinsamt.

Raggaren Putte: Jag kunde inte bedöma helt på reprisbilderna, fel vinkel. Men visst såg det ut som en armbågstackling.

Har törnrosa lärt dig det där? Res dig torp!

Zappaholic: tror du missförstått, det är inte de som skriver här som spelar i laget. och de som spelar i laget sitter inte och läser här under match.

Redigerad kommentar

Klockren tackling!!! Sluta grina och spela bättre hockey om ni kan!

T T: Jag lutar också att den var ok, även om jag inte vill tycka det. Kan ha varit en armbåge med men inte alls solklart.

Torp som själv brukar dela ut såna där allt som oftast borde veta bättre än att åka runt på det där sättet med nedborrat huvud.

Olle: Tänk hur många mål en sådan som spelartyp som P Rosa skulle ha gjort med Vampola som center.

Hallin hade ju helt rätt, det ÄR verkligen bara att slänga ut armbågar precis hur man vill. Sätt nästa i ansiktet på Silverberg då kanske.

Idag kan man inte klaga på Hallins inställning.

Domaren är helt blåst.

Men vad surrar domarna om? Det var inget fel på den tacklingen.

hubbenorlen: Ska dom inte börja ta videobedömningar på tacklingar också? Domaren måste ju kunna se att det där är en armbågstackling med egna ögon, dom är ju för fan fyra st ute på isen. Det är inte ok att slänga ut armbågen även om den inte tar i huvudet på motståndaren.

hur lång tid tar det innan klubben agerar? nått måste ju hända!!! jävla dynglag

Modano: Gör nåt åt det då för fan, i stället för att skriva random inlägg på Hockeysnack med exakt samma budskap. Starta en namninsamling om du nu är så jävla handlingskraftig.

Olle: Hasek är klubblös

Raggaren Putte: cred till klacken som maler på!

Backsidans offensiv...

Äh, nu tycker jag att vi kör ett par varv på den gamla vanliga slagdängan igen. AVGÅ PERRA! AVGÅ LINKAN!

Har vi tur så vänder matchen om vi glömmer den en stund och fokuserar på klubbledningen.

T T: Tog den i mellanstolpen? I så fall ber jag om ursäkt, c+ levererar inte tillräckligt bra kvalité på sändningen för att jag skulle se det.

Tänk att få byta ut Hedman mot Granath i alla jävla chanser han varit ren i slottet i år! Vi hade haft 4-5 mål till den här säsongen.

Redigerad kommentar

zaccodog: Robinson

Olle: Direktskottet gick rakt in. 'Fumlet' du såg var när pucken studsade ut igen.

Raggaren Putte: Ja nu börjar mitt tålamod ta slut

Rooster23: o vem fan gör rätt för lönen i TIK förutom vampola.ingen av backarna eller målvakterna i alla fall

Rooster23: Satt just och tänkte på det. Dom pengarna skulle vi behöva för att lägga på en back...eller en målvakt...eller en sniper.

Olle: Jag tycker Timrå ska försöka skeppa Pikkarainen. Han motsvarar inte lönen.

A51: Har vi någon annan målvakt att tillgå utöver Ridderwall och Lundström? Riddarns reflexer innan han fumlar in trean är ju bedrövliga att se.

Godnatt! Fy fan vilken jävla misär.

Bra målvaktspar vi har

A51: gör nånting rätt pikkarainenhelvete

Och det där är utvisning för vadå?? Han vänder ju upp ryggen, då får han skylla sig själv. Gahhhhhh jävla skiiiiiit

Olle: Var snäll med Modano, han har stora problem och mår inte bra.

Boarding!? Det där?

men vad gjorde han för fel? syntes inte på reprisen, någon som har en aning?

För att vara värvad som målskytt så har Pikkarainen en hel del att leva upp till. Det mest ironiska med den där chansen är att om honken varit klubblös så hade den där pucken fortfarande gått utanför målet. Jösses.

A51: Vilka snipers vi har . Otroligt .

men gaaah, det kan inte vara sant II

Herregud! In med puckjäveln!

Åh herregud, hur ska det kunna bli mål?

Modano: har du funderat på en skruvmejsel i örat så att du kommer åt den där "shuffle"-knappen istället för "repeat"-knappen? Du säger SAMMA SAK i vartenda inlägg, din tröttsamma fan.

men gaaaah, det kan inte vara sant

Jag hoppas spelarna kan använda irritationen på rätt sätt nu och få en jävla energi utav det. Om de lägger fokus på domarna så kommer det bara gå åt fanders. Visst har det varit dålig från domarna, men det ger inget att gräva ner sig på grund av det. Gå ut och kör över Brynäs nu! Visa vem som bestämmer i våran borg. Vill se mer av det gamla kämpande Timrå nu!

pefr: 1-0 Luleå iaf

Bergius: Någon slashing är det ju inte, bara ett dussinslag på klubban. Att Murley sedan inte kan stå upp i den situationen och lösa problemet bättre, det är en helt annan sak. Han är inte den enda med uselt kroppsspråk i det här laget.

tror det kan finnas en god chans till ett stenhårt tik i andra perren. Rejält med ilska, mer tändvätska än de fått nu kan man inte be om. Antingen blir det total nedvikning eller så blir det kross.

hubbenorlen: Ja allt är ju sä jävla bra när man ligger sist. Är linkan din bror o perra din far ??? i norrland ska man bara vara mesig rädd inte röra linkan ledningen ha ha bara se allt monteras ner till avgrunden.

dr-nix: Samtidigt är marginalerna väldigt små. En otagbar styrning ställer Ridderwall och på 0-2 släpper han en megaretur på ett svagt skott. Den får han assist på. Men vi hade kunnat haft 1-2 mål i den här perioden också. Det är klart att andra måste kliva fram, speciellt då det börjar visa sig att vi inte har vinnarmålvakter att tillgå, vi måste göra 4 eller fler mål i varenda match för att vinna numera.

Olle: jag tycker det är en solklar filmning av varianten förstärkning av Murley. Solklar arm/armbåge i ansiktet dock. Har svårt att se att murran blir så förvånad att han tar sig för ansiktet och nästan slänger sig bakåt.

Generellt sett brukar handskar i ansiktet generera i utvisning, i alla fall under spelets gång. Kanske inte i ett gruff framför mål.

Olle: Murley går in i närkampen, får en armbåge i ansiktet (borde kanske varit utvisning), slashar sedan brynäsaren och därefter kastar han sig.

13-4 i skott...

« · 1411550 · »