Rooster23: Visst men man måste räkna antal mål i förhållande till antalet vassa målchanser. Dagens förlust var en katastrof! varför det? Jo för nu blir det ingen andraplats och därför blir det Modo i kvarten. Ett Modo som får en rejäl nytändning i slutspel också ajöss i kvarten!
RocknRolf2: känns som det kunde slutat lite hur som helst....riktigt bra match av TIK tycker jag och dessvärre även för Frölunda...
Känns likförbannat bittert som vanligt...alla tänk om och om bara... äsch det är bara bita ihop, knäcker BIF på lördag så har vi 2p till andra platsen och ett par matcher på oss.. visst fan ska det gå vägen!
RocknRolf2: Modo är ingen mardröm. Seriens svagaste tränare, slutspelets ojämnaste trupp och ett mänskligt målvaktspar. Det må finnas ett gäng riktiga klasspelare i Näslund, Sedinarna, Acunsihurdenustavas och så vidare. Men Det har Timrå också. Plus att vår tredje och fjärdefemma spöar deras dito hur lätt som helst. Aldrig att Timrå åker mot Modo över sju matcher.
El Maco: hm.. tja. Hoppas du har rätt. Men jag ser scenariot skrivet i stjärnorna. Precis som dagens sketna "vi-dominerar-men-kan-inte-få-in-pucken-förlust" mot Frölunda.
Vilken match det blev i dag. Första perioden är bland det bästa jag har sett. Synd att det inte gick vägen dock. Oavgjort hade varit mest rättvist i denna suveräna kamp.
Två frågor också; 1. Frölunda fick ingen "lineup", var det medvetet gjort eller glömde man det helt enkelt? 2. Vad stod det på tifot? Jag satt nämligen under och kunde inte se vad det stod.
Timrå Isstadion: Westfelt är ingen dålig center.. absolut inte. Sen kan man alltid tvista om att han är en offensiv center nog för en första . Men det finns säkert andra saker som väger upp..och han kan säkert göra en riktigt fin ... | Läs mer