thorwald: Man får ju vara ärlig och erkänna att Frölunda är för bra helt enkelt. Men sen äre ju piss att LHC och Malmö verkar vinna med. Orkar inte med ett ångestkval!! 😱🤮
Herminator: Helt värdelöst PP. Spelarna kör hellre fast mot 3 försvarare i Frölunda än att skapa ytor för sig själva. När ska våra forwards börja skapa ytor i anfallszon?
Tycker mig se att TIK faller tillbaka i gamla synder. Alldeles för tamt framför motståndarkassen. Vill hellre spela primadonna hockey, galant runt, runt, runt!!! In på mål å kötta. Deras målis sätts ju inte på prov alls.
Nisse1: Det tror jag du har rätt i men man har uppenbarligen valt JJ som förstemålvakt och det tror jag också är bra. Vi går med den minst dåliga målvakten för resten av säsongen. Även om rajan gjorde en kanonmatch senast.
Modano: Boyce? Är du riktigt frisk? Med det hjärtat han har för klubben och hur mycket han gör utanför plan men även på plan också. Otroligt viktigt kugge som går in hundra procent hela tiden. En fjärdelina ska grabben ha punkt slut
Varför envisas tränartrojkan att byta ut första PP formationen alltid vid första avblåsningen? Denna gång hade det gått 45 sek endast. Spelarna ställde upp för att fortsätta spela, men någon nisse öppnar båsdörren och släpper in PP2.
Ja ja, Frölunda känns starka att rå på. Dom får alltid lätta matcher mot oss av någon anledning.
Kan inte låta bli att vara lite besviken på Åberg. Han är ju en skicklig spelare det vet vi, han bidrar det vet vi, men kan inte låta bli att känna att han inte alls tillför det vi behöver dvs målskytte. Vi har Rattie, that's it.
Kerstin_k: tycker det är en ganska bra period, betydligt bättre än den första. Vi får en del press i Frölundas zon och det enda som saknas är kylan i avsluten.
Malmö 2-1, det kan dom tacka dicken för. Han krockar med Söderberg i slottet och ligger kvar och vädjar till domaren, då gör Söderberg mål.
Zäta75: å ena sidan kan man säga att det är synd att vi inte kan göra mål på dom få lägena vi får men å andra sidan sölas det bort en hel del lägen för att vi inte har tillräckligt skickliga spelare i laget. Men men, vi är med i matchen, intentionerna finns där.
Det är så jävla mycket härligt grått och massabruk över Timrå IK!
SM i svårmod och ångest.
Jagade av kronofogden. Explorer, rödnästa grå gnällgubbar, sliten hall, vad fan är lyxiga loger? Läktare brantare än pisten i Svartlien, sprucken ... | Läs mer