1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581143 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04

« · 2462971 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Modano: 2023 and the sexism is still strong with this one.

Tråkigt att du ska dra ner boken såhär.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
mikenomad:

Aha. Tack för svar. Kör hellre omkring med saker men själva paketerandet ingår ju också. Nu som då. Fast i sjukhuskulverten i Lund.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Tom Topp: nu var det inte Palolas produktion jag tänkte på utan att få igång EPs...funkar ju inget vidare där han spelar nu så att säga .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Timråhej: Det var bara Modano som påstod han hört nått rykte angående Sylvegård. Jag ställer mig tveksam till sanningshalten i det ryktet. Ingen spelare som kommer göra Timrå bättre på nått sätt i allafall..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
DJ Hemp: Mer om att paketera limpor. Men Modano fattar
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Modano: Vad är det för rykte kring Sylvegård som alla pratar om?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
JonteD: Harrisburg, Tjernobyl, Fukushima eller Barsebäck käka aldrig knäck ;-)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Brodda13: kanske det! 😄
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Rip Kirby: Ja tror det, jag kollade via Cmore appen i erterhand allafall.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
mikenomad:

Har själv jobbat för Pååls. Var en tid det också. Antar att du snackar om att köra omkring med bröd?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Sputnik: Måste man ha CMore för att kunna se på snacket i studion?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Tom Topp: sånna siffror kanske?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Modano: Skogaholms....det var tider det
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
josha840: Har kollat in vad de sa nu i studion, men tack ändå. 🙏
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Sputnik: strax efter huvudmatchen var slut.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
russkiy medved blyat: Tror de flesta är beredda att hålla med dig ändå. Problemet med Timrås första PP just nu är omständigheten och det svaga pucktempot. Snarare så andra PPt varit hetare då de inte har samma individuella spets så låter de pucken gå istället.

Nu tappar vi tempo för Dahlén skall kladda lite för länge och när väl passen kommer så har man Emil som inte kan skjuta direkt pga sin vänsterfattning på vänsterkant.

Ser helst att vi spetsar första PPt ordentligt och in med Palola och Rindell!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Med förlängning på Palola, Walli, Robin A, och Boyce på kontrakt så har Timrå 12 fwds. + Värmhed + 1 till...Hållander eller Lodin? Vilka ska centra i 3e och 4e? Hur många fwds är det tänkt?
Börjar bli trångt. Ska E. Sylvegård sitta på läktaren?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Zäta75: Jo de kan gott få fortsätta ändå de utländska grabbarna. Förhoppningsvis så kuggar förstakedjan igång nu framöver så vi blir en fruktad lagmaskin. Det sitter ju mycket i huvudet på Emil vad det verkar och rätt var det är så kommer han in i ett stim. Han får gärna göra det lagomt till slutspelet i så fall. 😁
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Sputnik: nu kommer jag nog få hat. Men saknar en rattie på vänsterkanten som bara lassar skott hela tiden. Det var så vi var framgångsrika ifjol, tycker vi ska gå tillbaka till de. Så de du säger håller jag med om till fullo!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Sputnik: De kommer knappast att ändra en vinnande kedja Mieho Hanzl Palola. 3 mål på 3 matcher. Vore dumt att ändra. Bara det att alla är ickesvenska gör nog att de förstår varandra extra bra och har kemi om jag får skämta lite
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Tom Topp: Framförallt ser jag helst att Emil går ner i andra PP och får styra mer där, sen in med Palola i första att snipa på smörpass från Jonte!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Tom Topp: Tänker att jag hellre ser Palola ihop med dem än en rätt iskall Emil.P.
Alternativet är att köra Mieho-Lander-Palola, även om Hartmann funkade riktigt bra ihop med Lander och Mieho.
Om man nu vill spela Dahlén och Emil ihop vill säga och att Hartmann kuggade riktigt bra i sin omgivning idag!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Sputnik: Palola är en jätteduktig avslutare, men han kommer inte göra Lander och Dahlén bättre! Det är iaf min övertygelse!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Nisse på Mon or: Vidhåller att Emil Sylvehård snackar mer än spelar allmänt fult. Tim Erixon har mer utvisningsminuter denna säsong till och med. 😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Malmö måste ha väldiga problem med att ta in spelare, när en sån som E. Sylvegård tar en plats.
Han kan sänka hela laget. Lågt iq. Med en sån spelartyp i Timrå blir det stopp på min sponsring.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
RunarUp:

Förutfattade meningar om Malmö. Undrar just varför. Redhawks har väl inte gjort något ont?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
De enda jag skulle vilja ha från det laget är Ponthus Westerholm eller kanske Carl Persson. Sylvegård hahaha
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Tom Topp: Palola ihop med Lander och Dahlén hade kunnat vara en supergiftig trio!

Mieho-Hanzl-Emil.P som andrakedja då.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Karlsson74: nu gör ju Palola ett mål per match med dom han spelar nu. Vad mer kan man begära?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Modano: Hoppas inte. Låt neanderthal-hockeyn stanna i Malmö.
Finns annat än fysik som gör ett bra hockeylag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Nisse på Mon or:

Varför skulle han innebära tomma läktare i blivande SCA arena? Tror knappast det. Vi brukar väl alltid välkomna nya spelare i laget.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Modano: Du skojar och retas när det gäller Sylvegård va? :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Modano: Du ser Sylvegård som en DRÖMVÄRVNING. Undra vem som är idiot på riktigt jag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Nisse på Mon or: Äh tycker mest det är mycket snack och liten verkstad vad gäller Sylvegård. En utdöende karaktärtyp som Jämtin och Ledin. Tycker det finns betydligt värre spelare än Sylvegård som spelar mer på gränsen med fula tilltag på isen. Emil Larsson är en sådan man inte skulle vilja ha i sitt lag till exempel.

Sylvegård är ju en sådan som kan komma in under skinnet på en spelare men sen bara stå och flina tillbaka.

Sen ser jag inte gärna honom i Timrå, men det är ju mer av att jag inte tycker han platsar spelmässigt.

En typisk Luleåvärvning skulle jag snarare säga. De lär väl vilja ha tillbaks honom om Malmö åker ur. De verkar ogilla spets i den klubben.😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Modano: Emil Sylvegård skulle innebära tomma läktare i NHC. Vilket as uppriktigt sagt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Blev riktigt fint bemött efter såväl 7-0 som 3-2 i Malmö i höstas. Inga sura miner. Bara respekt. Sånt glömmer man inte. Hoppas på ett mirakel som innebär att de stannar kvar, men så lär inte ske. Sjukt trist att fina Malmö Arena ska stå som värd för HA-hockey igen till hösten.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Vi har alltså , efter drygt 40 matcher , släppt in tredje minst mål i ligan , Andra säsongen efter vi gått upp .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Zäta75: Walli kanon och sen går rykten om Emil Sylvegård snacka om tunga pjäser dröm värvning om det stämmer .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Hahl Bundy 2.0:

Hade gärna varit en i Brynäs sett till prisskåpet. Tror inte att de åker ur i år heller. Lär knappast spela Play out heller. Malmö däremot har ingen rolig närmaste framtid. Spikrakt ner i HA och fast förankrade där i många år. Synd på en så pass sympatisk förening och trevliga fans. Talar av egen erfarenhet.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Jag mår förhållandevis bra för att vara Timråit. Det kunde vara värre… man kunde ha varit Brynäsare.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
mikenomad: Det var en hel del som satte ner foten då och ifrågasatte hur man kan vara så negativ när vi gjorde en så bra match, helt rätt.
Men det hanns ju med en hel del skit innan som krävde att många just gjorde det. Och matcherna som är något sämre än den mot HV får ju oftast ännu hårdare kritik mot allt och alla. Av den här lilla skaran då.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Zäta75:

Har naturligtvis inte 100 % koll på hur det fungerar för andra. Bara allmänt jävla less på vissa (t ex på jobb) som frågar typ ”Allt väl?” och så svarar man sanningsenligt ”Helvete heller!”. Med följden att idioten svarar ”Det ordnar sig alltid till slut.” ”Och vad fan vet du om det?” blir mitt svar. ”Fråga aldrig mer!”. Likt förbannat dyker den där jävla frågan upp hela tiden. Stryk är vad de borde ha.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Karlsson74: Amen på den!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
mikenomad: Wallis nyheter att han antagligen förlänger är de bästa nyheterna på länge. Så viktig för laget. Stor och snabb på skridskorna. Enormt kämpahjärta och spelintelligens.

En sån spelare som alla lag vill ha helt enkelt. Ovärderlig!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Sputnik: Skulle gärna sett att man byter plats på Palola och EP..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Zoogin62: Det är ju exakt det du inte gör, skiter i oss

Jösses 🙄
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
empa11: Nu var jag knappt härinne under HV men efteråt tycker jag nog stämningen här var övervägande positiv trots förlusten
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Saik-Småland:

En hel månad med andra ord. Blev själv avstängd från Giffarnas SF-forum ungefär lika länge på grund av en incident i Helsingborg i somras. Det fria ordet existerar inte i verkligheten. Bara att konstatera och försöka leva med det. Nu vet du också.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
mikenomad: Håller med dig om en del i det du skriver. Dock måste jag ändå ställa frågan om man inte kan sätta ner foten när det blir för mycket icke-konstruktivt skit? Vet inte hur många som skulle upp på läktaren och hur dåligt laget var efter HV enligt den eviga gravgrävartrojkan här inne.

Om man som du skriver; konstruktivt kommer med inputs, även fast matchen var bra och vi vann så måste ju det vara helt ok! Men när affekten knappast avtar någon gång och individer ska hängas ena matchen (tills de gör bra ifrån sig, då blir det heltyst), så blir det ju något tröttsamt. På samma sätt som jag kan tänka mig att det blir tröttsamt för andra när det bara ska vara hyllningar hela tiden.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Zäta75: Vet inte om det avhandlats tidigare ikväll, men det känns som västra stå växer hela tiden. Känns för djävla kul och stå där och skrika, fast man drar upp medelåldern rejält.
Låst ämne

« · 2462971 · »