1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581139 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10

« · 2144807 Till forumet


Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Blir det en tredje raka torsk? Isåfall tror jag att det är första gången det sker sedan Freddan tog över rodret. På HA-nivå då, ska sägas.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Knylan: Det blir det...5-2 till Hästen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Lillörda å vakna mä Lönnå på högsta på Grammofonen!!!
Låt dä rinna lätt ikväll i EON!!
Dallas måst vakna nu!
Å den nya Kannadikken!!
Spännande!!
Ge oss FRID å vinn ikväll rabbuslingar!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
SMÅLAND: spelar PW idag?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
josha840: Ja vet inte?
Ja ska ring till Nubben nu på frukost å koll 👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
josha840: nej har inte kommit till Sverige än måste ta Corona test först
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
josha840: I bästa fall lär han landa i Sverige till helgen skulle jag tro.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
TIK1928: Vi har 13 matcher kvar av grundserien som ska spelas på ca en månads tid. Inte för att vara överdrivet negativ men det hade varit snyggt om våra nyförvärv åtminstone hade fått 10 matcher i benen innan slutspelet drar igång. Nu kan man inte välja när och hur man värvar så klart och nubben gör ett bra jobb men det känns lite i senaste laget detta.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
timråhockey: Det måste väl ändå vara avklarat nu. I och med att testet max får var 48 timmar gammalt när man passerar gränsen så kan han ju inte direkt ta det nu och åka till helgen..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
bar mofftak: Tror mer att det är efternamnet som ska sys på tröjan som gör att det dröjer. Hade varit enklare med Hasa
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Hank: Om alla spelare får byta efternamn till Hasa kan vi kanske få fram tröjor med rätt namn i tid...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
kulltorp: Fan du påminde mig just om att sedan jag slutade med mina anti-jinx så har vi torskat 2 jävla matcher. 2-3 till Hästen i OT ikväll...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Olle: Hoppas P.W skött träningen så vi slipper det här.
Men med tanke på hur det blev med Artist Jalle senast i SHL som nämnts innan så hoppas jag Nubben har mer koll denna gång. Sen kan ju P.W köra en fuling och säga han är bättre tränad än nånsin och komma med Chipstuttar och ölkagge. Men han är ju kristen och ljuga är en syndigt!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
bar mofftak: hoppas testet är lättare att ta för honom än för random svensk...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Hank: blir det 28 som han haft tidigare?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Nisse på Mon or: Polare till mig tog test i måndags, hade svar på tisdag. Var inte så krångligt alls. Då var det ju dock i Timrå, lite bättre, lite snabbare....

Han hade alltså kunnat vara i Kanada idag om det krisat.... nu kan han bara göra översteg åt ena hållet, så det var aldrig aktuellt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Hassan: Ho-Sang kommer GARANTERAT hamna i Modo. Så himla typiskt Modovärvning så att man nästan vill spy.

Det värsta är att han förmodligen kommer vara allsvenskans bästa spelare när han kommer igång...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Hassan: trodde man måste ha symtom för att bli testad i Sverige?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Nisse på Mon or: Ingen kollar om du har symptom. Bara att boka på 1177. Men vill man ha ett reseintyg får man betala för testet själv men det är ju inget problem för en hockeyspelare att hosta upp 2k för ett test.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Timråhej: säg en spelare i modo som presterat bättre sedan de kom till övik? Går han dit så är han nog rätt snabbt inne i modos tempo ska du se.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Timrågogogo: Du darrar lite på överläppen. MoDo-grisarna börjar mobilisera. Nöff, nöff!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Nisse på Mon or: Måste och måste.... du får ju inte hämta testet själv så det är ju svårt för de som jobbar på apoteket att veta. Men jag ser din poäng. Polaren hade såklart symptom, även om testet var negativt. Fick diagnosen "allmän vekhet".

Hur som.... ser gärna "Kocken" på plats så snabbt som möjligt, självklart på ett coronasäkert sätt men ändå. Han tar förhoppningsvis inte hjulångare över Atlanten.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Sputnik: chipsfällan har vi ju också gått i tidigare med den där oförskämde leksingen som det var så synd om. Den gubben går nog inte nubben på igen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
bar mofftak: slängde in en liten stödslant till kvällens match så Nubben snart får ihop till PW:s coronatest och en dosa snus... Håller med i kören och hoppas och tror på att man gjort läxan och kollat upp värvningen innan man kritar på... Vi sitter ju i den sits vi gör där vi inte behöver chansa med att köpa transatlanter som smågodis som ett visst annat norrländsk lag så vi borde ju ha lite bättre koll. Men det visar sig väl om några dagar... Nu laddar vi för en kväll där man än en gång med all säkerhet måste brusa upp både en å två gånger över ett felaktigt domslut 😎
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
KalleK: Vinn gärna med typ 30-0 ikväll. Blir besviken om ni inte tar 3p.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
KB65: 18 poäng av Dahlen , 13 av Lööke
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
KB65: Skulle också bli en aning upprörd om de inte blir en ''trea'' idag . Nog för att hästen kan låsa matcher men ändå
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Som en liten protest mot justitiemordet på Lodin och Walli stängde jag av mig själv två dygn härifrån HS. Jag vet inte vad det fått för genomslag hos DN eller övriga hockey-Sverige men idag är det gameday och iom det är avstängningen hävd
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
KB65: Tycker det känns otäckt när modoiter börjar heja på oss, om än litet format.
Det får mig att vilja att vi förlorar....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
KB65: Om du lovar att ni spöar luftslottet från Solna!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
mikenomad: En viss känsla av saknad. Men det är det värt om du slipper mardrömmarna!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
kulltorp:

Jag lovar att inte heja på er när vi möts i finalen, då ni möter löven kommer ni dock få dras med mig.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Spock: Ja när man vaknar och det första som snurrar igång i skallen är olika HS-nick bör man reflektera över sitt HS-användande
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Ikväll blir det torsk. 2-4. Lavoie gör 3.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Timrågogogo: hu så hemskt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
mikenomad: Vem är du? Vem är jag? Levande charader...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Hahl Bundy 2.0: Kvällens laguppställning.

Hade gärna sett Eckmyhl och en junior eller två bland forwards. Skönt att Lööke är i spel dock.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
mikenomad: Viktigt att komma in på vinnarspåret igen nu. Forza Timrå IK rött och vitt!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Modo måste ju haft 55 spelare denna sässe,,,, värvat igen nu... Hahahahhaha
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Timrågogogo: Tyvärr. Det blir storvinst för oss. 5-0. :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Spock: Carlson tillbaka. Viktigt! En kort på forwardssidan. Viktigt att det inte blir fler avstängningar eller skador nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Zäta75: skaplig tryckare av Lundin, ramlar olyckligt. Hade blivit bår ut i Umeå sen spel nästa byte.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Rallarn: förstår inte varför Lundin inte åker ut där egentligen. Varken han eller motståndaren är ju puckförare. Tycker man ser det där ganska ofta, känns som en interference? Eller bedömer man det som kamp om pucken?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Rallarn: Det märks att Timrå verkligen vill vinna ikväll. Frenetisk forechecking. Precis som vi vill se Timrå spela
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Rallarn: Ja efter matcherna i Umeå tror man knappt sina ögon när en motspelare reser sig upp efter en tackling nu..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Härlig intensitet i inledningen får man säga
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
TIK-Lund: Oj oj oj straff! Sätt den nu!

Dahlen går på fart men får inte upp pucken Engstrand räddar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
TIK-Lund: Engstrand är verkligen en demonmålvakt mot oss.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Varför fick Dahlén ta straffen...helt ur slag?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Varför alltid Dahlen som straff?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Gillar tyvärr inte alls vad jag ser just nu. Om de inte ligger och pressar hård fys just nu för att toppa formen i slutspelet skulle jag påstå mig vara orolig.
Låst ämne

« · 2144807