bar mofftak: på tok för passivt spel, som vanligt. Timrå behöver äga mer puck och inte slå ifrån sig i panik hela tiden. Leksand får ju parkera i vår zon.
Tim Erixon lägger en onödig passning bakom ryggen i egen zon för 173627472847272 gången de senaste 10 matcherna och sätter oss under press i egen zon helt utan anledning.
Smokey: Nej Emil.P får vakna redan nu. Jag citerar Dia Psalma, "den som spar, han har till slut bara pengar kvar, köp upp dina pengar innan dom tar slut. " 😉
Smokey: Bra agerande från EP vid 3-0. Det är han som smyger fram bakom LIF-backen och knackar bak på hans klubba så att det blir ett pass till Hartmann.
palleparling: Jag har aldrig bettat emot Timrå, men fan vad det vore skönt med en tröstpeng vid förlust. Men det är väl ungefär så långt tankarna går, ALDRIG.
{297}: Det är lite upp till bevis för Ante att kunna få laget att spela över hela banan när vi haft en tvåmålsledning in i en periodpaus. Tyvärr tror jag vi kommer vara parkerade i egen zon hela tredje.
{297}: Nu är det till att morska upp sig i periodvilan och komma ut igen med samma inställning man hade innan EA sjabblar till det vid LIF:s reducering.
Fram tills det såg det riktigt bra ut, mer osäkert efter. Det mentala väger tungt nu.
Red Bulls: Naturligtvis ett av de bästa alternativen vi kunde tänka oss, åtminstone såhär på förhand. Klubben behöver lugn och ro, trygghet och erfarenhet och här får vi in det samt en enorm vinnarkultur. Fy fan vad bra!
Jag tror att Palola gör sin bästa match sedan han kom till oss.