1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581934 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02

« · 2607819 Till forumet


Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Avdelning potentiellt krånglig hemmamatch.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Knylan: Svar Ja, Malmö är luriga..Gör mycket bra under matcher, men faller igenom en del...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Ska bli spännande att se hur man formerar laget, kör man på en junior till, eller drar man ner nån forward?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
UbbeNils: Är det ännu fler backar borta? Annars tänker jag att man kör på de 6 som finns, Forsmark, Eronen, Rindell, Lyytinen, Edfeldt och Melander
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
mikenomad: Tänkte mest på Melander om han får fortsatt förtroende.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
mikenomad: Precis och om klubben nu ska kunna stå för inställningen Kimmo gjorde igår vad gäller klubbens behov att spela in våra juniorer måste man ju få förtroende att spela OCH att misstag både är att räkna med men också måste få vara tillåtna.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Rip Kirby: Absolut, en typ av sjunde back vore att föredra.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
mikenomad: Ekonomiskt långsiktigt finns nog ingen annan väg än att slussa in egna spelare för en del vakanser. Vi kan inte låna/köpa utifrån för att fylla alla hål. Hösten har varit och är ett eldprov för den fiflosofin vad gäller främst backsida. Då får vi också acceptera lite svackor. Vore jäkligt kul om vi kan lugga MIF på en poäng i afton med 3 backar av 6 som i huvudsak spelade Jr-hockey i början av året.
GoGo Timrå!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Vi möter ju stora, elaka MIF, huvva!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
mikenomad: Så sjukt att vi har Edfelt och Melander som 5:e och 6:e, haha. Stesolid som smågodis idag
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Mcmac: Över en match är det absolut inte katastrof. Våra mer rutinerade får lyfta mest speltid istället.
Däremot är jag livrädd för ännu mer skador nu när vi får gå hårt på vissa spelare.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Mcmac: Det sjuka är att Edfeldt hade mest speltid i matchen av FBK. Den killen har potential. Får se när övriga hockey Sverige börjar prata om honom.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
sargad: ”lugga MIF på en poäng”
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
MP är med ikväll stod de 👍🏻
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Vi VINN ikväll rabbuslingar å låt rinna lätt I strupuslingen 🥳🥳🥳
Må väggen Juvelen stå i Sydkraft ikväll 💪💪💪
Halleluja 😇😇😇🙏🙏🙏
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Lördag-Torsdag schemat tillbaka =( Sen uppehåll snart igen . Finns det nån som tycker det ska bli kul med landskamp mot Tjeckien för 1063:e gången ? Chris Härenstam kanske ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Andersson: "Finns det nån som tycker det ska bli kul med landskamp mot Tjeckien för 1063:e gången ? Chris Härenstam kanske ?"

Våran backsida, är bra med uppehåll så Svensson kan läka klart
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Synct: Ska möjligtvis vara det då , men matcherna i sig , njäääeh
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Andersson: Nä riktigt jäkla tråkigt med landslaget, intresset försvann med OS-hockeyn.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Apropå att Pääjärvi är tebaks: är det någon forward som skulle kunna göra ett hyfsat vikariejobb på backsidan är det möjligen han. Bra på skridskorna (bör kunna baklängesåkningen hyfsat iaf), stark framför mål och efter sargerna.

Lär bli småtufft ikväll, trots att vi och miffz befinner oss på helt olika sidor av formskalan. Vi kommer att behöva lasta fler minuter på Edfeldt, och Melander lär behöva göra fler byten än typ ett per period. Gäller att våra centrar framförallt tar ett stort defensivt ansvar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Bragd-Birger: tror ni vinner Birger 💪
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
I kväll tar vi Lill-Kentas första budord igen.
Våga + Ödmjuk = Vinst.
Krossa Miffoz!
❤️🤍❤️🤍❤️
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Herminator: Dåligt med sålda biljetter idag, Timrå la ut 4325 för en halvtimme sedan. Tyvärr kan jag inte hjälpa upp den här gången då jag jobbar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Villervalla: Trist men rätt väntat. Det här är absolut sämsta tiden under säsongen publikt. Vi är djupt inne i serielunken och julstöket börjar ta fart. Hockey är tyvärr inte högst upp på marginalåskådarens radar f.n, vare sig intressemässigt eller när det gäller ekonomiska prioriteringar. Lär bli 4600-4700 idag
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Ser framemot denna härliga lördag. Är gräsänkling så jag gör som jag vill.
Först kolla när m0d0 förlorar och sen se TIK kamma hem 4:e raka och ytterligare 3 poäng!
Livet är underbart!❤️🤍❤️
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Man kan köra första perioden på fyra backar och 2-3 perioder på 5 backar. :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
mikenomad: Och så håller fans på att ha krav på att vi ska något storlag när som helst nu, men senast om någon säsong. Så fixar vi inte ens budgeterad publiksiffra trots att laget vunnit på senaste, spelat rolig hockey och ligger bra till i tabellen. Nylig löning och lördagsmatch med.
Man får ju inte bättre förutsättningar!

Tror man bör ha med sig detta bevis för vilka förutsättningar vi ger laget i en tid med dålig ekonomi, när man gråter ut om sina skyhöga förväntningar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
empa11: Håller med, men det är en inget jag kan påverka.
Jag är medlem i klubben och har köpt tröjor m.m. för minst 3k, dessutom swishade jag en tusenlapp när #54 skulle ansluta. Kommer också att köpa biljetter för att skänka till nån som inte har råd, har inte blivit av än men säsongen är lång.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
HKN: Rögle har ju alldeles för många backar. Vilken skulle passa hos oss för jag räknar med att Kapanen kollar läget med Rögle.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
empa11: har barnbarnen! Då är hockeyn nummer två!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Vafan. Hockeylördag med Timrå-MIF...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Zoogin62: Menar inte att det är någon enskilds fel. Men fans glömmer ofta att vi inte alltid har en publik som främjar denna krävda framgångssaga.
Sånt bör man med vara ödmjuk inför.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Nisse på Mon or: Det verkar bli slutresultat idag så det blir förlust i dag mot miffona.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Villervalla: Backkris i Malmö också idag. Ollas-Mattsson och Lassen är bort bla.
Erixon ska testa på uppvärmningen om han kan spela.

Giv oss frid. Vinn!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Hahl Bundy 2.0: Med all respekt för Erixon och utan att veta ett skit om hans skada - under Kalle Koskinens era lirade väl spelare på sprutor en hel säsong?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
BaraTikare: Tejpa hårdare! 💪
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
BaraTikare: Kan tillägga att jag håller Erixon som vår bästa back, otroligt duktig på att läsa spelet, men ogillar förstås hans ovana att simma i egen målgård...
Spelar hellre en för dagen av smärta något sinkad Erixon än en fräsch Melander
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Lustigt det här med Karma. Inför säsongen vill jag minnas det var nån lokalreporter från Ängelholm som skröt så friskt över Rögles vassa kedjor och att lag som Timrå och Modo skulle få det svettigt när dom mötte Rögle minsann.......
Dessa topplkedjor blev nollade mot Timrå och just nu även nollade mot Modo med tre minuter kvar....... den reportern verkar få äta upp sina ord.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Vad är det för jävla apa som fick chansen att ta över lineupen?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
BlackBay: Om man ska få ngr fler till hallen så kan man väl ha en speaker som låter lite engagerad när startfemman presenteras?
Herregud!! Det lät som att Fonus gick igenom veckans dödsfall.
Hur svårt kan det vara att lösa????
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
vonDöbeln: Praktikantvecka
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Andersson: Surprise att Erixon spelade.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Utspelade av Malmö. Hade inte riktigt väntat mig det...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
bar mofftak: njeeh ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Börjar passivt som om spelarna bara vill titta på. Malmö helt klart bättre
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
bar mofftak: Nä en skral inledning...😬

Nu får Lander dra igång laget!💪👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
bar mofftak: Men DEN missen. Hur lyckas man??

Annars är det ju ett bedrövligt passningsspel!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Lomond: Hårtorks-varning
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Lomond: Man är usel i drygt 8 minuter och sedan bränner man öppet mål.

The Timrå-way.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Andersson: det är nog dags för den där time-outen han har sugit på hela hösten snart.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2023-12-02
Oooh ett gammalt Pääjärvi inbryt, den känner man igen ifrån gallerdagarna.
Låst ämne

« · 2607819