Olli Hahl: Men det beror helt på att man slappnar av. Titta hur man inte kliver ut ordentligt på spelaren som kommer in med pucken, forward går dit till slut så back tar ingen alls och så har vi en ren spelare på blå. Hade inte behövt bli ett läge om man bara jobbat perioden ut där. Svagt.
hockey_21: Jag kan bara meddela att skriver man något i er bok under pågående match så tas inlägget bort på tre sekunder. Du kan vara tacksam över att du för vara här överhuvudtaget. Vi är en liberal demokrati här, ni är Putin. Bara så du vet. Välkommen hit och gläds över din yttrandefrihet.
KulltorpsOlli: Efter att ha påpekat att det börjar bli jävligt tjatigt med gnäll på domaren i VARJE match blev jag nu avstängd i Modos forum. Det är inte högt i tak där. De vill gnälla i fred helt enkelt med ett skööönt tunnelseende.
{5647}: Skall av alla just du komma och snacka om domargnäll? Du har skött det ganska bra ikväll om man kollar in Modoboken. BIK matvhen va nått utöver det vanliga och det klagades från alla möjliga håll i media från folk som inte ens hpller på Timrå.
Sen tycker jag Brattis är ruggigt stark.....när han SER pucken....då är det inte mycket som går in. Dock behöver han bli bättre på att vrida på skallen ....
Olli Hahl: Ähh.. det finns många samtalsbara nick på Modåforum oxå, Poffa, Drago, Dundee m fl. Men några praktiga stolpskott oxå.... som jag väljer att inte nämna.
En derbyseger kan vi väl bjuda på - var länge sedan sist! Bra genomförd match och segern hade fallit på slumpen så som den gjorde oavsett om vi vunnit eller dem
roger_sundsvall: Rolig match men Timrå för ineffektiva för att kunna vinna den.Massor av lägen men det är målen som räknas.Starkt av Modo att klara av alla utvisningarna i 3e perioden. Målet 12 sek innan andra periodens slut blev matchavgörande. 2 uddamålsförluster nu mot topplagen men Timrå kunde ha vunnit båda med lite flyt. Bara att bita ihop,komma igen och vinna i Övik
Otroligt att publiken buar när Lilja gör mål. Om det är några spelare i Timrås trupp man skulle tro att Luleåsupportrarna kunde unna ett mål åtminstone på försäsongen, så är det ju de som var med och gav dem det efterlängtade guldet för bara några månader sen…