1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598790 inlägg · 6213 ämnen

Timrå IK - modos hk 20/11

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Skarin: Warg i förstakedjan...blir intressant att se hur avtikifierad han hunnit bli. Han gjorde som bekant hälften av sina tio poäng på de två första matcherna. Mindre imponerande fem på de sjutton efter det.
Snart är han fullständigt modofierad, med kinder i gammal hederlig Brolin-rondör och utlåningsmatchande i Sundsvall.

Annars, tja. Modo är Modo. Alltid lika sköna att slå. Mest för att deras fans blir så festligt upprörda då på det där frikyrkliga, hycklande sättet. Särskilt roligt är deras försök att låtsas som om dom inte bryr sig det minsta. Att ordet 'Timrå' förmodligen är det mest uttalade ordet i Örnsköldsvik (möjligen borträknat 'fingerplektrum' och 'syskonmys' ) har som bekant inget med sjukliga komplex att göra. Det är bara för att vi timråiter är så avundsjuka.

Det lag vi möter imorrn har drabbats av ett tungt avbräck (se länk). Lägg till att våra motståndare saknar Timander, Wargh och Petrovicky. Intressant.
Fredrik Warg ersätter "Sussie´s gnällorkester" i första-kedjan.

Känslorna börjar sakta men säkert att trappas upp.

Come on!!

superfalle: Se den postade länken.

Skarin: har jag missat något nu ... vad är det met regin och timo

Skarin: Såg inte att den fanns när jag länkade, sorry.

Hahl Bundy: Bra. Det var den länken vi behövde.

Skönt att det verkar vara ok.

"Stora lag vinner inte varje match utan det viktiga är hur man hanterar det. Att man studsar tillbaka direkt." Riku Hahl

Ja det vore ju småskojsigt om Regin och Pärssinen blir borta ett tag. Men känslan är väl att det inte är så allvarligt.

Men, ja just det. Man vet ju aldrig.

Nu kan jag inte lyssna på vad Nubben säger härifrån, men det låter ju bra med en ersättare till Jyri Martinsson.

Timrå IK - modos hk 20/11
Här är svaret, Björn.

« · 941496