1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581612 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Mora IK 2006-01-26

« · 666041 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: Mora var styrde bort timrå i mittzon - som Timrå spelade åren innan Z:a & Co kom d v s utnyttjade misstagen och slog till snabbt och skoningslöst.
Mora var bättre - that´s it
Timrå fick nog en rejäl reaktion på de 3 vinsterna+ kalabaliken runt Rosa i kväll förutom första 10 min då´rå.

Jantunen + Regin bra i kväll - backarna totalt viljelösa.

Pinsamt att en center får fortsätta underprestera.....

Rosa såg seg ut men vaknade till något i 3:e....

Nya tag mot Leksand på lördag....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
gud: När jag läser ditt inlägg tänker jag på Michael Jacksons låt (Im talking to the) Man in the mirror
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2:
Hela säsongen har du pipit som en gris..

Enda undantagen är när Timrå har vunnit ett gäng raka..

Ditt liv går ut på att vara less...

Sök hjälp..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Alltså det e ju fan 9x3 poäng kvar att spela om.Vilka som går till slutspel e långt ifrån avgjort än.Så slutspelschansen försvinner ju inte bara för denna matchen som en del tycks tro bara att TIK får kämpa ännu hårdare för att komma dit :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Bara att ladda om till nästa match. Mora passar uppenbarligen Timrå jävligt illa, hur sjukt det än känns att skriva den meningen.
Kontraktet är säkrat (jodå Rolfie), och det är bara att på de kvarvarande nio matcherna försöka bevisa att man har något i slutspel att göra.

Jag hade detta på känn innan matchen. De tre raka treorna verkar fått vissa att tro att det är en annan säsong dom genomlider. Dags att vakna, vänner. Det är fortfarande 05/06.

5 poäng upp, nio matcher kvar. Med ett jävla flyt kan det gå. Men mest troligt inte.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
gud mfl: Brynäs - Djurgården 5-0, nu rycker inte Djurgården i alla fall..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
iggy: Tja, vad tycker du själv? Förvänta dig inte inlägg av typen "Nu glömmer vi det här, kör vidare och visar Leksand vad vi går för! bla bla bla" från alla.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
gud: jorå, jag uttryckte min lättnad och glädje över att kontraktet antagligen var fixat plus förhoppningar om slutspel. Sedan att du reagerar när man är less över en sån här total skitmatch, DET är pinsamt.

Äh, fan .. jag har ju redan lovat mig själv att ignorera ditt skit.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
arf:
Nopp..
Men man kan fortfarande ha en distans till det hela..

Tre raka segrar som har gett oss en lucka ner och en
mindre bra match ikväl som smakar hundskitl..

vi äldre vet att igenom åren har vi haft stora problem med Mora...

Vi har fortfarande ett häng på de övriga lag som ligger före oss..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: skönt för dig att det blev ett 5:e mål Mora mål så du kunde trycka in både pinsamt x2, usel.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
gud: Eller tycker du att man ska glatt utropa "men de kämpade väl i alla fall"?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Timråå: Ja, man kan ju hoppas på en klassisk duktig revanchlusta!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Fy fan va tungt.Bara hoppas på nya friska tag på lördag mot LIF..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
gud: Som sagt, ikväll är det inte någon bra kväll för distans. Känns som om slutspelschanserna försämrades ordentligt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2:
Tre raka innan och du pep inte ett piss..

Någon som är pinsam är du...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
och om Robban får fortsätta i fjärde mot Leksand så är det rent tjänstefel
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
2-5 slut... pinsamt Timrå! Pinsamt! Usel insats, men tack och lov fick både Leksand och SSK stryk. Mycket viktigt. 12 (13) poängs försprång och 27 kvar att spela om
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
arf:
Både i motgång och medgång är det jävligt bra
att ha en viss distans..

Vilket ett flertal härinne inte klarar av..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Dream Team: 2-4 ut med målvakten och in med Crippe
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
iggy: Nåväl, bortasegrar mor FBK och HV gav ju goda förhoppningar om slutspel. 1-4 mot Mora med denna spelkvaliteten grusade dem duktigt. DET är väl inte konstigt. Onyanserat javisst, men nyansera gärna 1-4 i en viktig match för mig! :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
iggy: Vem är inte onyanserad? Jag trodde verkligen på att Timrå hade vaknat, och tycker följaktligen att de är ett säckgäng som kollapsar så här. Ska jag fortsätta hylla dem nu tycker du?

Kul för Robban!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: Ja! Nu är det match.......
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Bragd-Birger: absolut. ajm not calm to the fat lady sings.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: Brynäs verka dänga Djurgården, nu 3-0 det tätnar i kring slutspelstrecket :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
wap.hockeysnack.com
just nu är dött och tyst. 1527
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: Allvarligt talat, kan du uppbåda någon som helst nervositet inför Hotet SSK?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
arf mfl: före nedsläpp med nyvärvade "klasspelare" då är Timrå redan i slutspel och efter 47 minuter och( ok ett hopplöst ) underläge då är plötsligt ett säckgäng, utan vilja.... rätt onyanserad tycker jag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
15.30 spelat i fjollarenan nu (Löfbergs)... kom igen FBK!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
mikenomad: Kul att dyrspelarna börjar vakna!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Stenkarn: Nä..det är nog sant. Ingemansland är ett rimligt tabelläge, inge snack om saken! Precis som RR2 kommenterade tidigare så har den viktigad´ste matchen redan spelats, den mot SSK för en v sedan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Stenkarn: Så där snäll brukar jag vara i mina omdömen. Ikväll räcker dock inte snällheten till. Är på precis lika uselt humör som efter slutspelskollapsen mot DIF i våras.

Säckgäng. Kunskapen finns, men inte viljan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Patrick Polly: Hur många plattmatcher har det varit då, i sanningens namn? Timrå ska ju inte ligga så mycket högre upp i tabellen, om man ser till den trupp man har i år. Inser man inte det, så är man nog lite väl rödögd.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Kan inte den här matchen bara ta slut nu. En av årets största skitinsatser! Men... Mora ska ha en eloge också, spelar stundtals riktigt bra. Men de känns inte som ett lag för slutspel. Det gör åt andra sidan inte Brynäs eller DIF heller.

Kom igeeeen FBK!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Stigsson: Ni var säkert bra, det tvivlar jag inte på. Mora är f.n. ett klart bättre ES-lag än Timrå och helt klart värd sin slutspelsplats. Men så mkt bättre som 1-4 efter två perioder ska ni inte vara! Det är frukten av att Timrå underpresterar också...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Dream Team: Hallin verkar i alla fall frusterad...matchstraff
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Dream Team: Åja, vi var nog ganska bra i andra perioden också så enbart dåligt försvarsspel vill jag inte säga att det var.
Kan förstår att du känner så dock.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
mikenomad: så här ser jag det... tre steg (vinster) framåt och snart ett steg bakåt....det är positiv ångestdans ;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Stigsson: Svagt backspel? Nu var du snäll i onödan tycker jag. Ordet obefintligt känns helt på sin plats i det här läget.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
iggy: Jo...just nu är det väl så...fast när dansen tenderar att svänga till ett steg framåt o två bakåt då är det ångestöverkurs tycker jag..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
mikenomad: ja typ. tamt ineffektivt spel, det typiska för säsongen. Rosa och Jantunen är iaf klara förstärkningar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Stigsson: Ok...tackar för en informativ och objektiv redogörelse! :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
mikenomad: Det här är bara hockeyångestdansen grunder - två steg framåt, ett steg bakåt. Snart en ny match och det står 0-0 på tavlan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
mikenomad: Vid första tag han första men blev lämnad ensam på returen. Andra var ett snabbt skott i krysset. Tredje var han bortspelad, öppet mål. Fjärde lämnad ensam med målskytten direkt efter tekning.

Summa - Han kan inte lastas för hårt. Däremot är det svagt backspel vi några av målen (ettan och fyran)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: Ok...alla är jämndåliga typ..?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
NR_9: Tja, en balja nu så blir det upphämtning á la TIK-LIF häromåret!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
mikenomad: Svoboda kan inte direkt lastas för det här, 1-4 var möjligtvis halvbilligt, men absolut ingen tavla
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
arf: Tappert försök till att vara positiv....men mig lurar du inte! ;-) Nu är det rätt nattsvart igen....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Vad är det som händer, var är backarna om de fortsätter så här så måste de sluta att servera korv och det under matcherna och låsa alla toaletter så att de blir hyperaktiva på planen :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
iggy: Man hoppas snarare på Crippe just ikväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
iggy: Nån som vet hur Svoboda agerat vid baklängesmålen? Har han varit chanslös eller..?
Kommentera

« · 666041 · »