1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582259 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Mora IK 2006-01-26

« · 665782 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
mikenomad: undrar vad som sägs i Timrås omklädningsrum nu ? Man skyller säkert allt på Crippe ... ;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Var det nån som sa antiklimax tidigare...Fan, det räckte tydligen inte att klä på Rosa matchmundering, sätta på han skridskor o skicka ut han på isen. Mora fick inte skrämselhicka...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: Nåja, min förhoppning var det långsökta läget att Mora och Timrå skulle gå till slutspel, och att DIF och BIF skulle hamna under stercket. Det här är väl (om allt går väl senare) ett steg i den riktiningen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: Alltså han som är programledare, alltså inte sk. Expert som Virusäcklet är...är bra tycker jag. Alltid positiv och glad, kommenterade när Gefle kvitterade mot GIF Sundsvall på Idrottsparken...därav har jag ett minne ifrån att han är bra kommentator :)

Men Virus, nej, det värsta var när han kommenterade Timrå-Brynäs....
och Brynäs slår sin 10:e icing, och den andra kommentatorn sa, oj va Brynäs slår massa icing. Nej men det är jättebra av Brynäs, de följer sin plan, och sitt spel....hahahah daaah, vakna karljaevel :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Fanzin: jag har aldrig på kommentatorerna på canalplus. Virus är en jävla pest, en sjukdom, och jag önskar karln all jävla olycka!

Nåja, ynklig förlust. Men inte helt katastrof. Nu gäller det att FBK står upp och nollar SSK. I såfall är det inte så mycket förlorat, mer än slutspel...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
iggy: Men det blev inget av det PP
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26

Stenkarn:

Nej, det är ett känt fenomen att tills Mora blivit accepterat som ett elitserielag bland de andra, så kommer man göra 'säsongens sämsta match' mot oss. Varje gång.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Stenkarn: Haha, vad sa du? Har rätt att göra en plattmatch? Må så vara men denna säsongen kan vi ju inte ärligt säga att det bara varit en plattmatch direkt....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Stenkarn: Nä, de har faktiskt inte rätt att göra en plattmatch i det här skedet av säsongen.

Det är inte knivskarpt vinna eller försvinna-läge, men nära nog.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Patrick Polly: sista två minuter PP för Timrå KOM IGEN kom ihåg Leksand i kvalserien
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Dream Team: Även Timrå har rätt att göra en plattmatch, för det känns som en sådan. Så här dåliga brukar dom inte vara.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Bara jag som irriterar mig på Virus Lindberg som kommentator...såhär är det:

Slår motståndarlaget som möter Timrå till icing så gör dom det bra, och taktiskt...slår Timrå till icing så gör dom det pga stress..och för att Mora kör över dom med ett jättebra spel...

Sen när programledaren säger, ja men dom på läktarn ger inte upp, hör sån bra stämning (ställning 1-3). Istället för att hålla med säger han att Ja men dom märkte nog också att Mora var hetare nu i början av andra...är han knäpp? Slår av ljudet, orkar inte höra honom!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: Ok, masochistbekännelse. Förstår att du lever för det här.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Stenkarn: Så du tycker alltså inte att Timrå är förtjänta av en rejäl skopa kritik den här kvällen? Visst, man ska absolut se möjligheterna, men när vi spelar som vi gör mot det lag som vi måste ha bakom oss för att kunna gå till slutspel, då är det svårt att känna nån vidare optimism.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: varför denna panik så fort det inte verka blir en vinst...
9 matcher kvar att spela och denna är inte klar än...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Fattar inte hur Timrå kan ligga under med 1-4 hemma mot Mora. Det är fanimig för dåligt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Stenkarn: Realistisk, tycker jag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Stenkarn: gör det, jag gillar att bli rättad!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: Du är så förbannat negativ hela tiden. Värst någonsin, tamejfan! Jag ska komma ihåg det där inlägget om TIK går till slutspelet, sanna mina ord.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
iggy: glöm slutspel! trust me. Inte en jävla chans! enda positiva med det här debaclet är att Rosa ser bra ut (Jantunen ok också). Annars en jävla skitmatch. Kom igen FBK! vi behöver hålla avståndet bakåt med tanke på den här skiten
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
iggy: Tja, man kan försöka trösta sig med att LIF får ännu mer pisk. Än så länge.

Kommer att vara två stukade gäng på lördag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Poffa: ny Mora utv knappt halva matchen kvar...Kämpa Timrå !!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Bragd-Birger: Hmm, får Rosa betalt per match tro? Funderar på hur dyrt det blir att missa slutspel...?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: Sant. Kommer att bli en sommar av ågren.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Inte Timrås dag idag precis, som vanligt mot masarna från Mora.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Ha, kan bara garva åt eländet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
..och gonatt!

Varför känns tre av Moras mål som rena Timråbjudningar? Riktigt uselt detta!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
ynkligt och pinsamt! nu vill jag bara slippa den här skitsäsongen, fram för 06/07!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: Godnatt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26

iggy:

1-4. Ridå...:-)

Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26

iggy:

1-4!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: in med nya PP kedjan.. 2-3 och det är match igen !
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: Finns väl chans att gå till slutspel även om dem tappar denna matchen..Det sista som överger mäniskan e hoppet vet du väl ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
aja, alla illusioner om slutspel är borta nu iaf. Nu gäller det att fixa kontraktet!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Friman SR: Undra vad han sa, Kenta. Och varför SITTER aldrig puckfan???
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Äntligen vågar Kenta ta en tidig TIMEOUT...hoppas det hjälper....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
JÄVLA FAAAAAAAAAAN När ska dom lära sig att spela hockey som det ska spelas OFFENSIV OCH DEFENSIV ....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Stenkarn: Oj vilket snyggt hockeymål. Synd att det är bjudgodis som serveras. Timrå har uppenbarligen slutat lira hockey. Bedrövligt hur man kan agera på det här viset! Få se nu om timeouten ger något resultat.

Kämpa Timrå!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Det var som fan...vad svårt dom har för Mora i år.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
pinsamt försvarsspel för fan! GLÖM SLUTSPEL, VI HAR INGENTING DÄR ATT GÖRA! Mora spelar iofs bra, med det här håller inte!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Läge för uppryckning nu. Deffa och kontra!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
RocknRolf2: Värva!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Helvete kämpa nu Timrå kämpa!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Men fan också. faaan!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Bragd-Birger: Förlåt. :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26

arf:

Passa på att säga nåt 'oväntat' om Leksand också. Snälla?

Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Bragd-Birger: Säga vad man vill, men Mora har varit oväntat bra i år. Fjäder i hatten till dem! Men nu får de stryk!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Stenkarn: Själv störde jag mig inte alls, förrän du nämnde det. Nu kan jag inte tänka på något annat.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Dream Team: Aalto kunde ha gjort bättre, han skulle ha ställt sig ivägen så att Eric Johansson inte hade kommit fram till mål.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2006-01-26
Detta kanske gäller den andra speakern också.

Måste dock betona att dom gör ett kanonjobb i övrigt!
Kommentera

« · 665782 · »