1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581934 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28

« · 2246698 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Villervalla: Justja, ännu värre
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Nisse på Mon or: Inse att det finns fler lag som har problem därnere i SHL. Tänk långsiktigt och kötta vidare. Allt handlar inte om pengar. Titta på tokrika HV71 som vi ska slå ut till våren. Förstår om Freddan får gå, men då måste Nubben gå och vilka tar över? Eviga frågan i Hockeysverige för vi har varit där flera gånger.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
thorwald: 3 mot 3, nuförtiden.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
roger_sundsvall: Nä men ibland måste man
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
söder över: Titta på målen Örebro gör.
På 2-1 åker vi på en kontring och ramlar ner i knät på Raja. Som ett pojklag.
4-3 målet så får Örebrospelaren runda alla 3 Timråspelare som står och tittar på.
Det håller inte
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Andersson: Vi borde aldrig varit i sudden, 3 mot 3 är ett stort lotteri, men såklart Hanzls ingripande hade kunnat vara bättre. Vete fan om man ska se det som att han räddade en poäng till oss i och med 3-3 framspelningen eller förlorade en poäng i förlängningen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Andersson: hanzl vill inte spela försvarsspel
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Ingen presskonferens efter matchen?

Är ledningen för laget hemma och förhandlar med nästa uppdragsgivare?

Brukar inte presskonferensen dyka upp rätt snabbt efter torskarna?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Costanza: Nubben har satt ett för svagt lag på isen då han själv sagt att han missbedömt kvalitén på SHL. Det här var nog Freddans chans att coacha på hög nivå och så får han ett sånt här skitlag att jobba med.
Jag tycker helt enkelt att det här misslyckandet ligger mer på Nubben än tränarna.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
100.000 kr frågan!!!!
VAD HÄNDER ?
spelare...tränare ???
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Olle: Nej, men Freddan sitter nog lika löst som en mjölktand på en 15 åring
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Man vinner iaf inte om man gör som Hanzl i sudden . Om ni orkar se suddenmålet igen så ser ni att Hanzl totalt kopplat ner . Inte intresserad för 5 öre . Inte ens en reaktion när målet kommer
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
44 skott på mål, får in två slumpmål, det säger det mesta, inte ett riktigt mål, då vinner man inte.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
roger_sundsvall: det är en blandning såklart.

För många frw som inte deltar med rörlighet och disciplin i försvaret.

Jag tycker det ser likadant ut nästan på varenda balja i rövva…

Det kommer en frw i lite halvpanik 1-2 meter bakom den som gör mål och försöker lyfta en klubba…

Det vittnar om två allternativ.


Antingen är strategin för hur man ska spela försvar helt fel.

Eller

Så är lagbygget helt enkelt för dåligt för att spela efter den strategi man ska ha.

Vilket som så krävs det förändringar.

Det finns ett gäng spelare i Timrå som ser ut som en grå massa av ingenting…

Det handlar om spelare som nämnts här så många gånger att jag känner mig snudd på utbränd.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Costanza: Tikstyret har tagit det lugnt sen seriesegern i våras. Resultatet ser vi nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Nisse på Mon or: Ta det nu lugnt och är sen bättre än LHC. Nubben måste dock ta ur snusen och börja jobba.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
2 frilägen..gör ej mål
där missa vi o döda matchen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
thorwald: det som stör mig så förbannat är att ledningen med Ante i spetsen stått i media och vart nöjd med hur dom satt defensiven. Vilken jävla pajaseri och missbedömning, och han sitter på ett 5 års kontrakt var det nån som sa. Grattis Timrå IK
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Rallarn: det måste finnas en plan b efter denna usla start. Annars är ju skandalen ännu större. Nya kvastar mot Leksand..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Rallarn: Ty Rattie .....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
AVGÅ ALLA!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
SMÅLAND: Frågan är vem som står i Timrås bås som tränare på lördag? Jag tippar på att Freddan redan sagt upp sig.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
kan gnälla på försvaret
MEN är de forwards som är för slappa
eller
backarna som inte håller?
kanske en kombination
...o hur Fan ska vi ta poäng av
mitten..topplagen.?? 💩
krävs ett...MIRACLE ON ICE på lördag
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Tror förstalinan med Hanzl, Rattie våra andra producerande spelare vet med sig att vi måste ligga på som bara den offensivt och totalt äga sönder motståndaren för att ha en snudd på chans. För så fort motståndarna kommer in i vår zon är det fullkomligt livsfarligt direkt. Finns ingen som helst trygghet bakåt. Man vet att motståndarna lämnas fri och kan snirkla runt lite som dom vill. Nu var Örebro ovanligt dåliga idag och 4 mot 4 spel är ju ett lotteri, men det hjälper ju inte med ett sånt taffligt försvarsspel.

Måste säga att Zajac är riktigt dålig bakåt förresten. Han är alltid en säkerhetsrisk, en riktig slarvpelle tillsammans med Bohm(som spelade något bättre idag) och Erixon.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Andersson: boyce är överflödig till för ingenting i spelet
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Fråg ä bar hur MYCKET Leksann vinn mä i Bagheera på lörta 🙈🙄😵‍💫😩
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
mikenomad: Javisst , de är väl bara 17-18 poäng till 10e - platsen ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
1) Det enda sättet att stärka självförtroendet är att vinna matcher.

2) Det enda sättet att vinna matcher är att ha ett bra försvarsspel som grund.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Grattis Timrå till en härlig poäng! Det här var ett skönt trendbrott, killarna är värda en stor eloge. Alla till Leksand på lördag, nu kör vi mot play in! 👏😀
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Jag vill också lägga till att jag tycker spelarna kämpar som de ska men med ett sådant här försvarsspel går det inte att vinna matcher.

Försvarsspelet är ett fullständigt haveri och har varit så sedan premiären.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Laken: 8p borta som vi borde ha vunnit dessa 3 matcher mot uselt motstånd.

Klacken var grym som sjöng hela matchen. Hoppas det fortsätter så varje match och att laget kan ge något tillbaka snart i form av vinster.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Finns ingen jävla livlina nu för flinten agera inte Nubben nu så avgå omg. KOM inte med det såg bra ut för 874 gången när man hitta en väg att förlora mot piss lag Djurgården Linköpings och nu Örebro. Men kompis klubben lär grina tycka synd om varandra vi har bara 9 förluster det vänder snart 🤮🤮🤮
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Olle: Jag tror inte hela havet stormar löser några problem. Tränarna, och ett par blysänken och hög lön. Svårt att veta som utomstående, men det finns ett par backar och någon forward som inte riktigt vill vara med.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
flaxx på 2-1
men där står 4 timrå spelare..
sitter de i huvet?..mål i baken..nu förlorar vi? igen
2 första perioder spelar vi bra
kunde lika gärna stått 3 el 4. noll
.. va händer i sista?
vid 2-2...el 2-3...varför inte TIME OUT??
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Nisse på Mon or: Alla '' kanske '' inte ska med till Leksand på lördag . För övrigt torskade vi för Boyce var borta ....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
nila: på samma sätt var nog en förlust idag spiken i kistan för det här lagets mentala hälsa. NÄR kan Timrå vinna en hockeymatch? Man vinner inte ens när man spelar dominant i 55 minuter, hur ska man någonsin vinna en match? Det finns alltid tid kvar i matchen för att allt ska rämna. Det måste till förändringar och en riktig nystart, det här laget måste nollställas med en ny ledning, det är enda chansen att ta den smala möjligheten att rädda säsongen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
När om spelarna tar en till på målen i röven på video efter matchen skulle det vara trevligt att höra Löökes kommentar runt sitt egna agerande på deras 2-1 mål…

Han personifierar verkligen vad som är galet…

Han står och tittar på, tänker/känner sannolikt att -fan nu sitter den i arslet! Medan hans gubbe knackar in pucken i tom kasse.

Det måste vara vad Ante och Freddan lärt honom att göra… (ironi)

Det om något visar att det tränarna vill inte levereras…

Oliver Johansson var asbra det lilla han fick spela.

Han var riktigt fräck i anfallszonen trots att han nyss fått byta upp sig från moppebil…

Lodin var härlig med!

Jag uppskattar att Alvarez anstränger sig men jag anser fortfarande att han inte duger…

Erik Andersson är samma visa…

Men det hänger lite på vad dom kostar.

Är det billiga pjäser så är det som det är men något måste byggas om för det finns ingen i laget som tror på detta!

Per Svensson lyckas för att han tävlar med/mot sig själv.

Men det ser fan inte jättefint ut alltså…

Man finner sätt att torska på även när det är snudd på omöjligt…
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Olle: stor risk för det. Därför absolut nödvändigt att rensa omedelbart...bort med Fredant, bort med dyra backar som är rundningsmärken, bort med ett gäng breddspelare som inte tillför något. Och gör det nu! Annars sticker sponsorer, publik och spelare. Men jag är skeptisk att något händer...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Synct: Nja jag tror det här var droppen, att kunna lyfta spelet men ändå förlora är otroligt svagt, Freddan ger upp nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
snushane: Sannerligen. Man blir trött och nästan…uppgiven. Men i kväll gick det ändå i rimlig riktning. Godnatt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Olle: det tror jag inte. Freddan har lärt sig det ordet efter all övning! Han brukar stava det i sömnen har jag hört i ryktesvägar...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
sargad: kan bara hålla med, en vinst idag hade kunnat gjort mkt mentalt, viktigt att vinna i lagsporter sjukt trist att de inte lyckades hålla ihop det, en sån här match ska de bara vinna!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Helt otroligt att vi torskar denna ... lite plåster på såren att de blev 1 p .... nä förresten ...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Att vi spelade så pass bra idag kan vara det sämsta som kunde hända, nu kommer man ha mer tålamod. Vill fan ge mig själv en flatnäve som trodde vi skulle vinna efter 2 spelade perioder, naiv idiot man är.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Freddan var inte med på intervju, det har nog aldrig hänt, kommer han meddela sin avgång?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
svagt försvarsspel...därför loosar vi...
vid 2-0 såg bra ut..
sen hände nåt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
All heder till klacken och supportrarna på plats! Sjunger hela matchen.
Freddan och framför allt Ante K ska out nu. Spelmässigt gör vi en godkänd match idag men vi gör för många misstag. Försvarsspelet (Ante Ks ansvar) håller inte!

Vi har alltså lyckats förlora mot Linköping, Djurgården och Örebro hemma trots att inget av motståndarlagen varit bra.

Slutligen hade det varit viktigt med 2p idag bara för att få slut på förlustsviten - nu känns det som att den kan hålla på 10 omgångar till…
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Woody: det är tvärlugnt. Man slänger ur sig saker i frustration. Jag gör det också.! Inget jag är stolt över..Men va fan, hockey är känslor!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Timrå Isstadion: han skippade ju intervjun med cmore efter matchen. Så antagligen stämmer det
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Rallarn: Era spelare förivrade sig. Ska man vinna måste man spela på topp i 60 minuter annars blir man straffade. Att era spelare sitter och skrattar är ett dåligt tecken, typ att de skyller ifrån sig att de gick bort sig och tror det handlade om otur eller liknande
Låst ämne

« · 2246698 · »