1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580355 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28

« · 2245821 Till forumet


Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Nu gasar vi de 40 sista matcherna.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Knylan: Lodin tillbaka ikväll. Lågoddsare att han är alldeles för övertaggad och drar på sig ännu en avstängning nu när han möter sitt gamla lag😁
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Puckat: Tre pinnar hoppas vi på idag. Heja TIK!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Puckat: Nyförvärv är ju minst sagt efterfrågat, och Lodin är väl det närmaste vi kommer i nuläget. En av hockeyallsvenskans mest sevärda spelare ifjol. Leker man med tanken att han dragit över på camperna och beslutat sig för att vända hem så hade tonläget varit betydligt mer uppskruvat nu än vad som är fallet.

Laget har fått några fler SHL-matcher under rocken, sedan Lodin försvann så har en sån som Hartmann tagit kliv också. Vi har även mött Örebro en gång tidigare vilket var den första match Lodin missade under avstängningen. Katastrofal insats från vår sida. Inga stora siffror men när jag pratar om att vi knappt tar oss över rödlinjen i vissa matcher så är det framförallt den matchen jag tänker på. Örebro är ett lag som verkar titta något alldeles vansinnigt mycket på detaljer i spelet och underliggande statistik, det fanns nog knappt en pucktouch från våra backar de inte visste exakt hur den skulle se ut. Kändes nästan lite som fusk, som om de satt en mikrofon i vårt bås.

Ja, nu får det fan vara färdigavstängt från Lodins sida. Nu har han varit avstängd i sammanlagt tio matcher på mindre än en halv säsong och båda gångerna har det varit en ansats till ”aggressivt spel” som utmynnat i att han slängt upp en armbåge som träffat fel. Dahlén stod väl knappt för en enda tackling ifjol men är samtidigt en oerhört aggressiv spelare när det kommer till att erövra puck. Lodin får dra sig till minnes vad han såg för detaljer i Dahléns spel ifjol för nu måste vi ha Lodda på isen resten av säsongen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Odds på att Harde stänker in första struten i ÖHK-dressen ikväll?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Knylan: Du får 1.01 av mig på den. Slår ju aldrig fel det där.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Knylan: Det är väldigt tyst här idag…

Lugnet före TIMRÅSTORMEN 🌪
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
covfefe: Man kastar om lite ikväll, ser intressant ut.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Rallarn: Ganska överraskande uppställning. Känner mig aningen tveksam, men såklart positivt de vänder på alla stenar som går vändas på i detta läge.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Rallarn:

Ja ! Men den stora gåtan är varför liljewall spelar i andra . Platsar knappt i HA.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
cloon: Alvarez är väl inte så kvick på rören heller, Lodin får ösa på åt båda håll.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Snittar vi en pinne per match nu resten av sässen slår vi faktiskt timrå anno 2018/2019 med RÅGE!

Kom igen!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
covfefe: inte beror de på supportena att vi är kass, laget +tränarn under presterar,laget är dårligt byggt dessutom
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Rallarn: sant , men han kan slå en passning eller skjuta ibland . Liljewall vad kan han mer än att skymma målvakten i pp ? Aja hoppas jag har fel ikväll 😀
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Rallarn: Fan jag gillar vad jag ser, har man äntligen vågat bänka boyce eller är det av annan anledning han inte spelar? Helt rätt att ha hartmann i första, sedan tror jag liljewall trycker dit en balja framför mål idag och tystar alla. Jag tror faktiskt liljewalls seghet kompenseras med farten på framförallt lodin men också alvarez.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Jadu: Bojjan ska aldrig bänkas
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Rallarn: Ska se matchen. Kan du lova underhållning? Jag ser att Madsen är på topp och jagar långa puckar!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Costanza: Man lär nog finna kvällens match underhållande om man är modoit😆
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Puckat: Eller hur, han kan vara 18 forwarden men i båset ska han.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
JO, inte med, vad har hänt???
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Villervalla: Det kanske ligger något i att Freddan har 3 matcher på sig ändå.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Costanza: Beror på, är du neutral så finns det nog andra omgångar som är mer underhållande.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Puckat: TYVÄRR håller han inte i shl
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Ikväll får vi hoppa på tre vackra pinnar, viktigt

Forza❤️🤍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Jadu: Hanzl, Rattie, Hartmann och kanske Lodin samt Johansson håller i SHL, resten nej tyvärr när det gäller forwards.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Rallarn: Tror ni vinner med 4-2. Funderar lite på varför inte spelskicklige Lundin byter plats med Liljewall. Men vad fan vet jag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Villervalla: Prisa Gud,, om det är Olofsson.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
thorwald: Är tveksam till att OJ håller JUST NU i SHL däremot är han bättre än många andra i truppen vilket säger en hel del.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
vad har hänt i arenan?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Någon på plats som kan säga vad som pågår i detalj? De sa nu i Cmore-studion att matchen kanske inte blir av pga sjukdomsfall i arenan?.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
doubleT: Spelarna har varit ute och varmt iallafall
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
doubleT: Jag var med om liknande på hovet för några år sedan, det slutade lyckligt efter färd med ambulans till sjukhus, matchen spelades vidare efter ett tag. Med det sagt så har jag ingen aning om vad som händer i eran arena just nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
va händer??
uppskjuten
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
roger_sundsvall: Är tydligen ett hjärtstopp, dom har gjort HLR i 15 min nu
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
hua..inge kul
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Tonymontana: HLR i 15 minuter med eller utan hjärtstartare!?!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Hände för några år sedan också, tror att det var en Timrå Junior, hjärt lung räddning i 15-20 min och han klarade sig.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Där uppe i hörnan brukar Matt Murley sitta. Såg att han skulle på matchen ikväll🤔
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Puckat: Matchen verkar ska starta enligt ST, får hoppas att det gått bra då.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Synct: Hittade det här. på facebook:
”En bår är på plats och ett par tältliknande skynken. Den drabbade personen ska bäras ut ur arenan.” Skriver Andreas Lidén på ST
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Huva hoppas innerligt att allt har gått bra iaf!


Lycka till ikväll med
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Synct: Matchen startar nu.

Forza Timrå IK mot 3 poäng
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Zäta75: man slår på sändningen och hör Freddans intervju och tredje ordet jag hör är "tålamod" 🤣
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
snushane: tålamod med Fredant?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Zäta75: bästa laget till start
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
73Sjöbba: Inget dödsfall som tur är då. Skönt! Skandal om matchen spelas isåfall
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Sjöqvist och Daniel allsvenskan Eriksson…

Men dåså…

Stänger av och går o sover…
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
söder över: Störning på Hartmann? Såg ut o vara mot handskarna
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Veriberri: Tack får hoppas att grabbarna spelar för den personen med sjukdomsfall.
Såg Christian Eriksens hjärtstopp i dirrektsändning i EM i somras. Otäckt var det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
All heder till de som skriker fram Timrå IK från läktarplats.

Men nog fan behövs det nya ramsor. Eller gamla. Just nu är det lika bedrövligt på läktaren som det är på isen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Rallarn: Kanske... Känns i alla fall som det är svårare att missa den för Hartmann än att sätta en sådan chans...
Låst ämne

« · 2245821