Raggaren Putte: Kolan hade ett riktigt svagt byte där. Dom där individuella juniormisstagen har följt oss hela säsongen och det är verkligen inte bara Kolan. Ett oförtjänt PP nu iaf, kom igen nu!
Men jag tycker inte det någon RISK om Murley producerar. Han får hellre ösa in mål och sedan gå till ett annat lag och sedan floppa där som de flesta gör. Hellre det än floppa här ;-)
Jobbigt att tappa in två mål i andra. Tycker att Timrå är det bättre laget men Saik har varit effektiva och det är målen som räknas. Jag hoppas de kan få in några puckar i tredje nu.
Timrå Icon: Att vi släpper Corso gratis är lite synd.. Hade ju varit bra med någon mille från swissarna eller ryssarna. Men men, vi slipper som det verkar betala för att så att säga "lösa ut" Corso från kontraktet. Hoppas jag.
Och om ja minns Expressen länken rätt så tjänade ju Corso ( 300 000 + )
Och Murley producerar förmodligen ungefär lika bra som Corso, det enda ja ser som risk där är ifall Murley gör succé. DÅ är chansen stor att han drar till en annan klubb i januari...
Hemmaspelet man vill se är till stora delar tillbaka, men föga förvånande blev inte alla spelare världsstjärnor - corsoeffekten till trots. Man gnuggar på bra, vinner många närkamper, men har fortfarande dålig organisation i egen zon när Skellet får fast pucken i långa anfall.
Men, men. Jag är jävligt nöjd så här långt. Rom byggdes inte på en dag. Med sedvanlig effektivitet hade det stått 3 eller 4-2 nu. Låt oss hoppas på proppen ur i tredje. En riktig kämpaseger vore precis rätt psykologisk belöning en sån här kväll.
Kattgubben: SAIK visar ju inte direkt upp det bästa spelet vi sett i Timrå i år, om vi säger så. Tråkigt att ligga under i en sån här match, bara att tömma tanken i tredje och hoppas på utdelning.
RocknRolf2: Det stora testet är om vi kan skaka av oss detta och fortsätta att pumpa på som om inget hänt. Ett olycksfall ska inte få förstöra hela matchen hoppas jag.