1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

578016 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28

974372 · » Till forumet


Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Säger bara utan P.P backar som inte kan skjuta slagskott eller tackla bara SANNY som kan törs tackla och kan. Det är fan i mig skandal o se på elitnivå att ha en back som ska göra allt fysiskt spel åt alla backar. Titta på kalle, lotvonen, jonsson väger mycket är som kärringar i närkamperna bort med skiten. Kan aldrig vinna nåt SM guld utan tuffa hårda skjutstarka backar.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Gidde:

Du har rätt! En del kan säkert uppleva ett stort obehag av att höra klockan stanna.

Då finns det bara en utväg...Patiens, men sitt för guds skull på golvet då. Den kakafoni som kan höras när en kortlek fumlas från bordet och ner på golvet är inte att leka med.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Ice Tea: Det är beklämmande och frapperande att lida med och se på hur ofantligt svårt Timrå IK fortfarande än idag har mot mindre bemedlade lag som bara ställer upp med fem man vid blå och spelar styrhockey zon-zon. När i h-e skall detta lag lära sig att lägga sig platta när dessa problem uppstår. Skall vara så jäkla enkelt att man ställer upp cementblock vid blålinjerna och så blir det tvärstopp. Man blir ju galen av ilska alltså. Det får inte se ut på det här viset. Tränar Timrå överhuvudtaget någonting alls på detta fenomen? Föga troligt för då borde bristerna upptäckts för länge sedan...

Jag avskyr lata och mätta spelare, det skall inte ha någon som helst betydelse vilka vi möter på isen. Professionalismen måste genomsyra allt som spelarna företar sig. Nu är det lite hipp som happ med det hela. Man tänder till mot topplagen och glimrar till bitvis i matcherna mot de förmodade på papprena sämre lagen. Däremellan är man fruktansvärt frånvarande. Man är för långt ifrån varandra i lagdelarna, kommunicerar inte tillräckligt högljutt eller effektivt, tar inte ut skären i skridskoåkningen, glider bara omkring och skjuter över ansvaret på någon annan. Det är precis som att bara för att Riku Hahl var tillbaka igårkväll så vaggades vi in i en falsk trygghet. Det är precis som Challe sa på presskonferensen, vårt övertag var nog bara skenbart.

Det är fanimej bedrövligt att höra spelare som Björn Svensson kommentera matchen efteråt, "Vi var inte tillräckligt heta". Det finns inga ursäkter för det här beteendet. Nu får det var slut med skeva argument och bortförklaringar som inte håller i längden.

När skall vi någonsin ta lärdom av det som inträffar om vi inte gör det nu. Jag accepterar inte att lag såsom Skellefteå, Mora, Luleå och Södertälje skall någonting att hämta i E.ON Arena. Det är dessa lg som skall rätta sig efter oss, inte tvärtom. Fan helt laget drabbas ju av fältkoma så fort vi möter ett lag som inte ligger på den övre halvan av tabellen. Fascinerande att ingenting görs åt eländet. Nu är vi inne på vår 8 raka säsong i Elitserien och det ser fortfarande lika illa ut. Otroligt!

Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta, men jag får väl göra någon slags kompromiss.

Är spelarna så inbäddade och nödgade att lira denna systembundna skit som Challe predikar att de absolut inte får frångå grunderna och improvisera lite grand när det tar stopp. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, lyssna nu - I M P R O V I S E R A!!!!!

Som det är nu så är ju Timrå IK som en beige reklamradiokanal (välj själva vilken) som kör sina innötta varianter och svårligen kan förändra sig och sedan kommer samma moment tillbaka om och om och om igen.

Praktikanten: Körde vi inte den där nyss?
Stationschefen: Jo i början utav denna timme!
Praktikanten: Kan vi inte prova någonting nytt då?
Stationschefen: "Vi kör ju de bästa övningarna just nu!
Praktikanten: Du är medveten om att det blir tjatigt i längden och att de finns luckor med ditt tänkande och att vi BORDE köra någonting annat nu!

Stationschefen: Unge man, jag har varit i den här branschen i två decennium vettu, jag vet vad som funkar pysen. Se och lär av stormästaren och kom tillbaks när du har torrt under fötterna!

Praktikanten: Äsch! Jag ger upp, du är ju hopplös, jag går hem nu! Bye bye!
Stationschefen: Amen hallå! Så här kan du ju inte göra, vi har ju papper på att du skall vara här och gnugga in systemen med mig! Jag tar kontakt med rektorn om det här!

Praktikanten: Det skiter jag fullständigt blanka fan i! Gör vilket du vill, en mer trångsynt människa än dig har i vartfall världen sällan skådat!


NU FÅR DET VARA NOG!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÖTT ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Et tu Brute:
just nu känns det som om challe gjort sitt i Timrå....
just nu har vi bara en landslagsspelare också!... det går neråt för timrå kännsdet som just nu.

laget gör minst mål av alla!. vi har inte haft en topp på hela säsongen tror jag!
fortsätter vi såhär lir det svårt att ta sig till slutspel, lagen under kommer sakta men säkert just nu
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Et tu Brute:

På den tiden jag spelade schack så fanns det en hel del spelare som hamrade rätt hårt på tidsklockan! :)

Men det kanske har kommit till regler mot sådant otyg numera?
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
bobbe:

Schack är balsam för öronen och rekommenderas varmt. Garanterat befriat från både "bonk", "plonk", "kling", "dunk" eller "dunk-dunk". Givetvis är också missljudande och intelligensbefriade kastratkörer förbjudna sedan länge.

Schack, sporten för dig med ytterst känsliga hörselorgan...
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
htikare: AMEN! håller med till 100%, kunde inte ha sagt det bättre själv...
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Et tu Brute: Nja, det var nog mera "bonk", "plonk" eller "kling" beroende på träffbild.

Kennholt var annars en fascinerande spelare...
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
TD: Haha.... I wish. Nä inte på många år. Nu är man bara läktarproffs.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Mappe: Ove Öst heter tipparen i fråga och hans hockeykunskaper bör ifrågasättas, det håller jag med om.

Annars tänkte jag bara leverera en någorlunda sansad analys av resultaten so far för TIK, detta efter en natts orolig sömn. Gårdagens förlust var skämmig så mkt är klart. Men på det stora hela levererar TIK ungefär vad man kan förvänta sig den här säsongen. Vi är knappast de enda supportrarna som sliter vårt hår i bristen på jämnhet hos favoritlaget. INGET lag efter HV kan uppvisa någon längre period av uppgång frånsett Modo men då har de även haft längre perioder då det gått riktigt tungt.

LHC varvar toppinsatser med bottennapp, FBK likaså. Frölunda ska vi inte tala om, där hänger krisstämpeln fortfarande kvar. Nä, det är som sagt bara HV som maler på och känns riktigt homogena. Deras stora problem i ett slutspel blir att de ännu inte under säsongen fått känna på nåt stålbad, härdats genom tunga bakslag. Helt seriöst tror jag det är vad som möjligtvis kan bli deras fall. Det är väldigt speciellt att möta samma lag i en matchserie på 7 och hamnar HV i ett tvåmatchers-underläge då tror jag att det kan gå rätt fort att få respass.

För TIK:s del gäller det att framförallt Backe prickar storformen och spikar igen, blir den matchvinnare som krävs av en målvakt i ett lag som vill vinna mästerskap.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Ice Tea: Citat "Jag är så grymt besviken just nu och till den på ST som tippade 6-1 säger jag bara:Grattis- när gjorde Timrå senast 6 mål på hemmaplan?"

Det var precis detta jag skrev om igår morse. Mannen i fråga är totalt nollställd när det gäller ishockey.

I lördags borta mot Hv71 tippade han 4-1 till TIK, igår 6-1 till TIK. Jättebra! Jag är verkligen imponerad. Skärpning ST!!!

Uno/Magnus: Jag önskar verkligen ingen till arbetslöshetens träsk, men det måste finnas lämpligare arbetsuppgifter för honom, typ koka kaffe, torka whiteboardtavlor eller kanske att salta utanför huvudingången.

Min mor tippar bättre än honom och hon vet inte vad som är fram eller bak på en skridsko.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
SSK är ett jävla skitgäng som slår icingpuckar i all oändlighet. Det var bara tillfälligheter (och visst, Jonas Enroth och deras förbannade försvarstaktik) som skiljde oss från minst en poäng i afton. Efter slutsignalen blev jag så jävla förbannad att jag sparkade iväg flera papperskorgar åt helvete, men mest av allt kände jag mig nöjd med mig själv för att jag inte pucklade på de fula as som stod på bortalagets sektion i S-tröjor. Tack DJ Hemp, Du kan ta mig fan behärska Dig - tack! Jag älskar mig själv och kan med full stolthet återvända till E.ON Arena igen. Nästa gång tar vi emot FBK från Karlstad. Jag är hetlevrad, men inte alldeles omöjlig. För övrigt var 1-1-pucken inne när endast ett par sekunder återstod - Fuck Lärking, that ridiculous wash-out man! Du är Sveriges sämsta skitdomare som någonsin har existerat och du kan fara åt helvete för alltid!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Skarin: Tenkrat behöver bara byta ut sina Pellerondeller... mot mera rakt in i gröten varje gång typ Pyöröläs inbrytning 2-6 mot HV då han vågade bråka o tråckla sig in..


Tenkrat har ju stt bra skott som han bara verkar jaga idelläget runt runt i zon o iblnad med en sväng utanför zonen också föratt ett skottläge som aldrig kommer om han inte mer ofta bryter in direkt på mål o tar mycket mer smällar då kommer nog skottreturerena på köpet


Lander imponerade o måste få rejält mer med speltid framöver han har enormt fin timing i stt rörelsemönster..Moe sammaså mer pp med Moe som her direktskott iallafall viket vi saknar...Jag skulle säga att målfabrikationen i botten står o faller med backsidan...det är där vi saknar typer som Åkerman, puistola o Louma eller nic-angelltyper stenhårda backskott utan minuters tvekan innan skott avlossas men d den typen av backar skulle våra forwards plocka in betydligt fler returer....när Hv hade pp mot oss senast saa det bara kilng o klang i målet...när vi sköt var det som små piff o puffskott från blå. de flesta utanför ramarana dessutom..

Det skulle kanske inte behövas mycket mer äm EN back med den förmågan men var finns han innan torsdag som är sista värvningsadag?
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
El Maco: Tror mer på Challes linje att många av spelarna är rejält trötta. Det har ju varit en hel del skador på slutet, på "fel" spelare. Det är klart att det sliter både mentalt och fysiskt på spelarna att lira på tre femmor, med lite inslag av Lander och Pääjärvi. Nu gick det ju helt okej ändå under den värsta skadeperioden. Men ikväll var bränslet slut. Det går upp och det går ner. Det blir djupdykningar lite här och var. Det här var en sådan match.

Men självklart gör ju SSK en riktigt bra match, inget snack om den saken.

Mål i slutet av första perioden (spel 5 mot 3), då tror jag det här gått vägen. Energin hade kommit tillbaka.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Skönt att slippa se det här... Har sett två tidigare matcher SSK-Timrå som båda var rätt sunkiga och sega spelmässigt. Kan det ha med motståndet och Södertäljes game plan att göra att Timrå ser dåliga ut?
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Nu har väl Tenkrats datum gått ut, fan vad besviken jag är..... Challe borde bänka honom inte byta plats med Björn svensson..
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Skarin: Det kom lite ST-TV till slut.......

Det mest spännande är väl att Hahl inte känner sig riktigt bra än. Det är från dag till dag. Känns som att det bästa för både honom, men framförallt för oss, vore att han inte lirar LG Games nästa vecka.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
bobbe skrev: "Det är väldigt befriande att se på en Timrå-match utan detta ständiga "dunk-dunk-dunk"."

Va fan, träffade alla skott på mål? Något litet dunk måste det väl ändå varit med tanke på att skottstatistiken vart 29-22.

Tacka din lyckliga stjärna för att Kenneth Kennholt lagt av. Ruskig jävla bössa, men inte ens 99 skott av 100 träffade inom ramen...dunk-dunk-dunk...
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Undra om det blir någon ST-TV med intervjuer, matchanalyser och annat smått och gott ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Modano: O här vare muntert!! :-)
Vart e Uno? Han va ju SÄKER på överkörning av SSk ikväll!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
JonasD: Du verkar också kunna lite hockey lyssnade en del fast det var jämnt skägg där med Robin och tälje backen, spelar du själv?
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
SSKaren: Jag som FD domare anser det inte som utvisning, där emot håller Robin fast denne så han har kunnat åkt för fasthållning, domarna var riktigt bra idag dom såg det mesta.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
SSKaren: Absolut. Enroth va bra som fan... och av våra egna så va tveklöst Backe den enda som för mer än "godkännt" idag.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
JonasD: men en sak är säkert, det var målvakternas dag
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
SSKaren: Menar den... men spelar ingen roll. Med effektiviteten vi hade i PP så hade ni ändå vunnit.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
JonasD: menar du den som Robbin J Satt på Linus V, så har jag inte sett reprisen , men jag tycker inte att det var en utvisning vid det tillfället..
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
SSKaren: Jao det va uselt och jag ber om ursäkt å fansen vägnar.

Men sen ville jag nog ha en utvisnig på den som höll i R. Jonssons ben i sista perioden, även efter att ha sett reprisen.

// Snubben 2 rader ovanför i Tik-tröja.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Va trött man blir på detta P.P inte en jävel som kan törs gå in framför mål. Timrå är det enda laget i elitserien med backar som varken kan tackla bara sanny resten är som lika snäll som farmor och inte nån kan skjuta slagskott det är fan skandal på elitnivå. Agera nubben 2 backar NU SOM KAN DET. Har inget och göra i ett slutspel med den här kärring spelet. Varför går ingen in och tar en fajt för och väcka laget challe ??
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
pate: kan stavas Kalle k
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Skarin: Och vad har hänt med Timrås PP? De senaste tre matcherna har de varit helt obefintligt! Tar inga skott, pucktempo som om det vore knattehockey..

Näe, nu får man hoppas att Pärre är tillbaka på torsdag för det lär behövas.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
The great one: ahahhaha, pinsamt lite XD
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
SSKaren: Nu läser nog min kompis detta på HK Swedbank när hans tjej är från på Tälje..
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Långben: Ja det är mycket som är otroligt. Men framförallt tråkigt.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Men va fan har Tenkrat gjort hela säsongen och den indianaren han gjorde mot BIF var fan det värsta jag sett och han fick fortsätta, måste säga att jag uppfattade inte någon indianare från Moe vid derad mål, bara det att SSK jobbade fast pucken och fick en olycklig studs ut som ställde Backis. Moe vågade ta steg fram vid blå mm.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
TD: Tack för dom fina orden
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Moe gjorde ett stort misstag och något till. Men hur många missar gjorde inte Styf och Kalle K då?

Moe är väl den enda dugliga backen vi har i ett powerplay, den enda som skjuter direkt. När nu challe dvs inte ställt backarna med klubban UTÅT!!! i banan...

Publiken var bra i sista
(vi som var där, resten satt väl hemma framför teven och undrade varför det var så lite folk på matchen).

Offciell publiksiffra: 4758
Inoficiell publiksiffra: 4100 (max).
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
SSKaren: Dålig stil, jag satt bakom dig och blev träffad också, Ni verkar vara kunniga på hockey det märkte t o m jag
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Skarin:usch vilken passning han tippar fram där till SSKaren!mitt i slottet,helt otroligt att han kan få pucken dit!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Klubbledningen måste ju fundera just nu över valet av tränare, spelarnas prestationer och över en om/tillbyggnad av hallen.

Vem vill lägga ut dyra pengar på detta. Vår familj lägger ut över 9000 spänn varje år på årskort och inte fan kan man säga att man får valuta för pengarna. OK en och annan plattmatch köper jag men detta är ju inte precis första gången i år.
OK att motsåndarna är bättre och vinner därför -det köper jag oxå
Men att se till synes omotiverade spelare med höga löner med vissa undantag det köper jag INTE.

Föreningen, spelare, ledare, direktörer har ju ett ansvar mot sin publik, sponsorer, matchvärdar, ideelt arbetande(om det nu finns några såna längre)

Ska publiken fylla denna arena så måste man ju ha en bra produkt att erbjuda. Då kan man inte sitta och slå sig för bröstet medans det lallas runt på isen. Vem ska fylla en arena på säg 7 000 åskådare när det ganska ofta i år sett ut som det gjort.

Jag är så grymt besviken just nu och till den på ST som tippade 6-1 säger jag bara:Grattis- när gjorde Timrå senast 6 mål på hemmaplan?

Jag kräver engagemang och inställning hos både publik, spelare, ledare och någon form av valuta för pengarna som jag och många andra lägger ut för vårt Timrå år efer år.

Hur är stämningen i laget? Vilket förtroende har spelarna för tränarteamet?

Challe kvar efter den här säsongen -Ytterst tveksamt...Tenkrat kvar nästa år...
Förlänger Hahl vid tränarbyte - ganska troligt..eller...

Sen skulle det inte förvåna mig om laget lyfter sig till slutspelet och skulle det inte bli nåt slutspel - ja då är ju skandalen ett faktum
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
JonasD: Det handlar tyvärr inte om att spela snyggt och publikfriande. Det är de poäng som trillar in som allt som oftast betyder något. Allra helst för ett lag som SSK och i den position man har i tabellen just nu. SSK tog kampen fullt ut ikväll, det gjore inte vi. Det var får många som bågade runt istället för att smälla på. Att det sedan är Erik Moes indianare som avgör matchen är förstås tråkigt, för oj vilken bra inledning på matchen han hade ikväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
var det bara jag som tyckte att backkund räddade Timrå i andra från att åka på fler mål i arslet!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Men snälla ni det är väll ingen som kan säga att Moe gjorde sina odds bätrre att ta Lotvonens plats med dagen spel.
Indianen på ett 0-1 var inget vidare måste jag säga,han var och köpte korv ett par gånger till under matchen, men han kommer säkert igen det gör alla bra spelare.
Måste säga att värvningen av Tenkrat måste vara årets miss i förhållande till vad karln kostar.
Det är väll inget ovanligt att Timrå förlorar hemma mot skitgängen i serien det har vi väll gjort i alla år vad jag vet.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Frella: Tyvärr är det ju en indianare då han lägger pucken i mitten. Trots det är han ju vår klart bästa back.

Det ser inte bra ut det här. Är rädd för att vi bl a behöver en fältherre i slutspelet, en tuff jävel. En som både ger och tar. En stor pjäs. En skitig arbetare helt enkelt.

Hade vi haft någon sådan ikväll kanske han hade lyckats vända matchbilden, få igång laget. Sämre insats när det gäller intensiteten, viljan var det länge sen jag såg.

Backe överglänste Enroth, det säger allt. Enda gångerna det blev lite farligt framåt var ju när puckarna slängdes in mot mål. Varför gör inte pojkan det mer ofta förresten?
I övrigt var det ju sådana där nu mera klassiska plånboks-skott.

Herregud vad illa!
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Frella: Ikväll tar INGEN kampen framför mål. Går inte att stå och dunka halv-lama slagskott mot kassen om ingen styr eller stör målvakten.

Men förlusten åsidå, så efter sådana har matcher är man extra glad att vara TiK-supporter. SSK spelade den tråkigaste ishockey jag sett i år och jag hoppas verkligen de åker ur. Ingen vill juh se sånt här, vilket kvällens publiksiffra vittnar om. Nä ut med SSK och in med nåt lag som vill underhålla, för det är juh faktiskt det det handlar om.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Skarin: Kanske är det vad som krävs för att de med miljonlöner ska vakna ur koman och börja producera. Men vi kan ju gå in i slutspelet med en het 86-kedja också...
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Skarin:
jo ett buarop, det kom till "%&¤ ungarna som kasta saker på alla 2 SSKare ( på sek A ) jag och min vän.. sen vill jag bara säga att ni har en MYCKET bra arena
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Kerstin_k: Om det var några burop ikväll så var dem inte många. Jag hade svårt att höra några iaf.

Visselorkan hade varit häftigt.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Moe har det inte lätt,han kan ju inte utvecklas om han inte får göra ngra misstag.

Parantes.Strålman va han så jävla bra första året,nä men man trodde på honom och gav honom mycket istid han blev bra.
Moe är bra kan bli bättre om han ges chansen till 100%.
Och blev han bänkad idag då kan ju Challe hoppa av tåget för kan man toppa med Tenkrat och ställa Moe på sidan då vet inte jag vem som är dummast.
Tenkrats kväll 1skott på mål massa tappade puckar och 6min i fel bås.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Snoop: Blir ju inte mål där om Pyörälä tar gubben framför mål istället för att stirra puck som resten av laget redan gör.
Kommentera

Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Tack för tipset Challe, lopp 6 på V75 satt som en smeck, men varför toppa med kalle K i powerplay det är pissdåligt, varför platsar inte Sanny på 2 femmor men är ljuten i Tre kronor kan ju vara att han är i nåt frysfack?för nåt fel är det, Kokko har varit bästa back, Zero point den här veckan om inte Powerplay blir bättre men det behöver man inte vara som jag, expert som jag är..
Kommentera

974372 · »