1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581035 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06

2012589 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Tikkare: Ska man bjuda in 100+ så känns det som ett rimligt kriterie för att bli bjuden? Men du som kände att det var så viktigt att du behövde klaga, vad ska en spelare ha gjort för att bli bjuden på ett liknande event?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
goleafs: håller med, bara att hålla tummarna att Cannata inte blir långtidsskadad, då blir det tufft 😬😬!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
TIK1928: Tror nog Löven är mer beroende av Cannata än vad ni är av Dahlén och framför allt vi av Johnsson.
Visst är Johnsson bra, men han har väldigt bra kedjekamrater också
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
TIK-Lund: Roligt att sådana som tidigare varit Klubbchef i andra lag är intresserade att bli Timrås Klubbchef .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Sputnik: det rådde inga tvivel min gode herre!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
goleafs: Du är en vis person👍 Cannata är grym, han ör bäst i serien och han är det med goda marginaler dessutom..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Sputnik: Förstod det😀
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
RunarUp: Haha! Jag vill förtydliga att jag respekterar er jag nämnde alltså ville inte göra narr av er. Ni är alltid sakliga och låter inte som en annan som skriver när man inte har känslorna i styr alla gånger. 🙂

Men tanken kittlar att det döljer sig en Modano i nån av er trots allt. 😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
KniveN: ok..är det antal matcher som gör en legend?🤔
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
TIK1928: Den som tycker att Pettersson är lika bra som Cannata kan ingenting om hockey. Givetvis vore en skada på Cannata rena mardrömmen för oss, även om Pettersson gjort det bra de fyra matcherna han spelat.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Idag är det för övrigt den stora grisfesten när Griskatterna möter sitt skånska alter ego. Vem tar hem priset som årets julegris?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
TIK1928: Umebor alltså..... högmodet kommer bli deras fall!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Nucky: Cannata? Enligt alla här i Umeå så är Pettersson minst lika bra. När man sitter i fikarummet här uppe på vardagarna och lyssnar på deras teorier.. Dom menar att våran dahlén och eran Johnsson är bärande för våra lag, men att Skulle Cannata bli skadad påverkar det inte Löven något, deras lag är så brett och deras andre målis är lika bra som Cannata.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Gewe: Det blev fel på en bokstav , det skulle vara jäklar.... inte läklar,
j istället för l.
Synd att jag gjorde det men nu är det rättat .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Clay.2: Läs igenom det du skriver innan du postar. Inte mycket där som iallafall jag förstod
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
TIK-Lund: Jag gör detsamma.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Sputnik: Då väljer åtminstone jag att varken bekräfta eller dementera!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Nucky: Jo, gjorde inte du? 🙂 erat 1-1 PP borde varit ett boxplay. Knätacklingen de släppte var dock surt. Men vafan knotbjörkarna är bra
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Clay.2: 🤔
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Nucky: Björklöven ligger först för att dom är bäst , men vänta tills Dahlen är fulltränad , då läklar kommer in eller dom inte ikapp oss , om det sker är det för att vi vill det .
Mvh Clay
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Andersson: Tycker själv vi var strået vassare än Löven, men Cannata(den jäveln!!) vann matchen mot Hanses.
Angående de randiga, bentacklingen på Norlinder var fan inte snygg.. i övrigt tycker jag de var ok.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Nucky: Behövs inte . Vi vet att domarna alltid är jävliga mot modo , troligen bara för att ....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Tikkare: 13e plats över antal spelade matcher i Timrå 315st.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Linkovich: Du såg inte matchen va?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
söder över: denna match hade Modo tur med domarna. Björklöven vann ändå för att de var bättre
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Tikkare: jo ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
modomille: Griskatterna i Karlskoga är i en egen division där men jag ger dig att blöven är en blek kopia
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Andersson: Molinder? Var det inte legendarer det handlade om?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
söder över: Håller med. Dom har tagit över Karlskogas roll som seriens grislag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Hassan: nu har jag inte sett matchen men vis av erfarenhet från våra matcher mot translöven säger mig att dom filmar på i vanlig ordning och zebrorna köper det mesta... löven är bra i pp...
Skitlag...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Andersson: Ordningen är återställ i Västernorrland .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Hassan: ändå fick dom själva pp 59.15 ... på bortaplan
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Sputnik: I modoboken är man upprörd över domarinsatsen. Känns som en copy-paste x 52
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
SMÅLAND: Haha! Modano måste vara typ Knylans,
TIK-Lund eller Runarup alter ego. De är sådär gemytliga och okritiska och får leva ut sina fantasier och leva i
"The dark side" för en stund.😂

Ibland skulle man behöva mer av dessa männens kyla och inte låta känslorna skriva alla gånger. 😋
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Håkkybåkky: Undrar om inte Modano kanske är avstängd? Kan tänka mig att han fick en lång sådan sist, vill minnas att han uttryckte sig rätt grovt med hot och annat mot nån annan härinne...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
SMÅLAND: rätt säker på att du är både jekyll och hide samtidigt. Genial galenskap är din signatur 😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Håkkybåkky: De dyk bar upp när dä gå åt helvete för lage!!!
När hann har nått att klage på...
Inavel å annan smörja...
Sen har ju många olika profiler här flera namn...
Lite som Dr Jekyll å Mr Hyde!
Ja ä tamjefan bar mäj själv iallafall...😂😂😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Länge sedan man fick ta del av Modanos välartikulerade argument. Och Blixten har man inte sett röken av på ett tag. Har dessa gått i ide må tro?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Hassan: Coach seger igår grabbar!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Bragd-Birger: Fler än vi supportrar som förväntat oss mer av Tim tydligen. Men jag håller med; händer absolut ingenting. 4 poäng på 24 matcher kan inte nånstans vara godkänt.

I övrigt imponeras jag, som någon tidigare skrev, av Madsen. Inte den snabbaste spelaren i AS. Men han står för hårt jobb i alla zoner, ligger ofta rätt och ser väldigt stark ut i kroppen. Typiskt bra spelare att ha i ett lag när det drar ihop sig.

Hjärndöd start igår, men demon-coachen vände på steken med timeouten. Slutet gott; 3 poäng och poängligaledare med rätt tröja på sig.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Missade matchen igår, men smusslade upp swehockey på mobilen typ 19.10...0-2. Underläppsdarr och sviktande social förmåga tills jag smusslade igen i pausen, 3-2. Blev direkt mitt charmigaste jag, och när vidare smussel visade 4 och 5-2 blev det bjudrundor och kramkalas. Mysfredag!

Och Jonte verkar ha varit på humör. Skönt att den glidaren äntligen sprattlar till och bidrar! Nästan 1,5 poäng/match nu...där ser man vad curlande kedjekamrater kan göra.

Förbi modo nu med sniff i baken på Bofors. Ser gärna att Löven sätter ner foten i afton, även om dom seglar i från. Modo har ju av tradition psyken av sköraste silke, så en rejäl toppmötestorsk kan nog få effekt nu efter dom senaste näsknäpparna. Modo gör sig bäst när dom är virriga, stressade och underpresterande.

Miniuppehåll nu. Hoppas det händer något på Wahlgren-fronten (doubt it). Det blir liksom varken hackat eller malet i hans kedja, och man slarvar bort Hartmann lite.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Håller med föregående talare . Hade man inte kunnat ha matchen med legenderna vid ca 17.30-tiden ? Hade väl dragit en aaaning mer folk
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Tikkare: Tommy Sjödin , Warg , Molinder , Jonte , Hallin , Krykov var några jag såg
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
roger_sundsvall: Håller med Madsen är bra i alla spelformer och över hela banan. Det är nästan så att han inte gör sitt jobb i det tysta längre. SSK en puck i virket och vi brände tre frilägen. Var en böljande match igår. Att vi hänger 5 raka baljor hör inte heller till vanligheterna. Kul när man får effekt på en timeout
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
CRED till
madsen gör ett stort jobb i de tysta
hardegård spelar enklare..har lyft sig
👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Kul med Timrå vinst igår, kunde tyvärr inte se matchen..nån som såg några gamla legendarer på plats, vilka var där? ?
Näslund, Za?? Vilka fler?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
Kom ihåg att det är julbord med gratis sprit över hela stan! Konkurrensen om publiken är benhård!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
cloon: En travdag (kväll) på Bergsåker har en publik på 500 -900 personer och dom sitter på restaurangen , fot folket finns nästan inte alls .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
KniveN: 2806
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2019-12-06
En ny tränare kanske nästa säsong!!
Babcock!!!
Inget jävla gulligull!!
All in tamjefan varje da!!
Ring Nubbsen!!!
Låst ämne

2012589 · »