1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580560 inlägg · 6216 ämnen

Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12

« · 2165483 · » Till forumet


Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
TikShank: vårat eget spel har ju gått på tomgång sedan nyår men till finalen tror jag vi har goda chanser att ta oss även med knackigt spel. Förhoppningsvis kan vi toppa formen till finalen.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
kulltorp: 9-0 blev det. Vi får se om det var en tillfällighet eller ej.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
TikShank: före, med eller efter Lusen Edman, Lars Åke Lappen Nordin, Bernt Bergström, Rolf Nordström, Stig Eriksson, Conny Clack, Rolf Bronco Hansson och Göran Bambam Persson?
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
jå1: Löven verkar tagga igång....9-0 imponerar
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
JanneH: ja,men övriga lag tycker jag passar relativt bra också,så sant av dig.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
JanneH: Almtuna är väl en no-brainer? Lägst högstanivå av alla valkandidater.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
TikShank: kortaste resan och ett lag vi har bra statistik mot men de ska ta sig förbi åttondelsfinalen först
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Mappe: Almtuna, Gurka eller Solna. Vi har 3 bra val inom bra avstånd och som vi normalt sett har lätt för. Semi mot Tälje vill jag ha efter kvarten. Sedan får man hoppas att griskatterna och burkölen kör slut på varandra
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
eliassjo : Sopklart att TIK väljer Almtuna,nåt annat vore utanför zonen tycker jag.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Hahl Bundy 2.0: Jaa,innebandy var roligt som bara den,men innerst inne vare en sport för de som inte ville /kunde åka griller tyckte jag å nu äre Vm å elitserie å allt annat,tyckte vi i allafall,ibland kunde man se hockeylirare som lattjade med innebandy inför match på den tiden, å så tycker jag fortfarande om plastbandy,ingen riktig sport,men kul som f..n.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
TikShank: Grattis! Själv spelade jag i Lockerud med Esa Karjalainen, Patrik Bodén, Jan Erik Vaara, Kejio Pollari mfl. 5 SM Guld.
Själv fick jag bara ett... men vänner för livet!
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Olle: just ja... knappen.

Om två omgångar har någon tryckt på den rejält!

Då ska det bli fint som snus igen.

Det var väl ingen katastrof idag heller. Det var en period på 5-10 min där man fan tappade hövvä rejält bara...

Men det slutade ju lyckligt.

Skönt mot bogeyvik
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
TikShank: Ok, så mer av ett världsrekordsförsök. Coolt.

Åter till Timrå så känner jag mig lugn inför slutspelet, shit vi fick ju in en till forward (OJ) som kan spela om så krävs. Och Ohre som räddade två straffar! Lovar gott inför fortsättningen...
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Lub: Men kan säga att jag även lirat med IFK Sundsvall(fotboll) och HOIF(Bandy)
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Timrågogogo: Snyggt och jämnt men, 12-0 vore bättre. Vi gjorde ju 11 mål i en match förra säsongen. Vi måste markera starkt och slå fjolårets rekord, annars kommer det in Nordkoreaner som tycker att det här laget misslyckats med säsongen.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Lub: Det gällde att spela innebandy länge konstant,tyvärr misslyckades vi att komma in i guiness rekordbok,då boken trycktes sent detta år och vi blev slagna med 11 timmar,vi spelade 122 timmar i sträck(Tisd.-Lörd) och gjorde över 10 000 mål,så inget riktigt VM.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Lub: Var det verkligen så? Tycker jag hör domaren nämna att man ska granska den tidigare situationen där Svensson är nära att avgöra. Videobedömning på offside får man väl inte göra ens? Aldrig varit med om det tidigare iaf.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
TikShank: Jag kanske är dåligt påläst, men jag tror att första SM i innebandy spelades 1980, första landskampen 1985, och första VM 1996. Har lirat lite själv tidigare även om jag tyckte vanlig bandy var roligare...
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Jaa,faktiskt,blev världsmästare i innebandy -77 och har följt TIk sen sent 60-tal,så snacka inte med mig om laganda,det jag menar att så nära ett slutspel så tycker jag att spelet borde sitta bättre,skiter faktiskt i denna match på så vis,men om du har sett de sista 10 matcherna beror det knappast att vi varit klar som SHL lag,det funkar dåligt nu,sen kan vi kanske gnugga lite mer å bli bra till de tuffa matcherna längre fram,så jag hoppas att grabbarna är nedtränade/alt. tar de lugnt iom seriesegern.Sen har jag faktiskt höga krav på detta lag(och mig själv också)så ju bättre de lirar.ju mer stålar kommer det in,vi älskar ju Timrå och vill ha ett så bra lag som möjligt,om de nu går upp.Så knipa käften när det gäller dig kommer jag aldrig att göra,Däremot får jag dåliga vibbar om kunskapen när det gäller elitidrott när det gäller dina kommentarer.
Du verkar gilla Elvis,bra nog,inget med hockey att göra dock.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Kan iofs bli AIK eller V-ås som spelar mot A-tuna.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
eliassjo : För vår del... 22/3
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
eliassjo : Det beror på hur det går mellan A-tuna och T-ryd, vinner A-tuna så tar vi dem, vinner T-ryd så tror jag på AIK.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
eliassjo : skulle nog rösta på Almtuna
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Andersson: Gäller att snacka allvar med grabbarna och verkligen försöka påverka dom om att vi faktiskt är i ett slutspel
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Viss , men bara viss .. risk finns ju att motståndarna i kvarten spelar tätt/tufft/tråkigt och ev . filmar också . Hur klarar vi det när vi spelat - ursäkta uttrycket - mellanmjölk i 10 omgångar ?
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Timrågogogo: Föresten när börjar sluspelet?
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Timrågogogo: Tar vi 5-0 mot AIK kan det väl inte vara nån tvekan om vilket lag vi bör ta om de går till kvarten?
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Vilket lag tror ni alla att Timrå väljer och vilket är bäst för oss att välja?
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Timrågogogo: Gurkena, alla dar i väckan... Lagom resa å, värre å bössa till Tingsryd... Nä.. Gurk elle Gnag få re bli... hoppas ja...❤️🤍❤️🤍
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Zäta75: 5-0 mot AIK vore mumma för då har vi målskillnad 200-100, +100 mål. Måste ju vara ett rekord det.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
SMÅLAND: Jo dä ä en fin pojk han Adam. Synn fö han att Snygg-Jacob ä stråe vassare... Men visst fan känns dä bra, nä två såna kanonkillar stå i vägen fö alla jävla fjösare som kom från både höge å vänste... Nu blire Sofiero 7,5 en karta elle nå... dä ä jö ändå freda! Ja men skål då! Fyllhönnar!!!!🍺
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
TimraStockholm: Ok, så man videogranskar misstänkta offsider? Man lär sig ngt nytt varje dag
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Lub: Det var en misstänkt offside, därav videogranskningen.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Lub: Jag med!!
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Nacka TIKare: Kollar man tabellen så ser man att Timrå är något utöver det vanliga. Vi hoppas att det fortsätter så 🙏
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Matsg: Västerås är lättast tror jag. Tvivlar dock på att vi kan välja dem. AIK eller Tingsryd lutar det åt vinner playin.

Rangordning. 1 vi möter helst:

1. Västerås
2. Almtuna
3. AIK
4. Tingsryd

Men vinner vi lätt mot AIK på söndag kanske vi väljer dem
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Linkovich: hoppas verkligen att du har rätt. Annars är det katastrof. Alla som spelat och inte bara druckit bärs vet hur svårt det är att ställa om från att spela skit. Men Timrå 2021 är kanske något utöver det normala? Hoppas ✊🏻
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Timrågogogo: Verkligen, de sista omgångarna har ju varit rätt tråkiga.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Matsg: Almtuna ligger närmast, sen är Berra vår trojanska häst.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Får verkligen Södertälje ha kvar publik i restaurangen trots att klockan har passerat 20.30? Även om matchen är slut snart!
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Lub: Varför blev det videogranskning på Hardegårds mål, var ju solklart mål!
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Matsg: med allt påslaget så ska ju inte något av de lagen vara ett bekymmer att städa av. Säger något av "Stockholmslagen" för att slippa dödsresa till Tingsryd. Almtuna då om de tar sig förbi åttondelen.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
jå1: ska bli jäkligt nice med slutspelshockey 😀 som man längtat!
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
jå1: haha ja, så rätt 👍🏻
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Matsg: Jag skulle nog valt i denna ordning.
Helst Almtuna, sen Västerås, sen AIK och absolut inte Tingsryd
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Västervik är ett bra lag. De ser nästan alltid påkopplade ut och det är ingen slump de släppt in näst minst mål i grundserien. Enda de saknar är den riktiga spetsen framåt.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Matsg: Jag vill möta AIK...
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Linkovich: Vi får facit i första slutspelsmatchen, ser det inte bättre ut då är det nog läge att bli skitnödig på riktigt!
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
Lub: junisen lär ju spela på söndag igen då vi förmodligen ställer över lite spelare igen.
Låst ämne

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2021-03-12
jå1: Nu har vi åttondelslagen klara: Västerås, Aik,Tingsryd och Almtuna. Vem passar oss bäst?
Låst ämne

« · 2165483 · »