Smokey: Timrå definitivt bättre i andra. Man skapar mest och bäst. Borde stå 0-2 eller 0-3. I alla fall om Timrå varit lite mer klinisk i sina avslut.
Nu hoppas jag att Freddan säger åt grabbarna att INTE gå ut och spela på resultatet. Det blir ett helvete i 20 minuter i så fall. Gäller att man håller uppe spelet och fortsätter att skapa, precis som i andra.
Håkkybåkky: Håller med. Så länge han spelar i en Timråtröja och tränarna tycker att han platsar tänker inte jag gnälla. Han har blivit en jävla hack-kyckling och det smakar lite illa i min mun.
Kerstin_k: Oerhört jämn match och grym period av Timrå. Mycket bättre än i första. Det känns som det här kan sluta hur som helst, men nu får vi chansen att träna på att spela på en ledning.
Bee: Haha själv tycker jag det är sjukt tråkigt med denna kommentator, främst att vi hade han så ofta i HA. Känns inte som att man kollar SHL av nån anledning..
Sen måste man lyfta fram eran målvakt idag med och dom senaste matcherna som man har kollat på , han ser inte ut som en virre pelle i målet längre, känns mer trygg i det han gör, kan mycket väl att erat försvarsspel är häst längder bättre än vad det var förr men..
Det är så jävla mycket härligt grått och massabruk över Timrå IK!
SM i svårmod och ångest.
Jagade av kronofogden. Explorer, rödnästa grå gnällgubbar, sliten hall, vad fan är lyxiga loger? Läktare brantare än pisten i Svartlien, sprucken ... | Läs mer