Bee: Ja och det är ju inte mer än rätt, med det laget vi har ska vi inte vara i egen zon, snabba uppspel så vi kan få ut max av våra forwards. In med Juolevi på detta så kan det nog bli en mumma säsong
Slog på sändningen 14:59. Nu började de visa från matchen. Alltså 6 minuter reklam. För en tjänst som kostar dryga femhundringen per månad. Skämt deluxe!
KulltorpsOlli: får man ens tillbaka pengarna på det resultatet? Fast Pääjärvi kanske pangar in ett tröstmål och Fakers är så jävla tråkiga att de nöjer sig med 3 mål, så 3-1 kan ni låsa in på oddset idag. Det jag gör nu är en s k anti-jinx, fast nu när jag berättade det så kanske jag jinxade min anti-jinx? 🙀
KulltorpsOlli: saknar nidlåtarna när motståndarna åkte in på isen, den hade varit klockren. Vilka hade vi? Frölunda - Din gamle indian Linköping - Money for nothing Modo - Banjo låten från sista färden.
Andersson: Respekterar förstås det du säger, för min del så tycker jag att Johansson ska vara i fjärde den här säsongen, efter det så får vi se hur hans utveckling går.
Nog för att gillar SCA arena, men sanningen är väl att den har spelat ut sin roll! Den andas hockey och kan bygga upp en helt fantastisk stämning! Men för alla sponsorer och andra rika knösar behövs det en fjantig evenemangsarena. ... | Läs mer