Laken:Det var den mest dumma kommentaren jag nånsin hört från PERRA på borks fråga varför han inte satt rutinerade spelare för att lägga straffar.SKICKA PERRA TILLBAKS TILL VÄRMLAND OMGÅENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är ingen annan än Per-Erik Johnsson som sänker den här föreningen. Om han ändå kunde coacha riktigt i alla fall, så vi kunde få en ärlig chans att vinna matcher. Men, nejdå. Så jävla trött på den karln att jag hade kunnat använt han som fiskmat nästa gång jag fiskar i älven.
Laken: Precis samma fråga ställde jag mig. Varför får inte Vampola lägga första? Eller ANDRA åtminstone. Fan! Jag visste att det skulle gå så här om det gick till straffar. Vi borde avgjort 4mot3, eller ännu hellre gett fan i att släppa trepoängaren vi hade.
Största nollorna har slips bara så du vet. Man omsätter lika mycket som SAIK och Luleå samt har inge lägre spelarlöner. Hur fan kan dom vara topplag och detta jävla skitgäng vara obotligt sist!!?????
Fan vilket jävla helvete. Den där extra pinnen var verkligen skillnaden mellan avgrundsdjupt helvete och åtminstone ett visst hopp.
Men men, vi är ju ett så starkt hemmalag så nu lär vi väl rada upp ett par treor lite pronto och allt blir frid och fröjd igen. Nej fy fan vilken jävla skitkväll det här blir nu!
Ja men tacka fan för det! Man börjar spela på ledning ca 5 min in i andra!! Sedan då man spela bp så ställer man upp i en liten jävla box som vanligt och låter dom komma till avslut gång på gång och till slut så ringer det ju!!! Tacka fan för att dom är sämst i bp!!! Det måste vara nåt allvarligt fel endera på coachen el spelarna!!!! Hur fan kan man vara så jävla naiv att man tror att sånt jävla försvarsspel ska gå hem. Säger bara!! Börja scouta för KS LINKAN: Det är du värd och ta gärna med dig Tomas på en tur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GurraG: 3 poäng på två bortamatcher är ju helt ok. Men vi kan gärna sparka Perra ändå. Vilken total nolla. + att vi kan låna ut/sparka totalt värdelösa nollor som Bagarn. Förstör mer än vad han tillför.
73Sjöbba: Det finns i dagsläget tre forwards som inte gjort ett enda mål i årets elitserie. Två av dem får inleda straffskyttet. Hur fan tänker man som tränare då?
Alltså vad ska vi göra? Vi går rakt ner mot kvalserien redan nu. När ska man förstå att något måste göras? Det känns som en stor parodi när man kollar på Timrå lira hockey nuförtiden!
HAR en fråga, vad gör snubben som altid stått i klacken i timråbåset, vad gör han där, är han en aka Nubben spec coach eller är det någon annan anledning..................
73Sjöbba: Någon av dem ska ju lägga innan Friberg och Alex iaf. Men Perra är ju som han är. Kul matchning i 5-3-läget i andra t ex. Sparka nollan omgående. Ju förr desto bättre.
tror inte heller Perra är bra, men dom som sänker föreningen är ta mig fan inte i båset!!!!