1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582085 inlägg · 6215 ämnen

Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03

« · 2645346 · » Till forumet


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Kerstin_k: Jag tycker vi lägger den här matchen bakom oss. Vi hade 6 raka, spelade bra idag men vi hade lite "otur". Osäker på om vi ska skita på top 6. För ekonomi hade det varit bra med några extra hemmamatcher. Elle wtf go for top 6
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Rip Kirby: Mådå som ni skämtsamt brukar skriva.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Banjoz visar känslor EFTER slutsignalen.....Näslund lär spetsa nattvarden efter detta debacle.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Bee: Jo, jag är faktiskt böjd att hålla med dig. Det Emil är bra på är att skapa ytor till sina medspelare! Men det har varit lite segt på sistone.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Paninaro: Vilka då, Färjestad?
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Bee: just idag har ju dock EP precis kommit tillbaka från sjukdom så kanske lite svårt med tempot idag
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Timrågogogo: Haha, ja, jag känner mig faktiskt lite glad igen.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Rip Kirby: Ja, vad ska dom göra när dom inte har förmågan att spela bättre.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Tom Topp: Ja, just den här matchen har han ju lite frikort, men jag tycker han har varit den stora anledningen till att vår förstakedja varit rätt anonym efter nyår även när laget i stort gått bra. Både han och Hanzl spelar i ganska segt tempo, och då tycker jag Hanzl är bättre på att hantera problemen det skapar.

EP behöver få lite drag under grillorna igen.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Rip Kirby: Orutinerat välja firardag när Färjestad står för motståndet. Högst sannolik förlust redan på förhand.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Bee: håller faktiskt med....det var lite bättre go i den när OJ spelade där.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Sputnik1: Lovar härmed att den dagen vi säljer vår själ och börjar spela Växjös dödgrävarhockey för att vinna medaljer. Den dagen kastar jag in halsduken och säger upp supporterskapet.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Bee: Fast nu har han ju varit sängliggande.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Rip Kirby: haha Iggesundsgänget blir avklädda i hägges kakburk!
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Labban: Oerhört klädsamt av Modo att i en hyllningsmatch till en av deras största profiler genom alla tider att rasa ihop fullständigt. 0-6 just nu!
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Bee: OJ och Hanzl har riktigt fin kemi. Hoppas de kör vidare med den kedjan. Var nära de gjorde mål idag igen
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Nu kanske jag svär i kyrkan men jag tycker förstakedjan har varit bättre med OJ. EP skulle behöva en sväng längre ner i hierarkin och spela lite enklare för att komma upp i tempo.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Ja mot Växjö och speciellt dom , gäller kamp framför målen . Sen måste man spela snabbare i anfall . Står man still kommer det en klubba , skridsko eller en hel Växjö-back i vägen . Sen blir det inte lättare av att Åhman är i samma klass som larmi
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Vi var minst lika bra som plastsjö, men man måste ha lite flyt också. Tror inte att det var en filmning på Ludvig, får man ett slag på bollarna så gör det jävligt ont! Men det var inte heller någon utvisning! Uppehåll nu, sen så går vi för topp 6! Så bra spelar laget just nu!
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Kerstin_k: slashingen från Svensson var sekunden innan. Men tufft ändå med tanke på den tackling i ryggen han fick i sekvensen innan
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
vet att folk är lacka efter denna skitmatch men om man kollar på situationen precis innan väcksjö spelaren ramlar så blir han slagen på handen. Tragiskt nog så var det en utvisning som var rätt
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
BoyceBoyceBoyce: Hahaha jag läste också det precis. Du hann före mig.
Men skönt för modoliderna att ha ngn annan att skylla på om det skulle skita sig.

#detäralltidngnannansfel
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Madseneffekten ä över...
Ineffektiviten lys upp igen...
ELITSERIENS SÄMSTA PP...
Nu ta vi uppehåll..
Efter det vänt bar viktiga matcher...
Bar å kämp vidare mot TOPP 6 i vår...
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
kulltorp: Nåja. Det krävdes en filmning och ett stört beslut av domaren för att dom skulle säkra segern. Kanske den mest störda bedömning som uppstått i svensk hockey. Ingen kraft med klubban men det blev en slashing ändå. Hur är det fysiskt möjligt?

Timrå gör en bra match. Stod upp bra och hade häng. Lite tur och skärpa hade det kunnat varit annorlunda. Skönt ändå att Timrås spel fortfarande är bra. Minst lika bra som Växjö.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Äckliga Jörgen Jönsson. Hatar karlfan. Men Växjö vinner trots allt rättvist. Vi spelade på 75% kändes det som. Blir bra med uppehåll
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Synct:

Swish for Antes right to say ”jävel” on television.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Linkovich: så sant
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Vi gör en bra match. Om jag är upprörd?!
Det kan man lugnt säga.
Jag vill verkligen slå ut Växjö. Med kraft.
Skitlag. Skitdomare. Skitpublik.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Känns lite enklare att ta en hedersam förlust efter sex raka segrar.

Trist att eventuell forcering på slutet blir körd i sank av en filmning som domarn köper.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
BoyceBoyceBoyce: fast domarna är ju jävligt sämst
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
kulltorp: ”Domarna håller på att skicka ut Modo ur SHL” - nyanserad och utförlig analys från modoforumet
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
VARFÖR I HELA HELVETE KAN DOM INTE FÅ DIT NÅN ATT TA PUCKEN NÄR DOM SKICKAR UT DEN LÄNGS SAGEN?!?!?!?!???!!!??!11
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Ingen vidare match mot växjö men vi är med in i kaklet trots allt. Skönt att Banjoz åker på smisk ikväll iaf. Ett steg närmare kval för dom då HV passerar dom nästa omgång.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Vi borde fixa en swishkampanj så Ante kan säga vad fan han vill.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03 Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
kulltorp: Mycket bra skrivet o me pondus 💪💪🤩🇺🇿👍
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Nu måste det i efter-match intervju nämnas att domslut påverkar.
Man behöver inte klaga eller göra någon scen, men påpekas är ett krav.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Väntat att detta svinlag betalar domarjävlarna obegriplig utvisning avgjorde rökuken Jörgen kan dra en tralla med Åke unger
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
kulltorp: Men innan jag drar så vill jag nämna att vi är minst lika bra som superduper Växjö, på deras hemmaplan.
Vi tar dem i finalen!!

Nu blir det att titta på när Modo torskar, då känns det lite bättre.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
The great one: Man har ju makten att helt ta bort utvisningar nu väl? Hur fan kan man ens få säga ”inget slag med klubban” sen ta en slashing? Det är ju precis vad slashing är.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Det där var droppen. Kollar på MoDos elände istället, så att man slipper bli upprörd.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Inte i närheten av SHL-klass på målvaktsspelet på 3-1 heller men. Så jävla illa att domare får påverka en matchbild så mycket i ett så viktigt skede.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Läktarproffset: inte EP nu.......
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Herminator:

Speciellt när domaren säger i micken ”inget slag med klubban” sedan tar han för slashing ändå och avgör matchen med det.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Herminator: Hängpungen kom i kläm när han satte sig på svenssons klubba. Därför det gjorde ont.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Rallarn: hatar höra 'sweet Caroline" med förinspelad publiksång på refrängen..... dör snackar vi plast
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Rallarn: Det kan aldrig vara slashing utan en rörelse med klubban, bra filmat av Luddhelvetet..
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Villervalla: Växjöpubliken står och klappar med ett sträck över munnen, dom förstår inte ens vad dom tittar på eller att det just begicks ett justitiemord. Hockeyindustrins kugghjul tuggar vidare. Nu när matchen är förlorad så borde ju någon verkligen kliva fram och sänka filmaren Nilsson.
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Rättvist ändå. Tycker inte alls vi har orken idag, även om vi gör en helt ok match
Låst ämne

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2024-02-03
Erre92:
Skaplig filmning av Ludvig
Låst ämne

« · 2645346 · »