1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582878 inlägg · 6215 ämnen

VF-TIK

« · 248881 Till forumet


Sv: VF-TIK
Frölunda85: Det gjorde jag!: Timrå Timrå Timrå Timråååååå Timråååååå Timråå Timråå Timrå Timrå
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frasse: Ok, ni har vunnit idag, jag ska inte ta ifrån er det. Men ni kan knappast säga att ni vann mot ett bra Frölunda??Frölunda kunde lika gärna ha förlorat mot Linköping idag..
Kommentera

Sv: VF-TIK
SMÅLAND: Jag håller inte med om det!, klacken i Timrå blir oxå relativt tyst vid underläge. Fast jag har aldrig varit med om att vi har buuat åt vårat älskade lag!
Kommentera

Sv: VF-TIK
COLD MAN: Jag tycker inte alls att vi lät lite, visst, vi kan låta mer än så, men det är klart att publiken är chockad när man ligger under mot Timrå
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Nej canal+ lade nog till det ljudet...
Kommentera

Sv: VF-TIK
Nu. Tv1
Kommentera

Sv: VF-TIK
Belthor: Jag hörde då inget av Timrå klacken..
Kommentera

Sv: VF-TIK
willysson: *asg*
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Frölunda har satsat allt, allt utom sm-guld är ett fiasko. Men nu har dels Modo och Timrå sagt till om ett och ett annat. Så nu får du kalla det vad du vill men jag kallar det press!

Håller med Huss: Timrå kan gå hur långt som helst!
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Ja och Aftonbladet har ju alltid rätt...Tråkigare klack än eran får man leta efter, en enda ramsa hördes i dag..i andra perioden hördes den inte als...förutom buropen..Timrås klack hördes praktiskt taget hela matchen.
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: det bästa trycka jag varit med om i en hel match, är i Kinnarps arena... sedan tycker jag att tikarna har en jättebra klack, de hördes ju bäst i tvn idag...:)
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Ni har bästa fansen (enligt AB säger du)ni slutade 1:a i grund serien ni är bäst.
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Vi var väl lika lågt tippade som laget och ???
Hur kan tolv tusen låta så lite i en semi ???
Heja Timrå.
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: är du läskunnig? Låter inte som det iaf. Ett tips kan juh vara att även läsa texterna i tidningarna istället för att bara kolla bilderna
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Jo jävligt avundsjuka... Den dagen då du inte har varit i timrå så kan du inte uttala dig heller.. men det är långt hemifrån, och mamma kanske inte kan följa dig dit....
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Idag och i tisdags var det knäppttyst i Scandinavium........var det spel under tomma läktare då???
Kommentera

Sv: VF-TIK
SMÅLAND: Ja, det påminner ju verkligen om den här filmen...vad heter den....Mighty ducks
Kommentera

Sv: VF-TIK
willysson: Nej, det har jag inte. Men man hör ju ganska bra från TVn.
Jasså??Konstigt då att Aftonbladet utnämde oss till de BÄSTA fansen i hela elitserien...Timrås fans kom vell på någon 7 plats kanske...kan det finnas avundsjuka här??
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frasse: Det e snarare Timrås spelare som snackar om den stora "pressen" för Frölunda
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Har du nånsin varit i Timrå??? jag har varit i skandinavium, och där är det som du beskriver det...
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Jag var nog en av få i Hockeysverige som redan i somras förstod att Timrå IK skulle vara med i leken om SM-GULDET i år..Hela Sveriges expertkår och hela svenska hockeyfolket och även egna supportrar räknade med att Timrå skulle få kriga i bottenträsket med kvalseriebiljetten klar,men så in i h-e fel ALLA hade!!!!!
Men Frölunda med ett storslaget lag har både innan och nu haft Sm-finaplatsen klar.....vi som har haft ALLA emot oss tom med våra egna måste väl då ändå slå i underläge?????
Kommentera

Sv: VF-TIK
Bo Bly: hmm...i eran hall hörs ju ingenting..bara klapp-klapp då och då.
Kommentera

Sv: VF-TIK
Red Rocker: Ja, ni har ju visat att ni kan vinna över oss, så nu tycker inte folk att ni är så dåliga längre.
Kommentera

Sv: VF-TIK
rokla: Jag tror det stundtals iallafall...
Kommentera

Sv: VF-TIK
Bo Bly: Kallio är slut .. var han på isen idag??
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Vad ska man säga när buropen slutat eka
i medgångsland?SKÅL TAMEFAAN! Helt underbart vi
ger aldrig upp.Timrå IK är dom bästa.Ingen poäng
av Hollywood i dag heller (kallio)
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85:
Men du..... förstå att Frölunda är storfavoriter till SM-guldet i år..... inse vilka som verkligen har press på sig från alla håll..... nu kommer pressen få dom o darra..... fördel TIK nu känner jag.
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: vem försöker du lura? Dig själv lr? Snackar du FAKTA e det bara att slå upp varenda jävla tidning i hela landet samt fråga alla sk experter i hela landet....alla säger Frölunda. Så kom inte hit å snacka skit nu va.
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Precis, dom är ju bra.......
Vi får väl se vilka som är mest närvösa i fortsättningen??
En fjäder, två fjädrar, tre fjädrar ?, fyra fjädrar?
Heja Timrå.
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Klart vi gör... Det kommer vi att göra i finalen mot färjestad med...:)
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Det är 2-2 i matcher, hur menar du?? Du får nog förklara dina synpunkte lite närmare!?
Kommentera

Sv: VF-TIK
Dragan 2k: Jag ska dränka min glädje i öl skumpa...SKÅL påre!!
Kommentera

Sv: VF-TIK
willysson: Men nu kan ni inte skylla ifrån er att ni slår från underläge längre, för det gör ni inte!!Det e fakta
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Absolut inte för vi kommer att förlora nästa det är ju varannan match som gäller!! Jag kan lova att nästa match är förlust match ska TIK vinna denna serie så tror jag att det bvlir i en eventuell 7:e avgörande. Jag står dock fast vid att jag är mer än nöjd och tror inte TIK går vidare till final.
Kommentera

Sv: VF-TIK
Grattis till vinsten. Nu ska jag dränka mina sorger i lite bira...
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Pressen ligger hela tiden på frölunda med all rätt... Timrå slår ur underläge, kan bli så när man möter "sveriges bästa lag" det är bara att accepters det...:)
Kommentera

Sv: VF-TIK
COLD MAN: Jasså, men vad bra då. Oj oj, vad Timrå är bra, riktigt bra...nu ligger ju pressen på er, för ni e ju sååååå bra...eller??
Kommentera

Sv: VF-TIK
COLD MAN: Med tanke på Frölundas kapacitet i powerplay, är nog snarast så att Timrå mutar domaren för att få en utvisning och boxplay - och en chans att vila sig i 2 minuter... ;)
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Här behövs det knappast varken hjälp från domare, nervösa indianer eller ut tippade från experterna. Timrå rockar fetast ändå...
F*ck vilken pajas till domare! Börjar Frölunda monne dela med sig av intäkterna till dom också i jakten på sm-guldet?????????

Snart har Timrå ryckt så mycket fjädrar att dom kan lyfta ända till månen.
Heja Timrå.
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Klart vi är glada, men inte tackar vi motståndarna för en vinst. den fixar vi själv!
Kommentera

Sv: VF-TIK
Frölunda85: Yess....vi är jätteglada. Tack ska ni ha.
Kommentera

VF-TIK
Ni borde tacka oss för att vi lät er vinna idag. Frölunda spelarna var tydligen så nervösa att de bröt ihop totalt.
Ni kan som sagt vara glada att ni vann idag
Kommentera

« · 248881