1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581771 inlägg · 6215 ämnen

Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03

« · 828875 Till forumet


Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
TT: Självklart!

Jag föreslår att allt matchsnack sköts i denna tråd.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Röda Tallen: Så om W-Ö vinner, får inte TIMRÅ IK några poäng då?
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Mappe: Jo det blir det nog. Vi kommer ju ihåg att vår käre W-Ö Kalle tillhörde Timrå så det borgar nog för poäng!
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
htikare: På tal om W-Ö Kalle. Skippa allt vad intromusk avidg heter och spela "When the saints" när spelarna åker in på isen på lördag.

Snälla!
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
pettsson: Skriv det till Actionleif!!
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Ja är det någon gång man skall göra det så är det ju i morgon.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Per HApps: Oj vilka goa minnen det väcker, Kommer ihåg att vi höll på att spela sönder farsans 7". Timrå hej på A-sidan och WÖ-Kalle på B-sidan. Jag tror att lillebrorsan gjorde en fet repa med pickupen över den. HUA!
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
pettsson: Strålande förslag!
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
pettsson: Jag tycker man borde köra lite gamla hejaramsor, ex sa sa sa bra bra bra TIMRÅ TIMRÅ TIMRÅ.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Ännu frågetecken för Warg och Regin inför morgondagen... Fan vad less man blir! Timrå IK - föreningen för glaslirare? Det gick förvisso vägen igår, men Mora är av ett betydligt segare virke än Skånes stolthet. Orkar inte med ännu en torsk mot detta menlösa lag, än mindre när vi nu ställer upp i en grymt klassisk mundering...
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
DJ Hemp:
Skulle inbilla mig att bara genom att ta på sig WÖ-tröjan så kommer samtliga att jobba lite extra.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
DJ Hemp: Du kan vara lugn, det hela har varit ett spel för gallerian. Vi mörkar skador och anpassar medelpadsexreseen lagomt till slutspelet. Orion kommer säkert med en förklaring i das boot tråden efter midnatt. Warg och Regin sitter och skrattar sig harmynt för tillfället.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Per HApps: Hur många i dagens Timrå IK känner till W/Ö-tiden tror du?
Kommentera


Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Laken:
Det är ungefär som med Historian i skolan, få känner till den men den ska nötas på ändå.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Laken:
min svärfar stod i mål i W/Ö. Men påden tiden var det keps och skinnhanskar.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Laken: Positivt och Negativt

"Centrarna Fredrik Warg och Peter Regin som stod över torsdagens match på grund av sjukdom är tillbaka till matchen mot Mora. Tillbaka är också backen Mika Niskanen. Däremot har Medelpadslaget drabbats av en nytt avbräck.

- Anton Strålman har feber, berättar Timrås assisterande tränare Mikael Andersson."
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Röda Tallen: Jo, jag såg det (uppdaterade just min profil).
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Per HApps: ...och vår lagkapten har nog aldrig burit en snyggare tröja än den här:

Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Friskan & Per HApps: Det jag menade är att jag inte tror att spelarna jobbar extra hårt enbart på W/Ö-tröjorna...
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
enbart beroende på W/Ö-tröjorna.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Laken: Men känns iaf som att vi går plus på att byta Strålman mot Warg, Regin och Niskanen.
Men det är själva fan att det alltid är någon nya som är borta.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Röda Tallen: Jo men så är det för alla lag den här tiden på säsongen.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Laken: Visserligen, men tur och otur brukar jämna ut sig. Men inte för oss.
Tycker inte vi har haft tur med skador/sjukdomar ännu.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Laken: Hmmm?? Wifsta-Östrands IF i klassisk vit dräkt med blå och röda revärer... Vet Mora om detta så att de inte bara har sin vita bortadräkt med sig till matchen? Förhoppningsvis så vet dom väl det??? Tänk om dom måste låna röda ställ för dom bara har vita med sig???? Jag menar det kan ju hända och då kanske klassiska Wifsta-Östrands IF i vitt möter TIMRÅ IK i rött för att Mora har måstat låna... Å vad krångligt.......;-)

FORZA Wifsta-Östrands IF.........alltid, alltid........
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Dream Team: Varför har man inte snörning i kragen?
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Per HApps: Handskar??En annan stod ju barhänt på min tid=)..
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
actionleif: Nog för kostsamt o besvärligt att borra alla hålen...därav budgetvarianten..ser lite trång ut i halsen också men om bara viljan finns så får dom nog luft under vingarna imorgon..tre poäng till W/Ö!
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Vi tar allt tok innan slutspelet, så är det bara... kolla:

- Anton Strålman har feber, berättar Timrås assisterande tränare Mikael Andersson.

Vi grinar inte i dagsläget... Vi tar ALLT i slutspelet, inga/ingen kan hota OSS då...

FORZA TIK.......alltid, alltid..........
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Jaji, sicken jävla skräll att "Strålis" har insjuknat nu när Warg och Regin ser ut att vara tillbaka! Fast nu börjar i alla fall vårt skadeläge likna de flesta andra lags dito vid den här tiden på säsongen. Så jävla trist bara att vi ständigt måste avvara så kallade nyckelspelare i match efter match...
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
DJ Hemp: Grejen är ju den att vi väl redan har fyllt upp vår beskärda del av kakan med råge. Nu har det väl aldrig funnits något som hetat rättvisa vad gäller hur illa lag drabbas av skador, men det sannolika är nog att vi p.g.a våra skador, och genom att nöta hårt på ett fåtal spelare under en väldigt lång tid, också har ökat skadebenägenheten hos dessa spelare. Det är egentligen ett mirakel att Jonte har orkat spela så mycket som han gjort. Allra helst med tanke på hans status innan säsongen började.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Dream Team:

Joji, detta faktum har även jag insett. Inte minst "Jonte" och "Strålis" har ju matchats "en masse" och det fattas ju bara att tilltänkta matchvinnare som just Hedström insjuknar lagom till en eventuell kvartsfinalserie då den ursprungliga förstafemman i övrigt kan vara intakt. Fan, man önskar ju så gärna att vi kan uppnå ett välförtjänt slutspel och väl där få kriga på någorlunda "rättvisa" villkor = hyfsat ordinarie manskap i femmorna... (Hmmm, avdelningen understatement)
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Dream Team:

Med detta märke (länk) så blir den ännu snyggare. Tänk om jag kunde få se Mora i en klassisk vit-grön-röd dräkt, i stället för dagens röd-svarta.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
DJ Hemp:
Enligt ST så var det inte omöjligt att dessa tröjor används som "borta" tröjor nästa säsong, men då med reklam på förstås.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
TIKbiff: Med Wifsta-Östrands logga, Kråklogga, eller broccolitallar?
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Paddan:
Bah :-)

Tobias Viklund i TIK?
Ja vi kan nog förädla honom med :-))))
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
TIKbiff: Jag har också svårt att se hur texten TIMRÅ passar in på den där tröjan. Därför borde väl det enda rätta vara för er förening att krypa till korset och återinföra tallarna.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Paddan:
*applåder och visslingar*

Jösses Paddan, det var det klokaste inlägg du någonsin skrivit

*bockar och bugar*
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
TIKbiff: "Bulla" gör sig väl trots allt rätt bra iklädd W/Ö-dräkten:



Men om allt ska vara rätt ska det självklart stå "#5 Svedberg", och inget annat..


Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Snälla snälla snälla snälla, spela "Timrå Hej" vid entrén idag.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
-Gurra-: Håller med dig !! Ikväll skriker vi för alla spelarna som både står på isen och har spelat med Timrå genom tiderna !! Tänk vilken kraft det kan bli !! KRAFTSAMLING ikväll kära Timråiter.
Klicka på tröjnummer och känn hockeykulturen rusa genom blodet :-)
Vi vinner Vi vann !! HELA HALLEN !! klapp klapp klapp
SATAN vad jag längtar
Kommentera


Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Jag hoppas verkligen dom spelar When The Saints idag (när lirarna kommer in på isen dvs.) , det skulle vara ett klockrent val enligt mig.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Wifsta/Östrand e dom bästa.
Heja heja heja Timrå.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
dr-nix: Så jäkla klockrent är det väl ändå inte. Tröjorna är ett 50-årsjubileum och Jonny Cutz skiva kom väl ut tidigt sjuttio.
Kommentera


Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
T T: vafan tänkte snarare på W-Ö Kalle jag.
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
dr-nix: Ok. Förresten så har ju Timrå Hej och annan nostalgi använts de senaste matcherna.
Kommentera


Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
actionleif: Därför att de där tröjorna inte hade det?

Saxat från ST "... det kan vara värt att ta en titt mot ståplats under introt för hyllning av hög klass."
Kommentera

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
klm: Jajamensan.Men det blir inte lätt alltså när mora tightar ihop sig och spelar sån däringa grishockey.Nej ska timråik vinna idag så är nog nyckeln att åka skridskor utav bara faan.Annars kan det bli torsk hoppas dom knyter nävarna idag och vinner det skulle smaka det...
Kommentera

« · 828875