1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614971 inlägg · 6214 ämnen
« · 1785113 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Timrå IK - IK Oskarshamn 1-1

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
{3627}: lite moment nu då för bövelen tack

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
{3627}: som sagt, bara en skitpuck ifrån :) fast det där var rätt snyggt! Många ovanligheter där på samma gång, mål i PP och skott från (typ) blå.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
PP...
MÅLLLLLLL
Fitta så gott 😋


Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
gratis chans att komma in i matchen....

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
{3627}: jag håller med, det ser bedrövligt ut. Men vi är bara ett mål från poäng å andra sidan. Kan den landslags- och NHL-meriterade Salo skita på sig så kan målvakten i Oskarshamn göra det också :)

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Nu får hann snart göra något Roger Pontare...

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Nä det övergår mitt hockeyförstånd om hur vi ska kunna vinna den här matchen, Ohamn ser sååååå mycket bättre ut.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Herregud spelar vi match ikväll??
Kommer tvåan nu??

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Smokey: Själv skulle jag vilja ge ett "Mr. Bean"-pris till hela laget, det ser inte ut som att man har den blekaste aning om vad man ska göra där ute på isen.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Dålig tajming i passningarna....Som det sett ut senaste tiden.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
{297}: Vi ligger under med 1-0 o det finns inte en tendens till att känna ett hopp om en kvittering... Utan det är en kassaskåpsäker ledning.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
{297}: Hade vi inte petat med klubborna i huvudet på Oskarshamns spelare, då hade det här laget legat bra till i nomineringen till Nobels fredspris.

Kampfritt!

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Nisse på Mon: jag väljer att se det som att vi bara är ett slumpskott ifrån en sjukt oförtjänt kvittering :)

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Varför backar alltid våra backar in i egen zon när motståndaren kommer i mittzon? Tycker vi ger alldeles för mycket tid till dom.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Nisse på Mon: tror vi kan skippa tankarna på top 2 i alla fall. I den här takten tacksam för top 8.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Kom igenn nu fan i andra halvlek!!!
VAKNA!!!

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Smokey: och vad händer i omklädningsrummet innan match? Noll focus?


Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Woody Jokinen: Det har du rätt i. Fel av mig. Menade förstås Sundsvall hockeys u16 lag.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
{297}: jag fattar.....Håller nog egentligen med om det stämmer med Frölunda.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Här står indianmadsson i fyra raka förlustmatcher...
Ohrren kommer in och vi vinn mot flickorna ifrån Mora...
Hur i helvete kan han stå ikväll?!!!

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Jag tippar på en klassisk början på andra perioden. Timrå börjar ännu mer förvirrat och passivt. Efter 60 sekunder tar Rogga en hårtorkstimeout.

Min stilla fundering blir:

- Vad händer i omklädningsrummet under periodpausen???

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
{297}: Precis min åsikt, men det föll inte i god jord när nyheten kom.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Time to wake up för fan...
Har de redan tagit Christmas fan??
Nä andra halvlek vill jag se lite jävla anamma i...

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Woody Jokinen: Känns inget vidare just nu, Timrås bacar borde drillas i hur man använder sarg under press i defensiv zon. Inte jättemånga utropstecken nu inte...

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Noll fart, noll energi, noll tempo, kan inte sluta förundras hur detta lag kan sjunka så lågt på ett par dagar.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
palleparling: Nu ska ju Brunflos u12 inte alls underskattas...

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
erathoo: Ursäkta min ton men jag är av den bestämda uppfattningen att om Mattson är klar för Frölunda så ska han inte stå en sekund mer i timråkassen. Även om vi vinner några fler matcher med Mattson än med Ohre så är det en prinsipsak, vi borde satsa mer på de som vill spela hos oss än de som sätter sig ner och skriver kontrakt under brinnande säsong.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
{297}: Forsberg har gjort sitt. Han kan åka hem till Jämtland och åka skidor. Karln verkar ju handlingsförlamad?

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Mattsson och Boyce är dom 2 som gör mig mest besviken just nu. Mattsson har tvål i handskarna och Boyce passar sämre än Brunflos u12 lag.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
{297}: Japp 😀
Det är en markant nedgång dock, det har du helt rätt i

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
erathoo: du menar innan han skrev på för Frölunda?

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
{297}: jodå det kan han, inte idag hittills verkar det som, men nog sög han in puckarna helt OK i början på säsongen?

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Tyvärr hönsgård i vår egen zon och alla dessa onödiga utvisningar gör inte saken bättre. Sen undrar man vad tanken är i PP, finns det någon?

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Smokey: Inte en farlig målchans än. Totalt impotent spel....

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Smokey: Ja. Timrå är ständigt tvåa på pucken i egen zon och kommer en och en eller två och två mot ett samlat försvar i uppspelen. Det ser inte så bra ut alls. Ensidigt och fantasilöst, nästan vilset ut. Jag borde antagligen inte titta.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Smokey: Synd att påstå att man får bra vibbar av insatsen hittills. Men allt kan ju hända...

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Åh åh vad jag hatar skitmål....Och vilket självförtroende de har Oskarshamn.kommer rätt till pucken mest hela tiden.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Smokey: jag såg aldrig vad vi fick PP för, var det ens något? Sen är det ju synd att vårt PP är skit. Visst finns det sämre lag men vårt är verkligen skit. Man ställer inte ens upp för att ta avslut från blå, det är som att vi ska spela på kontring fast med en man mer.

Jag hoppas Frölunda har tänkt och träna returer med Mattson innan dom låter honom stå i kassen, han kan verkligen inte suga åt sig en puck. Det verkar för övrigt vara svårt att komma till avslut ikväll.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Segt, ineffektivt åka upp dumpa puck i hörnen. Tappa puck. Just nu är det Oskarshamn som håller taktpinnen och Timrå trampar luft.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
{297}: Dommarn är sjysst. Nu fick vi en kompensation i alla fall...

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Smokey: Håll ner klubbjävulen för fan!!!! 😵 😵

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Smokey: hur kan man HELA tiden ta utvisningar för hög klubba? Det måste vara vår absolut vanligaste form av utvisning men det borde vara en sån där utvisning som sker en gång varannan match. Hur tränar dom egentligen?

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Men för helvete! Höga klubbor i drivor och en loj målvakt... Det här ser ju inte bra ut:(

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Också det här med höga klubbor......

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Smokey: Jag blir vansinnig...
Man hinn ju fan knappt slå upp innan Madsson släpp in hann...
Varför inte Ohrren ikväll!!!!!??

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
{297}: Ja det vette faan vad som hänt med Mattsson. Han släpper returer och har problem med positionen i målet.
Kanske beror på ett färdigt kontrakt med annan klubb???

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Smokey: Näe, billigt mål, onödigt..

« · 1785113 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer