1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen
« · 1787526 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå nånting...
Klart nu iaf.

Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Hur kommer Roger in i det resonemanget?

Sv: Apropå nånting...
Kongo: om TL spelar offensivt under en månad så visar det att han spelar offensivt under en månad.

Får det även andra backar att kliva framåt offensivt så ser hypotesen ut att falla ja...

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Hamrin för helvete! Klok och hockeykunnig så det stänker floder av puckolja och vispande grafitklubbor i rinksoppans storkök när han tycker till eller filosoferar runt ishockeyns bisarra värld.

Varför inte byta ut "vardagsrum, del av fönster, ljusstake, tyllgardin och typ ramla nästan ur bildsjälvfilmnings stuket" mot ett kamerastativ och en enkel backdropp (enhetlig bakgrund) men typ texten "Hamrin hockeytycker" tryckt massor av gånger i rött mot vitt? Det skulle lyfta dessa klocka ord typ 300 gånger, i alla fall ur ett mer stylistiskt perspektiv. Innehållet är givetvis redan fulländat av kunskap och intressanta tyckanden och åsikter!

Med kanske bara en gnutta slipad bildform, då kunde dessa inlägg få ännu större guldkant om de nu inte redan får och har det. De skulle säkert leva ännu längre i den här allt mer medial floden av videobloggar, FB och Youtubedelningshysteri som råder.

Tänkte skriva drivor om exponering av budskap och marknadsprofileringstankar... Men nöjer mig med att skippa det och inse att Hamrin alltid är sjukt bra hur fan han än presenterar sina typ videobloggar!

Det här var bara en reflektion från en som fick kolla in filmen typ tre gånger då jag fastnade i en omedveten fundering på bakgrund och varför Hamrin långsamt gled ur bild;)

Sv: Apropå nånting...
Lite Jimmy Hamrin där han går in lite på hur han ser på nuvarande Kvalsystemet bland annat, väldigt intressant. :)

Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Om TL gör bra ifrån sig och spelar ett offensivt backspel, faller hypotesen att Roger stryper backar då?

Sv: Apropå nånting...
Jag hoppas inte att vi stryper den här backen med bara...


Sv: Apropå nånting...
Smokey: skitlänkar. Får inte upp ngt. Prova igen.


Sv: Apropå nånting...
{7412}: Vore kul om vi vore helt skadefri med.

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: kommer bli grymt bra för Timrå då boysen kommer tillbaka fullproppade med självtroende efter Jvm.

Sv: Apropå nånting...
Gott nytt era jädrans röd vita dårar 😊
Nu kör vi över alla jävlar 2017!
Forza Timrå IK.

Sv: Apropå nånting...
{3627}: 3 mål av Dahlén

Sv: Apropå nånting...
4-0 o Dahlén tråcklar in den å...

Sv: Apropå nånting...
3-0 Sverige i 1:a... Dahlén o Lööke nätar o EP assisterar till det 3:e... bra där.

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Gott Nytt År alla TIK-Lovers! 🍾🎉✌👌🍻🍸🍹🍭

Sv: Apropå nånting...
183 cm, 90 kg, högerskytt. Lär ha spelat JVM nu om inte hösten spökat för honom. Spås gå topp 10 i sommarens draft. Om vi väljer att se hur verkligheten ser ut så känns det ju som att det är en väldigt bra lösning. Sen lär han väl knappast bli kvar jättelänge med tanke på att Rögle är jumbo, men om vi kan få fart på PP under tiden han är här så räcker det för mig.


Sv: Apropå nånting...
Till alla fantastiska borderlinepersonligheter på den här sidan vill jag önska ett riktigt Gott Nytt År!
Med en stilla och innerlig förhoppning om att vårt älskade Timrå IK medicerar oss rätt.

Alltid rött, alltid rätt!

Sv: Supporterresa
2016 kunde inte få ett bättre slut!
3-1 borta mot Västerås va en ganska viktig seger för att inte tappa allt för stor mark till toppen!

Vi får hoppas att 2017 startar lika bra som 2016 slutade!

Följ med supporterklubben till Stockholm för match mot AIK lördag den 7 januari.

Avresa!
NHK Arena: 09:50
Timrå E4: strax därefter (kom i tid)
Navet: 10:10

Pris: 350kr + 100kr inträde

Då vi har problem med reseanmälan via hemsidan så ber vi er att anmäla er till våran reseansvarige på telefon 073-0557715 genom att skicka ett sms med Namn, telefon till samtliga personer du anmäler och vart ni kliver på.

Gott Nytt År önskar Supporterklubben

Sv: Supporterresa
Har alla sett att Supporterklubben kör buss ner till AIK-matchen nästa helg?

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
El Maco: Underbar seger i grevens tid.
Måste vara bästa boosten. Hoppas grabbarna tar vara på den energi som det här skapar.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Sköööön känsla!

Tack Timrå IK!

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Seger och 3 poäng - tack Timrå!!

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
El Maco: Tack! Maco för din positiva känsla i eftermiddags. Tog fasta på den och se det gav 3 sköna poäng. Repris 4/1 tack. Nu firar vi 😆🍾🎉

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Smokey: Haur ru redan börjat fira nyår? 😵

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Smokey: I know. Han stog strax till höger utanför bild

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
El Maco: Svar JA
Ni hördes ända till TV-rutan
TACK!

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
El Maco: Junior var på plats.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Inte ofta en 08 som jag ser två matcher i rad. Men eftersom HS bara fokuserar på det som INTE funkar och går all Modano över allt som går mot oss vill jag hylla vår hemmapublik. Vid gör en pissig insats hemma mot fucking Pantern, ger bort matchen med en serie tavlor och är aldrig nära. Då matar Västra Stå på, matchen igenom. Nu på väg hem från Västerås, klassiskt lag, visserligen bara 2000 där men helt jävla tyst och uppgivet i hallen. Man har alltid hybris på en bortasektion men nog hördes vi 15 rödvita ostörda matchen igenom?

Tack Västra Stå för att mina småkillar gillade matchen i tisdags trots spelet. Timrås bästa marknadsförare på den här sidan Emil Pettersson.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Smokey: dom också, fast den hette väl :
"Å det e Gällivare boys - na-na-na-na-na-na" 😉

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Smokey: bättre än sprit
Uppladdat:

500x0-img_1405.jpg


Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
EXPLORERSMÅLAND: EB var väl bara ljummen!?
Ett friläge som han inte ens var nära att sätta

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
El Maco:

Ok, två av tre onödiga då. 👍🏻

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
EXPLORERSMÅLAND: Blandar skönaste segeskumpan så det står härliga till.

Champagne kan nulla väggen!
Uppladdat:

500x0-img_6345.jpg


Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
The great one: den sista var töntig av domaren. Han kallade felaktigt på TO för Timrå fast Roger inte begärt. Ingen i båset var redo och ingen fattade något. Vet inte vad #16 sa men alternativet är att domaren hackar i sig och inte delar ut en tvåa när han fuckat upp allt helt själv.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
OlliJanne: Var väl Strix Q som körde låten?

Boyss;)

Googla och minns!

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Smokey: Haur ru knäckt Explorhalsen än??


Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
{7412}: var mycket skeptisk ...men jävligt skön seger.. grattis

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Så skönt med seger! Vilken stark 3:e period som kom från ingenstans. Helt plötsligt började vi kriga o spela enkelt. Fortsätt så. Skön avslutning på året, viktigt inför framtiden! Lauritzén får dock gult kort, 3 onödiga utvisningar ikväll. Det håller inte.


Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Bra, och skön seger!!!
Mot seriens stryklag dock.

Kul för Boyce.

Gott nytt år!

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
2p från 3e plats, vore önskvärt om vi fortsatte att vinna.

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Modano: Sabrina hade rätt i sin sång... Boyce, Boyce, Boyce
Nu blev det ju perfekt läge att önska alla härinne Gott Nytt År!!!

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Mattsson kassaskåpsäker och EB het som fan...
Ikväll rinn flarran extra lätt... 👍😊

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Ska nog fortsätta att tippa Timrå förlust!
Har gjort det två ggr och två vinster!!!!!!!

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
Så skönt! Kunde inte se den här segern komma... rätt åt mig!

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2016-12-30
bobrov: Fortfarande inte bra i fingret!
Kan inte hålla i klubban när sprutan slutar verka

« · 1787526 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer