1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614898 inlägg · 6214 ämnen
« · 1781591 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Bra att Roger är förbannad

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
{297}: Går bra det här

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Målvaktsbyte ? Två lätta insläppta

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
{297}: Dejavu

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Heisenberg: domarjäveln måste ju för fan rätta till ett felaktigt domslut? Pucken kan ju omöjligt släppas i vår zon på en felaktigt dömd icing? Jag fattar ingenting, avgå alla!

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Hade aldrig hänt om inte domaren hade blåst icing trots att dahlen var 2 meter före på pucken vid förlängd mållinje. Någon som glömt den regeln eller? Less man blir

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
T T: först får vi en felaktigt avblåst icing (en puck vi är först på och har kontroll), domaren släpper inte på mittlinjen utan drar ändå ner teket och sen får vi boxplay och Strömberg gör mål från bakom förlängda mållinjen? Kanonstart...

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Såsigt av Mattsson eller ?

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Allstar har slagit vantarna i bordet i dag. På O'Learys kan man se matchen i kväll.

Sv: Apropå nånting...
Undra om dom ens kommer sända derbyt i huvudkanalen denna gång? Allt jag kan se är att dom ska till Oskarshamn för 4e gången i år dagen efter derbyt och sända..

Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: ju fler som köper matcher och ser, ju mer visar de. Enkelt.

Sv: Apropå nånting...
Modano: Är det ett Stockholmslag spelar det tyvärr ingen roll om man ligger på undre halvan av tabellen eller inte. Hockeymässigt känns det tveklöst hetare med en match mellan tabellettan och tabelltrean än ett möte med ett hopplöst harvande AIK. På Cmore råder marknadens logik, inte sportens. Tyvärr.

Sv: Apropå nånting...
Nu har idioterna taget bort Timrå matchen ska visa Aik som vanligt för 10 gången minst jävla pajas kanal

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Sputnik: Käre vän jag önskar att jag kunde närvara ikväll. Hade två julbord och Timrå IK på tapeten och domarna känner jag..som ville träffa mig!
Men jag kunde inte klona mig ikväll...tyvärr 😢
Sitter på bussen till ett av julborden nu och imorgon ringer klockan kl 8...
Samsutbildning på brandstationen..
Vet inte hur jag klarar det....men det GÅR!!!
Vi får ses till vårkanten istället..
Får se matchen på dansgolvet och i baren ikväll i mobben...
Forza Timrå IK..
I nöd och lust och bara bröst tills vi SM-GULDET bärjar nästa säsong 👊👌💪👏👍🍸🍹🍷🍺😁

Sv: Apropå nånting...
Tjalle: Går de o räkna biljetter nånstans??

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Sputnik: Tror det blir ruggigt tufft i kväll. Hoppas bara spelarnas skallar är närvarande till 100 procent så inte tankarna ligger på måndagens derby, som det uppenbarligen gör hos oss fans ;)

Sv: Apropå nånting...
62 sittplatsbiljetter kvar nu till måndagens match (räknat igenom gröna stolar).

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
tjobba: Man känner sig som ett barn inför julafton när man nu skall få se Timrå live för första gången den här säsongen. :) Hoppas man får träffa på lite Smålandstikare på plats också, jag drar med mig farsan och en vän i allafall. SMÅLAND kommer du ikväll? :)

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
El Maco: Mycket spännande match och en stentuff sådan. Kan Timrå vinna 3 av de 5 kommande ska vi vara väldigt nöjda. Men det blir viktigt att visa vår kapacitet mot våra toppkollegor.

Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Idag spelar ju Timrå svår och viktig toppmatch. Det gick ju rätt lätt hemma men sedan dess har VIK värvat Wahl och dessutom fått tillbaka Conny Strömberg från skada. Det kan gå hur som helst. Seger vore blytungt.

Sv: Apropå nånting...
Eilert Pilarm är tebaka...
Det tar vi en rackarebajsare på..🍸👊😁

Sv: Apropå nånting...
Nu kan man snart räkna lediga sittplatser på två händer. Fantastiskt. Nu gäller det bara att folk fyller ståplats så stämningen och sista pengarna kommer in.


Sv: Apropå nånting...
Märkligt att de låt AJ båd var trän å sportfiskare samtidigt i MoDo...
Dä bli int skoj i Skabbräven i vinter...
😰😱

Sv: Apropå nånting...
Modano: Märkligt, här står det att det är Luleå-Frölunda som visas på cmore hockey imorgon.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ilar över...😉

Sv: Apropå nånting...
Hyfsade straffsparkar inne i Modoboken nu för den som känner sig hugad. Jag avstår, blir mest lyteskomik över det hela 😂

Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Ja där ser man,har letat en sådan lista hela säsongen.. Ser samtidigt att två matcher är i cmore sport huvudsändningar och såklart är dom när ungdomarna är på junior VM.


Sv: Apropå nånting...
Hockeyallsvenskan på TV sök på det kommer matcherna fram för flera veckor

Sv: Apropå nånting...
Modano: Vart får du den infon ifrån? Ser ingenting i tablån, endast på cmore.se där alla matcher alltid sänds?

Sv: Apropå nånting...
tjobba: I morgon håller vi på MoDo mot Mora. Viktigt om vi ska kunna skapa lucka.

Sv: Apropå nånting...
Visar både Västervik och Modo på C-more Hockey !

Sv: Apropå nånting...
{3627}: Gissar på 1000 stå och 200 sitt kvar. Svårt att gissa på om hallen fylls. Men över 5500 blir det garanterat.

Sv: Apropå nånting...
{3627}: kanske platser med skymd sikt - ståplats i Strimmahallen?

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Pettisbif framstår som en hyfsad säker källa-pajas 😂

Sv: Apropå nånting...
{7412}: Brynäs som hade en egen tråd om att han skulle lira där..

Sv: Apropå nånting...
Från det ena till det andra, Bud Hollywood tillbaka i shl. Skapligt förstärkning för Skälle.

Sv: Apropå nånting...
Såg på Twitter nu oxå att Timrå sa att det var 1200 platser kvar till derbyt. Måste vara ståplats, som sagt, det mesta.

Sv: Apropå nånting...
95 % av det är nog ståplats

Sv: Apropå nånting...
tjobba: Det kan omöjligt stämma. Jag fick leta med ljus och lykta för 3 sitt bredvid varandra förra veckan.

Sv: Apropå nånting...
... Så såg jag nyss Timrå IK:s inlägg på Facebook om att det finns 1200 platser kvar i arenan till måndagens derby.

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2016-11-30
El Maco: Jag vill ha markkontakt med en tå åtminstone 😊
Håller med om att det skulle kännas tryggare om några av våra tilltänkta energispelare brukar in några kassar.

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Ja med AJ vid rodret så styr han skutan
raga vägen ner i Div 1....
Då får de två lag i ettan i Övik..

Sv: Apropå nånting...
El Maco: jag förstår inte heller det. Hans CV är ju en katastrof. han har dessutom en historia i HV där han hade problem med sin personlighet. Nu går det rykten i modoforumet att han kör sitt "management by fear", vilket inte funkar,
Kan tänka mig att han ryker vid ett senare tillfälle. Handlar nog också om ekonomi.

Men skönt att Svartvadet nu äntligen får straffet för det avgörande målet mot Timrå i kvartsfinalen. Jag vet ju att han däruppe sitter i rödvita kläder....

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: svårt att fatta att de är så förälskade i Andreas Johansson? Men är sportchefen borta lär tränaren få sitta kvar. Borgar väl för att Modo inte vänder det här i första taget. De får ju gärna fortsätta haverera minst en vecka till i alla fall.


Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: ..det var ju på tiden..

Sv: Apropå nånting...
Svartvadet får kicken.....

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2016-11-30
erathoo: Leksand är lotteri;) Typ trissklubb.

« · 1781591 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer