« Föregående · 1781719 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Modano: Wohoooo! Vilken pralin! Vilken läckerhet! Vilken godbit!
+ 1
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
EXPLORERSMÅLAND: Men gå ner på folk agera så jävla dålig inställning av många
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Nacka TIKare: vi har väl dragit på oss minst utvisningar i serien? Däremot så drar vi alltid på oss dom i helt fel lägen i matcherna
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Så jävla dåligt försvarsspel spela fysiskt för helvete Stene Boys Emil B kan Roger bänka
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Woody Jokinen: jag orkar snart inte kommentera dessa bedrövliga utvisningar och det helt kassa boxplay som Timrå har..
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Woody Jokinen: dags för gamla klyschan? "Man vinner Inga matcher i..."
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
nä , men om vi skulle ta och bosätta oss i utvisningsbåset ,
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Johan J: Det också. Framför allt det. Inga dumheter nu när EB sitter utvisad.
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Woody Jokinen: Kom igen i tredje nu Timrå. Spela som ett lag i tredje nu och avgör i slutminuten. Det har varit lite för mycket enmansshow så här långt i matchen. Svårt att skapa tryck då. Även om båda målen är individuella prestationer av dumpa puck mot mål karaktär.
+ 1
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Timrå Icon: Fast det är väl lika bra att de stökar undan den effekten ikväll 😉
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Woody Jokinen: Kom igen nu Almtuna!! Full fart i tredje! Gäller förstås bara i afton...
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Nacka TIKare: Haha. Ja, statistiken över hög slickepinne leder vi skyhögt. Känns inget vidare att börja tredje med en man mindre. Spåren förskräcker...
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Woody Jokinen: apropå statistik. Timrå måste leda "klubba i ansikte" statistiken överlägset. Hur svårt skall det vara att ha klubban i isen? Fan vad onödigt och vi vet hur det går när vi ställer upp stilla i boxen och tittar på. :(
+ 2
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Skönt med 2-2 inför sista. Härligt för Dahlén att få utdelning.
Tendensen är ändå att vi har fortsatt svårt att spela oss igenom mittzonen mot ett samlat försvar, vilket varit ett genomgående problem under säsongen.
Men nu tar vi det här i sista.
Tendensen är ändå att vi har fortsatt svårt att spela oss igenom mittzonen mot ett samlat försvar, vilket varit ett genomgående problem under säsongen.
Men nu tar vi det här i sista.
+ 1
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Kulltorp: snacka inte skit om Boyce. Jag har en mancrush på honom. Den sanne Boyce. Penaltykillern, returinpetarmålskytten, backcheckaren. Han kommer komma starkt den här sässen innan den är över.
+ 5
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Härligt med 2-2 nu, men sååååå jävla onödigt av Berglund
+ 1
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
erathoo: Maybe it's just another kind of that kind of game....:)
+ 2
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Woody Jokinen: maybe this wasn't one of these games after all....
+ 2
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Woody Jokinen: Det finns fler som kan skjuta mååååååååååål!!!! Härligt!!!!
+ 2
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Hälge: Lökke känns mer och mer som en ny Jeremy BR. Bara en massa tomåkning utan tanke eller finess..
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Woody Jokinen: Och John Westin är jävligt bra på att skjuta måååååål!!!
+ 5
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
erathoo: Västervik är jävligt bra på att slå icing åtminstone. Den statistiken borde de leda.
+ 1
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Jåkkinen: Funkar bra, synd bara att Timrå inte riktigt får igång matchen.
+ 1
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Krap Nek: Fest i Ö-vik? Tabellen är också en parameter i hockey.
+ 2
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Krap Nek: Men för h-e in med en right skytt o en riktig back o börja spela enkelt med skott på mål!!!
Ska det vara så svårt med PP???
Ska det vara så svårt med PP???
+ 2
Sv: Apropå nånting...
El Maco: varför har dom ens ett schema med matcher då ? Flest bor ju i stockholm , AIK 52 omgångar . LESS
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Två missade avslut håller inte mot äcklig rutin. Hoppas Dalén får till avsluten mot slutet av säsongen...
+ 1
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Kulltorp: Timeout, Roger drog en ordentlig utskällning såg det ut som...
« Föregående · 1781719 · Nästa »