« Föregående · 1781801 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Kulltorp: Ja utvecklingen går tyvärr åt en ny "Tant Hagos" varning. Spelar han inte fysiskt tillför han inte ett skit hänger inte alls med i skridskoåkningen o spelförståelse
+ 2
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Sputnik: Boyce blir ju konstigt nog sämre och sämre för varje år. Han har vekligen ingen teknik, spelförståelse eller skridskoåkning som håller på den här nivån. Enda gångerna han är bra är när han bara kör upp och ner. Då stressar han motståndarna iallafall.
Att sätta in han i PP är ju rent vansinne.
Att sätta in han i PP är ju rent vansinne.
+ 5
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Sputnik: En detalj i PP är när Boyce står i en helt menlös position och alldeles för sent ställer sig framför mål och bökar,vilket borde vara hans solklara position och roll. Finns det några klara direktiv ens?
+ 1
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
lungan: Jahaja då bevittnade man detta debacle live, man levde från hopp till förtvivlan många gånger denna match. Vårat PP och BP spel är under all kritik idag som sagt. Sen kan alla inte bara förlita sig på att EP och Dahlen skall fixa allt hela tiden. Som det känns nu så kommer derbyspöket slå till igen och det blir en tung förlust mot Modo på måndag, tyvärr..
+ 2
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
EXPLORERSMÅLAND: Har du fått solsting eller är det bara häxeri och trollkonster?
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
erathoo: Ohre måste få chansen nästa match, Matsson gav ett sjukt dåligt intryck. Första målet är katastrof och straffen tror jag han måste ha somnat på.
+ 1
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Timråit H-sand: vårt PP, känns bara fel. Känns om vi har för många inne i PP samtidigt, PP bygger på rolller och alla behöver göra son roll 100%. Av det som visas är att alla över arbetar, själv skrek jag släpp pucken innan EP tappade den. Puktempo är det dom behövs i PP, inte att vi ska hitta den avgörande passen. Låt pucken rulla så lovar jag att vi kommer få mål. Sluta jaga poäng till poängligan!
+ 4
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Jämtlandsfil: Bara nu inte får för sig att även om Wedin kan spela så får han börja som 13:e man. Då är det skandal. Han, John och lill challe har ju fungerat väldigt bra. Vet inte om han har nåt emot Wedin. Han måste bara in om han är spelklar. Han kommer snurra med de yra Modobackarna👍!
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Uselt lagspel fäller oss igen. Timrå är just nu 2 ungtuppar och ett gäng huvudlösa statister.
Ok. Lite väl drastiskt. Men fan så frustrerande det är att se dessa matcher. Hur kan vi inte ha ett stabilt, fungerande grundspel? Hur kan vi vara så jävla lätta att stressa sönder?
Frustrerande var ordet. Ska fan sluta kolla på bortamatcherna. Helt sjukt att man kan vara så orolig för ett lag som, i a f fram tills typ idag nästan , leder serien.
Gaaaah!
Ok. Lite väl drastiskt. Men fan så frustrerande det är att se dessa matcher. Hur kan vi inte ha ett stabilt, fungerande grundspel? Hur kan vi vara så jävla lätta att stressa sönder?
Frustrerande var ordet. Ska fan sluta kolla på bortamatcherna. Helt sjukt att man kan vara så orolig för ett lag som, i a f fram tills typ idag nästan , leder serien.
Gaaaah!
+ 3
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Lauritzen, på vilka meriter får han vara med på ?
Hänger ju inte med
Hänger ju inte med
+ 1
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
EXPLORERSMÅLAND: Vinner vi mot Modo på måndag går vi upp över strecket igen. Västervik möter BIK. Ge oss frid. Hoppas Modo hittar tillbaka till sin gamla streak igen till veckan. Dagens vinst var nog bara olycksfall i arbetet.
+ 2
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Emil förorsakar straffen, tyvärr. Men va f-n, killen är ju lika bra som en hel V-vikskedja helt på egen hand.
Anar en, om än liten, formsvacka för laget här, förutom ungtupparna.
När kommer Wedin tillbaks? Hans speed saknas ..
Anar en, om än liten, formsvacka för laget här, förutom ungtupparna.
När kommer Wedin tillbaks? Hans speed saknas ..
+ 1
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Kattgubben: I Helvete funkar inte då halva laget glider och ingen vågar kan spela FYSISKT i den här matchen. Boys Stene lill Challe helt jävla kass
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Woody Jokinen: Håller med! Bedrövligt helt enkelt. Kan inte spela med huvudet under armen då.
Och när ska man få fason på PP??? Helt bedrövligt där. Måste väl kunna gå tillbaka till grunderna då för det kan ju inte bli sämre. Folk framför kassen och skott! Gör om gör rätt!
Och när ska man få fason på PP??? Helt bedrövligt där. Måste väl kunna gå tillbaka till grunderna då för det kan ju inte bli sämre. Folk framför kassen och skott! Gör om gör rätt!
+ 2
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
EXPLORERSMÅLAND: powerplay o 4min kvar..o straff i baken...= torsk
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
erathoo: Vi vinner på måndag i stället. Bra tändvätska det här. KROSSA MoDoliderna.. 😲
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Man ska inte lyckas förlora med pp i slutminuten. Man ska vinna matchen, inte förlora!
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Sjukt slarvigt.
Men det är historia nu, i morgon skall det bryggas öl
Men det är historia nu, i morgon skall det bryggas öl
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Ja, vad säger man... Det finns inte. EP får ju ta på sig slarvet i PP.
Tungt, som fn. Känslan är att det blir ännu tyngre på måndag...
Tungt, som fn. Känslan är att det blir ännu tyngre på måndag...
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Nacka TIKare: Det får fan inte se ut så där när man har 3-3 och numerärt överläge med fyra minuter kvar. Det hade inte alls behövt gå så här.
+ 2
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Krap Nek: Ja en tröst i bedrövelsen ikväll är ju faktiskt att Modo piskar Mora
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Jävla skit helvete!!!!! Det känns så jävla onödigt!! Värsta sortens förlust,jävla skit Västervik så jävla dåligt
+ 2
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
erathoo: Värdelöst...grattis Västervik!
Laget Timrå ik kan inte åka runt och vänta på att andra ska göra jobbet.
För klent spel rakt igenom. Inte en tackling, bara ungdomarna som visar ngt.
Bajs....
Laget Timrå ik kan inte åka runt och vänta på att andra ska göra jobbet.
För klent spel rakt igenom. Inte en tackling, bara ungdomarna som visar ngt.
Bajs....
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Hade vi hållt oss från båset hade matchen varit vår.. så enkelt är det.
+ 1
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Både Modo och Timrå lämnar sina streck idag. Bra Fredag det ;)
+ 2
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Woody Jokinen: Hmm. Det blev ett PP-mål, men åt fel jävla håll! Synd att de är så bra på att förstöra för sig själva hela tiden.
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
erathoo: otippat . Söl och omständig AB i eget pp , straff i arslet och hörs hej . KÄMPA
+ 1
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
För mycket klubb petande för lite fysik...
Det blir svårt att vinna om man inte kliver fram och visar att det får kosta lite blåmärken med tre poäng...
Conny är het som fan med...
Det blir svårt att vinna om man inte kliver fram och visar att det får kosta lite blåmärken med tre poäng...
Conny är het som fan med...
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
På CMore tycker jag att kommentators röst kommer före bilden. Man vet liksom precis innan vad som ska hända. Det förstår liksom spänningen.
« Föregående · 1781801 · Nästa »