« Föregående · 1786336 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
Laken: jisses vilken hönsgård det blir efter Ohres tavla.
Självförtroende zip zero.
Hur ska detta vändas?
Björkung ser ut som en elitserieback i Pantern.
Självförtroende zip zero.
Hur ska detta vändas?
Björkung ser ut som en elitserieback i Pantern.
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
Laken: 0-1 är ju en sån där grej som händer en gång varannan säsong, hellre då att det kommer tidigt i en match än i slutminut. Visst ser det virrigt ut men än finns det chans att jobba sig tillbaka i den här matchen.
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
palleparling: Det ordnar sig gör av sig med bästa backen men vi har ju dvärgen och luse koftan fra Norge sätt in mera juniorer Roger o Nubben jävla naiva dårar blir avhängd nu GRATTIS
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
{297}:
Ja, på två usla insläppta mål. Finns inga tendenser till förbättringar i spelet.
Ja, på två usla insläppta mål. Finns inga tendenser till förbättringar i spelet.
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
Vi är och har varit i en riktig formsvacka ett tag. Jag börjar misströsta om topp 8...
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
Modano: ta ditt piller och håll käften, börja inte ens med ditt vanliga jävla gnäll.
+ 4
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
0-1 #60Adam Ohre, Ass #22 Emil Berglund
0-2 #00 Roger Forsberg, Ass #0 Kent Norberg.
0-2 #00 Roger Forsberg, Ass #0 Kent Norberg.
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
Jubel idioten från kovland hej heja ni som tror att det är en världsmålvakt det var den matchen det
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
Äntligen lite rockmusik i lineupen, den där popdyngan som juniorerna kör med får ju inte stolarna att lyfta direkt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: SAS har både landat och lyft under dagen i alla fall så de är nog här.
Sv: Apropå nånting...
Ni som gillar manager spel. Finns ett hockeyspel på FB som heter Dynasty Hockey, svinkul. när man kommer upp i level 50+ kan man köpa legender som Gretzky etc.. Ville bara tipsa er om det :)
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
Puckat: kul! Jag ska på matchen ikväll, hemmadebut för säsongen. Och när jag flyttade från Sundsvall spelade pappa Hållander i laget.
+ 6
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
Debut för Hållander ikväll. Två spelare födda 2000 i laguppställningen.
+ 12
Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
Är det någon fart i er pöjkere idag?
Det är ju match för fan!
Här har en haft champagnefrukost..
Ikväll ska tre jävlar bärgas..
Vi ska haka på tåget uppåt igen..
KOM IGEN TIMRÅ IK I NÖD OCH LUST OCH MED BARA BRÖST!!
Det är ju match för fan!
Här har en haft champagnefrukost..
Ikväll ska tre jävlar bärgas..
Vi ska haka på tåget uppåt igen..
KOM IGEN TIMRÅ IK I NÖD OCH LUST OCH MED BARA BRÖST!!
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: mm det var inte den Pettersson man är van att se direkt...
Jag tror att han måste släppa handbromsen lite själv...
Han kan skapa utmärkta lägen från ingenting men här verkade han mest stressad och ville släppa puck snarast möjligt...
Han höll lite i trissan vid två tre lägen offensivt och då blev det heta lägen direkt...
Han kommer nog att väldigt annorlunda ut när han fått några matcher i turneringen...
Jag tror att han måste släppa handbromsen lite själv...
Han kan skapa utmärkta lägen från ingenting men här verkade han mest stressad och ville släppa puck snarast möjligt...
Han höll lite i trissan vid två tre lägen offensivt och då blev det heta lägen direkt...
Han kommer nog att väldigt annorlunda ut när han fått några matcher i turneringen...
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Tycker f.ö. att Sverige gör en synnerligen blek insats idag.
Finns väldigt mycket att jobba med.
Finns väldigt mycket att jobba med.
Sv: Apropå nånting...
The great one: Nä. Han kommer fel hela tiden. Kanske nerver.Han cirklar upp med fart men får inte passningen eller så är han lite fel i position.
Han är riktigt blek.
Han är riktigt blek.
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Vettiga åsikter, bra där, skönt att det finns balanserade tankar. TACK.
Sv: Apropå nånting...
Kongo: Apropå...
Sponsorer:
Timrå misskötte detta sista åren i eliten, man är på rätt nu men det tar ett tag att få tillbaka ett förtroende (sponsor)
Serien:
Superstarten har ebbat ut. Inte heller konstigt och jag tror att det vänder tillbaka på det nya året. Vi kommer vara med i racet. Mer kan vi inte begära.
Värvningar:
Vi har inga pengar över för att värva in klasspelare. Det är sånt tänk som sänker en budget. Jag undrar hur Modos ekonomi ser ut efter denna säsong.
Juniorer:
Är det inte fantastiskt att vi idag är en av Sveriges bästa plantskolor. Juniorsidan kanske är bättre än ngnsin.
Nästa säsong:
Vi kommer att tappa spelare om vi inte går upp min det kommer nytt underifrån. Olofsson, Hållander mfl mfl.
Det vi ser nu är den rätta, och ända, vägen för Timrå inom svensk hockey.
Kanske kommer vi få se en säsong där allt faller på plats och vi tar steget upp. Kanske i år kanske om 50år.
Jag är så satans frustrerad ibland så jag vill bara hoppa i kanalen. Men ibland måste man se skogen, trots alla träd.
Och skogen börjar se bra ut. Den växer sig starkare, lite tätare, och skogsvaktarna brinner för att det ska bli det Rätta virket!
Det kan bli trädkramarnas år 2017.
Sponsorer:
Timrå misskötte detta sista åren i eliten, man är på rätt nu men det tar ett tag att få tillbaka ett förtroende (sponsor)
Serien:
Superstarten har ebbat ut. Inte heller konstigt och jag tror att det vänder tillbaka på det nya året. Vi kommer vara med i racet. Mer kan vi inte begära.
Värvningar:
Vi har inga pengar över för att värva in klasspelare. Det är sånt tänk som sänker en budget. Jag undrar hur Modos ekonomi ser ut efter denna säsong.
Juniorer:
Är det inte fantastiskt att vi idag är en av Sveriges bästa plantskolor. Juniorsidan kanske är bättre än ngnsin.
Nästa säsong:
Vi kommer att tappa spelare om vi inte går upp min det kommer nytt underifrån. Olofsson, Hållander mfl mfl.
Det vi ser nu är den rätta, och ända, vägen för Timrå inom svensk hockey.
Kanske kommer vi få se en säsong där allt faller på plats och vi tar steget upp. Kanske i år kanske om 50år.
Jag är så satans frustrerad ibland så jag vill bara hoppa i kanalen. Men ibland måste man se skogen, trots alla träd.
Och skogen börjar se bra ut. Den växer sig starkare, lite tätare, och skogsvaktarna brinner för att det ska bli det Rätta virket!
Det kan bli trädkramarnas år 2017.
+ 18
Sv: Apropå nånting...
Det är bra att det diskuteras om vår fantastiska förening. God fortsättning! Vill även tillägga: Sundsvall - världens bästa stad!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Lakksen: misstolkar du med flit eller? Första delen på serien var den första perioden på åratal med bra hemmaspel. Bra hemmaspel borde i längden innebära större intresse både från sponsorer och publik. Och förlita sig på juniorer...jaa naturligtvis i den meningen att i detta läge med vikande form, förlita sig på juniorer från juniorlaget som förstärkning och ersättning vid skador. De är det jag är lite skeptisk till. De juniorer som spelat i a-laget hittills i år har glort det jävligt bra. Dock kanske det fattas några äldre tyngre pjäser.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Fast du får väl inte sponsorer efter hur laget presterar under säsongen? Då hade vi nog haft problem under många år?
Att det blir svårt att förlita oss på juniorer denna säsong är det väl inget snack om? Som sämst går de i tredje rundan under draften i världens bästa liga, kom igen nu. Dom här kan lira eller hur? Och vad gör det att vi säger "vi måste vänta tills de kommer tillbaka". Laget har gjort ca 120p totalt, varav våra "juniorer" har stått för 56 av dessa.
Senast vi tog steget upp, så hade vi en otroligt bra junior, han heter Henrik Zetterberg och det gick rätt bra både för oss och honom efter det eller hur?
Att det blir svårt att förlita oss på juniorer denna säsong är det väl inget snack om? Som sämst går de i tredje rundan under draften i världens bästa liga, kom igen nu. Dom här kan lira eller hur? Och vad gör det att vi säger "vi måste vänta tills de kommer tillbaka". Laget har gjort ca 120p totalt, varav våra "juniorer" har stått för 56 av dessa.
Senast vi tog steget upp, så hade vi en otroligt bra junior, han heter Henrik Zetterberg och det gick rätt bra både för oss och honom efter det eller hur?
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Sen har jag ju ingen aning om hur stora belopp sponsorena lägger per säsong. Men jag blev inte speciellt imponerad av de siffror som nämndes i samband med NHKnamnet på arenan.
Sv: Apropå nånting...
{4395}: Många ömma tår här tydligen. Men precis...gäller att vara attraktiva. Och attraktiva var vi i början av serien. Serieledning...svårslagna hemma. Sen vände det, formtapp osv. Men jag såg och hörde ingen större reaktion från tränare/Nubben. Det rullade på. Och netto har vi väl inte förstärk vad jag vet. Det är svårt att få tillbaka publik man tappat. Behövs kanske flera säsonger med bra spel hemma. Men vad vet jag, en simpel supporter. Men jag tror inte det räcker att fylla på med juniorer. Hur duktiga dom än är.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Förlåt, men vad vet du om Timrås jakt på sponsorer? Jag vet att Patrik och grabbarna jobbar stenhårt med sponsorer, problemet är ju däremot att vi inte är lika attraktiva som the golden days 😊
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Modano: var nånting åt det hållet jag menade, men du sätter ord på mina tankar. Antingen har man ambitionen att gå upp, och då räcker det inte att avvakta. Eller då är alla nöjda med nuvarande läge. Ända fram till man blir förvånad att i princip hela truppen försvinner i vår. Men ragga sponsorer har ju heller aldrig varit Timrås styrka. Detta är ju inte pkåsikter, så skallet kommer ganska snart...
+ 2
« Föregående · 1786336 · Nästa »