Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
« Föregående · 428299 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Rox: Verkar som det var oklarheter. Kanske därför de var tysta då.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
dr-nix: Vad tyst det var när målet kom, timrå klacken lever ju om som f-n annars.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
kulltorp: Synd bara att det återigen är för mycket strul i PP och i egen zon. Känns om det ska spelas lite för snyggt än vad som behövs.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Enligt radiokommentatorn så har det varit väldigt mycket Timrå i första perren. Mora har strökontrat. Skotten 11-6 till Timrå tyckte han inte visade macthen utan Timrå var ganska överlägset.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Robban: Bara för att jag drev med dej betyder inte det att jag driver med de andra..
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Bo Bly: Våren 1985
Timrå - Mora 5-6 (1-1,0-2,4-2,0-1)
Mora - Timrå 14-0 (7-0,4-0,3-0)
Timrå - Mora 5-6 (1-1,0-2,4-2,0-1)
Mora - Timrå 14-0 (7-0,4-0,3-0)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Per HApps: Fick inte Timrå stryk med 14-1 eller nåt sånt
i play-off för tio femton år sen!
i play-off för tio femton år sen!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Janken: Timrå bäst i början och nu i slutet. Kiprusoff fick bli uppvärmd i mitten av perioden. Överlag jämnt, dock. Skotten 11-6 till Timrå.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Janken:
Som nostalgiinfo kan nämnas att det är inte länge sedan Timrå fick stryk av Mora i ett playoff till kvalserien.
Som nostalgiinfo kan nämnas att det är inte länge sedan Timrå fick stryk av Mora i ett playoff till kvalserien.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
jalla_:
Ja! Nu verkar Z kedjan ha lossnat oxå!
Men Hallin har varit vass!
Ja! Nu verkar Z kedjan ha lossnat oxå!
Men Hallin har varit vass!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Kikar lite på de andra matcherna oxå, Henriksson är på besök "hemma" i Lule, han höll tätt i .......15 sek. Värre än Danielsson, han höll tätt i 23 sek iallafall.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: ¨Timrå - Modo, ooh nån match vi inte vet om eller? ;)
whatever, nu äre Mora som ska besegras!
0-3 tipset
whatever, nu äre Mora som ska besegras!
0-3 tipset
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: Ren skit är det. Påtända tyskar som leker med en dator. ; )
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Pucken är släppt, Mora vinner första tekning. Offside efter 9 sek.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Verkar som att ankorna kommer in på isen nu. Om det nu är deras intro.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: Titta in på TV4 Mitts hemsida så kanske den kommer där så småningom.
Länkar:
http://www.tv4.se/mitt
http://www.tv4.se/mitt
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
tjobba: Nej, matchbilder från Timrå - MoDo skulle enligt TV4 komma ikväll. Sen hur dagvilla TV4 är, och vad man egentligen kommer att ha anledning att visa ikväll, det förtäljdes aldrig.. ;)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: du menar Timrå - Mora.. 22.15 sporten ?
För övrigt så finns ju hockeykväll :)
För övrigt så finns ju hockeykväll :)
« Föregående · 428299 · Nästa »