JimmyH: Ofattbart vad bra jag mår inombords. Och du har alldeles rätt. Fram tills idag var Västerås och Rocklunda borta i Kvalserien outstanding på listan över fränaste bortamatcher någonsin. Numera är den resan bara god tvåa. Att pissa på Modo i deras egna bankvalv med 5-0 och förnedra dem med 4-1 i matcher är gigantiskt mäktigt!
Akustiken kan vi inte utmanöverera. Inramningen var sylvass i Västmanland. Men sättet vi vinner matchen på och mot vilket lag sedan gör ATT DENNA MATCH GÅR TILL HISTORIEN! Visst vi vann med 5-0 då också.
Nu finns det bara ett SM-guld som kan radera ut minnena ifrån det vi uträttat ikväll.
TACK TIMRÅ IK OCH TACK ALLA TIMRÅSUPPORTRAR FÖR ETT OFÖRGLÖMLIGT MINNE!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Akustiken kan vi inte utmanöverera. Inramningen var sylvass i Västmanland. Men sättet vi vinner matchen på och mot vilket lag sedan gör ATT DENNA MATCH GÅR TILL HISTORIEN! Visst vi vann med 5-0 då också.
Nu finns det bara ett SM-guld som kan radera ut minnena ifrån det vi uträttat ikväll.
TACK TIMRÅ IK OCH TACK ALLA TIMRÅSUPPORTRAR FÖR ETT OFÖRGLÖMLIGT MINNE!