Bragd-Birger: Förlåt att jag inte skrev med versaler så kanske du också hade förstått.
JAG TYCKER DET ÄR TRÅKIGT ATT VI FÖRLORADE, MEN DÅ VI ALDRIG ENS VAR NÄRA KÄNNS DET VÄNTAT. OCH VI FICK STRYK AV ETT MYCKET BÄTTRE LAG, GRATTIS! VARFÖR VÅRT LAG VEK NED SIG SÅ TOTALT, OCH ALDRIG ENS BJÖD UPP ÄR FÖR MIG MER IRRITERANDE ÄN ATT VI FAKTISKT INTE VANN.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
JAG TYCKER DET ÄR TRÅKIGT ATT VI FÖRLORADE, MEN DÅ VI ALDRIG ENS VAR NÄRA KÄNNS DET VÄNTAT. OCH VI FICK STRYK AV ETT MYCKET BÄTTRE LAG, GRATTIS!
VARFÖR VÅRT LAG VEK NED SIG SÅ TOTALT, OCH ALDRIG ENS BJÖD UPP ÄR FÖR MIG MER IRRITERANDE ÄN ATT VI FAKTISKT INTE VANN.