Inlägg: 1069477
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2008-10-02
spud: Jag vet inte vem du är. Men jag skulle gärna vilja träffa dig. Jag vill veta om du är lika dum som du framstår dig att vara här på HS.
Du har inte ett rätt.
Jag hoppas att du bara är här för att provocera. Det försvarar dina handlingar lite lätt eftersom du hatar Timrå IK.
Du har inte ett rätt.
Jag hoppas att du bara är här för att provocera. Det försvarar dina handlingar lite lätt eftersom du hatar Timrå IK.
+ 1
Men för oss som inte behöver en assistent med oss i vardagen är aldrig en tackling, oavsett hur snyggt den sitter, med skallskador som följd försvarbar.