1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1204032

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
sarg ut: Personligen skiter jag i hockeyn för tillfället. Jag har tappat förtroendet för Challe och han är definitivt inte rätt man i dagsläget att leda Timrå IK. Så fram tills Timrå har hittat en ny tränare stannar jag hemma och bojkottar dyngan. Jag kräver betydligt mer än så här.

Nu hoppas jag publiksiffrorna rasar ytterligare i fortsättningen för det är ju det enda sättet som man kan få upp ögonen hos TJ på.

Under 4000 i nästa match vore smaskens! Jag håller tummarna stenhårt!

Godnatt!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Uno Gordon: Ja lika bra att se katastrofen realistiskt i ögonen nu för föreningen o agera utefter tanken vilken tränare vill vi skall leda det sargade laget i en kvalserie till våren förhoppningsvis har vi fått tillbaka några backar till då speciellt M Karlsson saknar jag just nu..


Challe har nog med travet o det känns som vi behöver en erfaren coah men vem inför den serien o naturligtvis värva ett par förstärkningar inför den också eftersom priset att åka ur är obetalbart ....förra gången vi flyttade ur finrummet blev det allsvenskan i 16 år el 18 år idag är det nog inte lättare att att sig tillbaka ...då är man för gammal att hinna se Tik i eliten igen känns vemodigt minst sagt i ett troget gammalt TIK hjärta

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer