Dream Team: Jurefalk är en jäkla stjärna alltså. Han skulle kunna få den mest täta och spännande match att vara ointressant med sitt odugliga snack. Vi har en fruktansvärd tur som inte har honom som vår PPV - kommentator. Å andra sidan kanske det skulle komma fler människor till arenan? Taktiskt av FBK möjligtvis?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi har en fruktansvärd tur som inte har honom som vår PPV - kommentator.
Å andra sidan kanske det skulle komma fler människor till arenan?
Taktiskt av FBK möjligtvis?