Magnus Rövarn : April april på dig själv du ;-)
Inlägg: 1369942
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Lek med den sjuka tanken att inte Modo och eller Södertälje platsar i Elitserien nästa säsong... Finns det då några tänkbara spelare typ "över" som skulle kunna passa att ändå lira vidare i andra elitserielag, eller är alla pissdåliga? Hur resonerar Ni HS:are i skuggan av ett sådant perspektiv?
Redigerad kommentar