1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1467519

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2012-02-14

Bad_Breath: Du är fullständigt osannolik. Du argumenterar med en envishet värdig  en fullfjädrad rättshaverist, och det lämnar onekligen en fadd smak i munnen.

Om klubban nu inte är över axelhöjd och därmed utseluter highsticking som utvisningsterm, så kanske vi kan vara överrens om att den åtminstone är i midjehöjd. Och där får en klubba lika lite vara så utvisningen borde kunna rubriceras som, nja, en hakhakning eller nåt.

Om du lyckas hitta en domare som inte anser att Ritolas tilltag borde rendera i en tvåa, så lovar jag att du får välja vilken färgradio du så önskar.

PS.Ledsen att jag kanske väcker trollet igen.DS


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer